Oh goeie genade, weer een ongewenste zwangerschap?!!

Oh goeie genade, weer een ongewenste zwangerschap?!!

Berichtdoor Jules » vr 08 apr 2016, 22:01

Daar gaan we weer. Als Tamara tenminste echt zwanger is. Ik hoop dat het niet waar is en dat ze het alleen maar zegt om Toontje Kwik te doen schrikken, maar ik vrees ervoor.

Misschien moet ze naar dr Ann gaan, die is goed in het (onrealistisch) oplossen van die zaken, misschien krijgt Sandrientje dan wel een zusje of broertje erbij.

Of misschien wil ze Toon gewoon geld aftroggelen voor een abortus.

En dan gaat iedereen er zich weer mee bemoeien.
Sommigen omdat ze weten hoe het is om een abortus te ondergaan,
sommigen omdat ze een kind verloren zijn,
sommigen omdat ze zelf ongewenst kind waren,
sommigen omdat ze hun eigen ethische principes aan anderen opdringen,
en ga zo maar door.

Joepie, dat wordt weer gezellig. /sarcasme.
Jules
Poster rang 1
Poster rang 1

Heeft bedankt: 154 keer
Is bedankt: 122 keer

Re: Oh goeie genade, weer een ongewenste zwangerschap?!!

Berichtdoor Djenner » za 09 apr 2016, 00:03

Misschien wil Toon het houden als hij ontdekt dat zijn grote liefde Kaat niet zwanger kan worden.
Zo van: hij kiest voor Kaat, maar denkt wel van: dit is mijn enige kans op een kind. Kaat kan dan nog adoptiemoeder worden.
Djenner
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 92 keer

Berichtdoor Jules » za 09 apr 2016, 00:29

Whoa Djenner, zo ver had ik nog helemaal niet gedacht.

Het zou zo kunnen lopen, maar dan zijn er wel een paar cruciale plotvoorwaarden aan verbonden:
- dat Kaat interesse heeft in Toon
- dat Toon nog interesse heeft in Kaat als hij weet dat ze niet alleen trans is maar, veel erger nog, de dochter van Frank Bomans
- dat Toon interesse heeft in vaderschap
- dat Kaat interesse heeft in moederschap
- dat Tamara het ziet zitten om het kind te voldragen, te baren EN voor adoptie af te staan.
Jules
Poster rang 1
Poster rang 1

Berichtdoor Duimelijntje » za 09 apr 2016, 07:44

De titel van het topic vat zo ongeveer mijn gedachten gisteren samen.
Als het waar is moet dan vind ik dat iedereen daar wel snel zwanger is, er zijn er zelfs al een aantal gepasseerd die ondanks een condoom en of de pil toch zwanger raken. Nu weet ik ook dat dat gebeurd, maar zoiets is toch meer uitzondering dan regel.
Ik hoop ook dat niet iedereen er zich mee gaat bemoeien en dat het niet te lang duurt.
Duimelijntje
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 1317 keer
Is bedankt: 278 keer

Berichtdoor ikke » za 09 apr 2016, 10:29

Jules schreef:Daar gaan we weer. Als Tamara tenminste echt zwanger is. Ik hoop dat het niet waar is en dat ze het alleen maar zegt om Toontje Kwik te doen schrikken, maar ik vrees ervoor.

Misschien moet ze naar dr Ann gaan, die is goed in het (onrealistisch) oplossen van die zaken, misschien krijgt Sandrientje dan wel een zusje of broertje erbij.

Of misschien wil ze Toon gewoon geld aftroggelen voor een abortus.

En dan gaat iedereen er zich weer mee bemoeien.
Sommigen omdat ze weten hoe het is om een abortus te ondergaan,
sommigen omdat ze een kind verloren zijn,
sommigen omdat ze zelf ongewenst kind waren,
sommigen omdat ze hun eigen ethische principes aan anderen opdringen,
en ga zo maar door.

Joepie, dat wordt weer gezellig. /sarcasme.

Ik gok erop dat ze Toon een loer wil draaien en (dus) niet echt zwanger is!
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1530 keer
Is bedankt: 1455 keer

Berichtdoor satine » za 09 apr 2016, 10:33

Ik heb het al moeilijk met het feit dat de 'Frank aanvaardt zijn kind niet zoals hij/zij is-verhaallijn' gerecycleerd wordt.
Dus hoop ik heel hard dat de adoptie-verhaallijn niet OOK opnieuw opgegraven wordt.
En zeker geen adoptie door Ann en Mayra! :thumbdown:

Ik zou liever eerst weten of Tamara effectief zwanger is (wie zegt dat die positieve test van haar is?) en of het kindje van Toon zou kunnen zijn.
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1329 keer
Is bedankt: 2972 keer

Berichtdoor Djenner » za 09 apr 2016, 11:38

Kan een leugen zijn, maar misschien een aanzet tot een andere verhaallijn. Toon raakt hierdoor aan de praat met Kaat. Kaat voelt met hem mee en wordt langzaam verliefd op hem. Ze steunt hem in heel deze affaire en dan komt de ontdekking.
Djenner
Poster rang 2
Poster rang 2

Berichtdoor Jules » za 09 apr 2016, 11:42

Wel mijn eerste gedachte (en die van Toon) is inderdaad dat het een pesterij is en zever in pakskes is.

