Wat vond je van de seizoensfinale?

Re: Wat vond je van de seizoensfinale?

Berichtdoor Lazylady » ma 26 jun 2017, 14:51

Ik ben al een week met verlof en heb daardoor de hele laatste week gemist + seizoensfinale. Als er mij iemand een samenvatting zou kunnen geven, dat is al meer dan genoeg.
Gebruikers-avatar
Lazylady
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 299 keer
Is bedankt: 797 keer

Berichtdoor ikke » ma 26 jun 2017, 15:59

Lazylady schreef:Ik ben al een week met verlof en heb daardoor de hele laatste week gemist + seizoensfinale. Als er mij iemand een samenvatting zou kunnen geven, dat is al meer dan genoeg.

Oei, dat is veel gevraagd. Zou je niet beter gaan zoeken bij :" Thuis herbekijken"? Je kan makkelijk de filmkes doorspoelen als er scéne's zijn die je vervelen. :angel:
Gebruikers-avatar
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1822 keer
Is bedankt: 1718 keer

Berichtdoor tvx1 » ma 26 jun 2017, 17:27

Wat wij wel opviel is dat in één van de laatste scènes van de seizoensfinale de muziek van F.C. De Kampioenen was te horen. Deden ze dat nu om ons alvast warm te maken voor de programmatie van de komende week? :whistle:
tvx1
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 438 keer
Is bedankt: 576 keer

Berichtdoor karolien85 » ma 26 jun 2017, 19:53

Ik heb de laatste week gekeken in Frankrijk.. Ik vond de finale maar wat zwakjes.. Blijkbaar ben ik niet de enige.
Achja.. Er is meer dan thuis alleen he. ;)
Gebruikers-avatar
karolien85
Poster rang 3
Poster rang 3

Heeft bedankt: 285 keer
Is bedankt: 246 keer

Berichtdoor annekeHU » ma 26 jun 2017, 20:21

Lazylady schreef:Ik ben al een week met verlof en heb daardoor de hele laatste week gemist + seizoensfinale. Als er mij iemand een samenvatting zou kunnen geven, dat is al meer dan genoeg.

Overzicht laatste week en seizoensfinale
–---------------------------------------------

Ik wil dit dus wel proberen, maar hoop toch dat er hier en daar toch een actieve forumlid is, die wil meehelpen, met aanvullingen!

Verhaallijn Waldek
–--------------------
Op 16/6 zagen we als laatste beeld Waldek liggen met een serieus gehavend gezicht, hij was bewusteloos. Er reed net een auto voorbij, en het was dus in het schijnsel van die lampen dat we hem zagen liggen.
De laatste week begint met ergens met Frank, die aan Eddy zegt dat Waldek het pak slaag dat hij hem gegeven heeft verdiend heeft.
Eddy is er niet gerust in, hij heeft Frank tevergeefs proberen tegen te houden, toen die op Waldek begon te slaan, en te schoppen.
Wanneer Waldek echter een paar dagen later niet terug thuis is, worden beide heren ongerust, en gaan naar het kanaal. Via een flash back zien we stukken van wat er gebeurd is.
Aan het kanaal vinden ze de gsm van Waldek, en in het water ligt zijn jas... maar geen Waldek !
Eddy pakt de gsm op, maar Frank gooit die in het kanaal. Door het feit dat ze aan het kanaal aan het zoeken zijn, mist Eddy zijn afspraak met Nancy, omtrent een bezoekregeling voor Britney.
Simonne van haar kant is ook ongerust, want zij heeft Waldek naar het kanaal laten komen, om hem een en ander te verwijten, en ze is heel kwaad op hem geworden . Zij dacht eerst dat hij misschien een wanhoopsdaad had gedaan, na hun gesprek.Simonne heeft dit alles aan Angele verteld.
Wanneer Mayra na een paar dagen toch aangifte doet, is dat werk voor Tim en Dieter. Die ondervragen een aantal mensen. Als ze de gsm traceren, vinden ze jas en gsm in het kanaal. Ze vragen aan Frank of hij deze spullen herkent als zijnde van Waldek. Frank ontkent dit , en zegt dat hij van niets weet. Simonne geeft hem een alibi voor die avond, maar weet nu dat er iets niet klopt.
Frank vertelt haar het hele verhaal, en Simonne gelooft hem..
Eddy echter is niet gerust in de zaak, hij wil niet terug naar de cel. Hoewel Frank hem heeft belooft hem er buiten te houden, gaat hij toch met zijn informatie naar Tim.
Frank ziet Tim en Dieter aankomen, en vlucht weg via de achterdeur.
Simonne laat de agenten binnen, maar zogauw zij weg zijn, via de achterdeur , neemt zij haar autosleutels en verdwijnt ook snel via de voordeur.
Als eindbeeld zien we Waldek in een onbekende kelder op een stoel gebonden, iets later valt hij om met stoel en al. Hij huilt.

