Ik herinner mij hem zo, in het allereerste begin. Toen was hij al kalend.

Had daar ook een raar gevoel bij . Ik dacht dat het hier om een goed ingeburgerde familie ging. Ik had vooral die indruk op het huwelijk van Christine en Adil, waar zij toch ook bij betrokken was en zich hier goed thuis voelde. Dat zij naar de moskee gaat, dat is haar geloof, maar nu Adil over brengen naar Marokko?? Iedereen van de familie is toch hier? En is het nu zo nodig dat Jaan afscheid moet nemen? Zo onbegrijpelijk voor een kind van die leeftijd.
Ik dacht direct aan iets anders, dat de oma het zoontje zou mee "ontvoeren" in Marokko, nieuw verhaal dan weer. Maar blijkbaar was Jaan gisteren toch bij Christine, want ze zei toch dat hij sliep.daffy duck schreef: ↑di 25 mar 2025, 17:40Had daar ook een raar gevoel bij . Ik dacht dat het hier om een goed ingeburgerde familie ging. Ik had vooral die indruk op het huwelijk van Christine en Adil, waar zij toch ook bij betrokken was en zich hier goed thuis voelde. Dat zij naar de moskee gaat, dat is haar geloof, maar nu Adil over brengen naar Marokko?? Iedereen van de familie is toch hier? En is het nu zo nodig dat Jaan afscheid moet nemen? Zo onbegrijpelijk voor een kind van die leeftijd.