Jens De Belder (Jelle Cleymans)

Re: Jens De Belder (Jelle Cleymans)

Berichtdoor Sans » vr 25 dec 2015, 22:58

:( RIP Jens..
Gebruikers-avatar
Sans
Poster rang 1
Poster rang 1

Heeft bedankt: 57 keer
Is bedankt: 61 keer

Berichtdoor nounake » za 26 dec 2015, 10:08

Oooooooooooooooooooooooh ! :crying-yellow: Zo spijtig ! Ik had hem liever zien vertrekken en heel af en toe eens terugkomen .
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 5793 keer
Is bedankt: 772 keer

Berichtdoor johan1969 » za 26 dec 2015, 11:45

Wel n trieste aflevering ! Jammer van Jens, maar ik moest hem niet. Nu Lena er nog uitschrijven en Peggy en dan is het weer doenbaar.
Gebruikers-avatar
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 87 keer

Berichtdoor jessie V. » za 26 dec 2015, 14:04

Als iedereen zijn/haar antipatieën eruit geschreven worden houden we niet veel meer over, hoor
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1897 keer
Is bedankt: 1775 keer

Berichtdoor hannanaske » za 26 dec 2015, 15:37

Het is een beetje dubbel. Tuurlijk had ik liever gehad dat hij gewoon naar New York vertrok en dat hij héél misschien nog eens terug zou komen, al was het maar voor één aflevering, dan zo'n triestig einde.
Ik heb écht met Lena te doen. Ook al was hun relatie er eentje van vele strubbelingen door de verschillen van beleving en leeftijdsfase; ze gaven toch veel om elkaar. Anders zouden ze er toch al veel langer een punt achter gezet hebben?
Ik geloof wel dat Lena héél veel om Jens gaf. En ik had liever gehad dat ze toch probeerden om die strubbelingen te overbruggen, en desnoods uit elkaar te gaan, dan op zo'n verschrikkelijke manier uit elkaar gerukt te worden.
Arme Lena! :romance-caress:

Het was vooral ontroerend om haar te zien aan zijn sterfbed en voluit te horen praten over hun toekomst, hoe graag ze hem zag, om hem dan uiteindelijk toch te zien sterven. :crying-green:
Hopelijk mag dat een troost zijn dat ze hem dat tenminste nog heeft kunnen zeggen.
Laatst bijgewerkt door hannanaske op za 26 dec 2015, 15:40, in totaal 2 keer bewerkt.
Imagination is the only weapon in the war against reality.
Gebruikers-avatar
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 157 keer
Is bedankt: 681 keer

Berichtdoor Omega » za 26 dec 2015, 15:38

jessie V. schreef:Als iedereen zijn/haar antipatieën eruit geschreven worden houden we niet veel meer over, hoor
Precies. In de echte wereld lopen ook mensen rond die je sympathiek vind en anderen die je minder sympathiek vindt. Een soap probeert de werkelijkheid na te bootsen. We hebben dus personages van alle slag nodig.
Omega

Berichtdoor frankbomans » zo 27 dec 2015, 00:40

Nu ik er even op terugkijk, vind ik eigenlijk wel dat Jens een mooi personage was om te volgen. Ik herinner me zijn debuut nog alsof het gisteren was: hoe hij Paulien destijds kwam oppikken op school met zijn blond haar en hoe hij toen de fiets van Cois pikte. En al zijn gekke capriolen daarna: Pierre dronken voeren om "alleen" te kunnen zijn met Paulien, ongevraagd zijn tent opstellen in de tuin van het vakantiehuisje van Cois en Julia om bij zijn Paulien (en Katrien :mrgreen: ) te kunnen zijn, Katrien en Paulien die zijn kleren hadden gestolen waardoor hij bijna naakt in de Fit&Fun stond, zijn job als kinderanimator in de speelgoedwinkel (met zijn konijnenpak :mrgreen: ), zijn urinestalen die hij moest vervoeren maar die hij liet vallen waardoor Yvette de diagnose kreeg dat ze zwanger was, op de universiteit het vak filosifie kiezen "omdat dat het vak is met de minste uren", gaan solliciteren bij Peter "om mensen die net naast een erfenis gegrepen hebben te verblijden met zijn gitaarmuziek",...

