daffy duck schreef: ↑di 29 sep 2020, 11:38
En ik dacht juist dat Marianne haar iets ging vertellen...misschien was dat enkel mijn gevoel..
Het zou best kunnen...
Zelf had ik eerder het idee dat Marianne het gewoon goed wilde maken, en dat ze - door de afstand die ze samen met Leo genomen heeft - genoeg tot rust gekomen was om te durven hopen dat Ann ook weer wat rationeler naar de situatie zou kunnen kijken. Marianne is er wel om gekend dat ze er niet tegen kan als haar kinderen lijnrecht tegenover elkaar staan, en dat ze daar bijna obsessief mee bezig is als het scheef zit...
Denk dat niks haar voor had kunnen bereiden op de helse furie die daar vervolgens los ging voor dat beeldscherm, en ik hoop maar dat er gezondheidstechnisch geen gevolgen aan gaan zitten voor Marianne, want ze keek behoorlijk benepen vlak voordat Ann zo fijntjes de verbinding verbrak.
Ook hier is het contrast weer heel groot tussen Ann en Tom...:
Tom was compleet over zijn toeren omdat zijn zoon ontvoerd is en hij terecht gruwelijk bezorgd is om hem, maar toch zat hij met zijn moeder in en hoopte dat de reis met Leo haar goed zou doen.
Ann bemoeit zich tegen de sterren op met haar vriendin die 30 jaar geleden (eventueel) verkracht is door haar broer, drijft vervolgens de hele situatie mee op 't spits en vindt er niks beters op om haar moeder - terwijl ze kilometers ver weg op vakantie zit - al schreeuwend op de hoogte te brengen van de ontvoering van Robin.
En dan vind Ann het gek dat Marianne over het algemeen beter met Tom overweg kan...