Als ze zwanger is, zie ik haar eerder de abortusroute opgaan omdat, wel, ik weet niet, Tamara ziet er mij geen meisje uit dat zomaar een kind gaat dragen en baren als ze het kan vermijden. Tenzij hormonen plots in haar een moederhart wakker maken natuurlijk. We kennen haar eigenlijk nog niet erg goed hee, en we weten niet in welke familiale situatie ze thuis zit (wat voor ouders? Welke geloofsovertuiging, if any, hebben die ouders? Heeft zij oudere of jongere broers of zussen, of andere familieleden die een rol gaan spelen? Gaat Tamara's vader Toon in elkaar slaan als het waar is? Of eindigen Tamara en Toon toch nog samen als gelukkig gezinnetje?

Dit is tenslotte een speculatietopic dus tast ik alle mogelijkheden zo'n beetje af en nodig ik uiteraard alle lezers uit om te helpen of te corrigeren.
Jules
Poster rang 1
Poster rang 1

Berichtdoor ikke » za 09 apr 2016, 11:52

Jules schreef:Wel mijn eerste gedachte (en die van Toon) is inderdaad dat het een pesterij is en zever in pakskes is.

Als ze zwanger is, zie ik haar eerder de abortusroute opgaan omdat, wel, ik weet niet, Tamara ziet er mij geen meisje uit dat zomaar een kind gaat dragen en baren als ze het kan vermijden. Tenzij hormonen plots in haar een moederhart wakker maken natuurlijk. We kennen haar eigenlijk nog niet erg goed hee, en we weten niet in welke familiale situatie ze thuis zit (wat voor ouders? Welke geloofsovertuiging, if any, hebben die ouders? Heeft zij oudere of jongere broers of zussen, of andere familieleden die een rol gaan spelen? Gaat Tamara's vader Toon in elkaar slaan als het waar is? Of eindigen Tamara en Toon toch nog samen als gelukkig gezinnetje?

Dit is tenslotte een speculatietopic dus tast ik alle mogelijkheden zo'n beetje af en nodig ik uiteraard alle lezers uit om te helpen of te corrigeren.

Wel ja, "we" kunnen alle kanten uit met die "grap".
Maar ik hoop dat dat gezever over en met Toon, de Adonis van Thuis, nu gauw stopt, heb er (figuurlijk) meer dan mijn buik van vol.
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1530 keer
Is bedankt: 1455 keer

Berichtdoor flodderke » za 09 apr 2016, 13:22

het is misschien baby-chantage.
flodderke
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 49 keer
Is bedankt: 179 keer

Berichtdoor Djenner » za 09 apr 2016, 14:34

Ik hoop dat ze hem niet over-chanteert en dwingt om bij haar te blijven want hoop zo hart op Toon-Kaat.
Djenner
Poster rang 2
Poster rang 2

Berichtdoor Jules » zo 10 apr 2016, 10:44

Een miskraam moet ik er ook nog aan toevoegen, als ik mijn lijst van "mogelijke gebeurtenissen ivm die zwangerschap" zo volledig mogelijk wil maken. Hoe lang is het ook weer geleden dat Tamara en Toon sex hadden? Juist lang genoeg om een positief resultaat op zo een stick te krijgen? Zo'n stick is trouwens wel eens vals positief. Als ze 100% zekerheid wil laat ze beter bij een dokter een bloedproef of een echo doen.
En ik wil niet dramatisch zijn maar er zijn heel wat miskramen in de eerste maanden zwangerschap (een reden waarom mensen meestal niet voor de derde maand vertellen dat ze zwanger zijn).

Duimelijntje schreef:De titel van het topic vat zo ongeveer mijn gedachten gisteren samen.

De mijne ook. Precies waarom ik de titel en het topic schreef. Om het in de woorden van Frank Bomans te zeggen: Miljaarde miljaarde miljaarde miljaarde miljaarde!!
Jules
Poster rang 1
Poster rang 1

Keer terug naar Thuis Algemeen