Hij had ook wel zijn mindere momenten, zoals toen hij taxipiraat speelde of toen hij Guy gegijzeld hield, maar hij heeft zich nadien wel grondig herpakt vind ik - ik had destijds nooit gedacht dat hij ooit een bloeiende zaak zou openen. Hij is mettertijd ook veel "volwassener" geworden. En hoewel ik hem mij vooral zal herinneren als het lief van Paulien, vond ik zijn afscheid ook wel mooi: sterven op het moment dat je supergelukkig bent. Hoewel het een dramatisch einde was, vond ik het eigenlijk ook best wel mooi. Terwijl het eigenlijk een beetje contradictorisch was: Jens is zijn hele leven overal mee weggeraakt en altijd op zijn pootjes terechtgekomen, behalve deze keer...

Hij had de laatste jaren misschien wat minder verhaallijnen dan vroeger, maar ik zal het personage wel missen. RIP Jens :cry:
frankbomans
Poster rang 1
Poster rang 1

Heeft bedankt: 35 keer
Is bedankt: 32 keer

Berichtdoor tvx1 » ma 28 dec 2015, 04:39

Het is wel erg dit seizoen. Hij is al de vierde dode dit seizoen en we zijn nog niet eens halfweg. :(
tvx1
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 438 keer
Is bedankt: 576 keer

Berichtdoor Summer85 » ma 28 dec 2015, 09:10

Ik heb Jens gaandeweg toch leren waarderen. In het begin vond ik hem maar een overbodig figuur maar nu vind ik het jammer dat hij er niet meer is. Akkoord, de verhalen tegenwoordig waren niet veel soeps voor hem maar hij was tenminste nog iemand met (meestal) een portie gezond verstand!
Summer85
Poster rang 1
Poster rang 1

Heeft bedankt: 78 keer
Is bedankt: 141 keer

Berichtdoor tvx1 » ma 28 dec 2015, 15:03

Vraag me wel af wat er met de Frens gaat gebeuren. Normaal zouden Kathleen (zijn moeder) en Stijn (zijn broer) nu zijn deel gaan erven... :denk:
tvx1
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 438 keer
Is bedankt: 576 keer

Berichtdoor lord F. » ma 28 dec 2015, 15:14

tvx1 schreef:Vraag me wel af wat er met de Frens gaat gebeuren. Normaal zouden Kathleen (zijn moeder) en Stijn (zijn broer) nu zijn deel gaan erven... :denk:

moest hij nu eens getrouwd geweest zijn. ;)
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Gebruikers-avatar
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 419 keer
Is bedankt: 985 keer

Berichtdoor Djenner » ma 28 dec 2015, 15:27

Daar zal nog wat rond te doen zijn, vandaar introductie van Kathleen. Maar denk dat verdere meningen voor het speculatietopic zijn.
Djenner
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 92 keer

Berichtdoor Kwast » di 29 dec 2015, 17:33

Heilige poep! Ik heb klaarblijkelijk een tijdje onder een steen geleefd, en we hebben hier in Overijssel niet eens Hunebedden. Afijn, ik had dit niet zien aankomen! Jens was nooit een favoriet personage van me, ik ergerde me dikwijls groen en geel maar dit is toch wel jammer de bammer. Waarom kon hij niet voor goed vertrekken naar verweggistan? Zou Franky, of hoe die mens nu heet nog in beeld komen? Goudlokje heeft toch ook nog een aandeel in de Frens of niet?
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Gebruikers-avatar
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 312 keer
Is bedankt: 443 keer

Vorige