Vraag : Wie heeft Waldek naar die kelder gebracht? Waar is die kelder?

Verhaallijn Mayra
–------------------

Mayra is in het begin van de week niet veronrust door het niet thuiskomen van Waldek, maar halverwege de week doet ze toch aangifte.
Als de spêurders haar ondervragen, liegt ze over het feit dat ze vorige week Sandrine van school ging halen (Sandrine was bij Ann)
Op woensdag ( zoals vorige week afgesproken) gaat Mayra Sandrine halen bij Ann. Wanneer Marianne dit hoort,wordt ze kwaad.... weg 50.000 euro???
Marianne doet een telefoontje naar Mayra, maar komt bij de voicemail uit. Ze spreekt een boodschap in.
Op vrijdag wil Mayra met Sandrine gaan zwemmen, maar voor ze kunnen vertrekken, moet Mayra nog om een boodschap. Sandrine blijft alleen thuis, en kijkt TV.
Op een gegeven moment wordt er op de deur geklopt, Sandrine doet open. De volgende scene zien we een lege living , met een spelende TV, en een openstaande deur... maar geen Sandrine!

Cliffhanger: waar is Sandrine, wie heeft haar meegenomen?

Verhaallijn Luc/Julia
–----------------

Julia heeft de hand van Luc verbrand en doet hem zeggen dat het een ongeluk was! Daardoor mag Luc niet meer weg op het centrum om naar het huis van Lowie te gaan... Julia gaat hem daar in het begin van de week bezoeken, maar hoewel hij bang is van Julia kan hij niet weerstaan aan haar koekjes.
Op het einde van de week bakt Julia nieuwe koekjes in het gemeenschapshuis, en draait daar bepaalde pilletjes onder.. Ze maakt ook lasagne voor de hele bende daar.
Julia bezoekt Luc opnieuw en voert hem koekjes.. wanneer Luc in slaap lijkt te vallen, doet Julia een plastic handschoen aan, verwijdert alle koekkruimels van Lucs lippen en kleding, en vervangt de koekjes in de doos door een andere verpakking. Ze legt het lege pillendoosje naast de koekjes.

Vraag: wordt Luc nog tijdig gered? Of slaapt hij enkel?

Verhaallijn Olivia
–------------------
Olivia was al eens misselijk geweest, en is vaak afwezig. Op een gegeven moment stuurt ze Arne weg, omdat ze Luc wil gaan bezoeken ipv met Arne een terrasje doen. Ze had zelfs iets gekocht voor Luc.
Maar blijkbaar heeft ze een predictor gekocht, en wil die alleen testen. We krijgen het resultaat zelf niet te zien, maar zien Olivia alles behalve vrolijk kijken, als ze zelf het resultaat ziet.
Of ze nog bij Luc op bezoek gaat, weten we dus niet!

Cliffhanger: Is Olivia zwanger?

Verhaallijn Kobe/Karin/Steven
–-----------------------------------

Kobe trok eind vorige week de juiste conclusie dat Steven zijn vader was. Op aandringen van Kaat belt hij Steven op, die iets later terug belt. Ze hebben een goed gesprek, en Steven is nu op de hoogte van de jeugd van Kobe.
Steven is kwaad, en eist antwoorden bij Karin. Steven legt alle schuld bij Karin.
Hij is heel boos, en wil Karin niet meer zien.Daarop stormt hij het kantoor uit.
Karin zoekt troost bij Tom en wil hem zoenen....

Begin van de week is Karin afwezig, en als ze een dag of wat later toch op kantoor komt, stort ze in, en Tom wil haar in bed steken, in het appartement boven het kantoor. Judith ziet dat Tom Karin vast heeft, maar maakt er blijkbaar niets uit, en ziet er geen probleem in!

Vraag: hoe loopt dit af, komt Judith te weten dat Tom haar bedrogen heeft met Karin?

en als afsluiter nog eventjes over Dieter en Nancy...

Dieter vraagt zijn Nancy ten huwelijk, maar zoals we van hem wel meer gewoon zijn.... hij vraagt het op de totaal verkeerde manier, op het verkeerde moment! Hij slaagt er immers in om die belangrijke vraag te stellen, terwijl Nancy de vloer staat te dweilen , met haar rug naar hem.... !)Nancy schrikt en loopt briesend weg, Femke en Peter komen net op dat moment binnen, en snappen niets van de plots optredende spanning!

Ik zal wellicht wel wat dingen vergeten zijn.... maar de grote lijnen staan er wel op, denk ik! Maar nogmaals een warme oproep om toch te helpen aanvullen!
Gebruikers-avatar
annekeHU
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 287 keer
Is bedankt: 422 keer

Berichtdoor lord F. » ma 26 jun 2017, 22:49

Voor zij die de seizoensfinale op een andere manier willen bekijken is er de versie met de lachband. ;-)

https://www.facebook.com/humo.be/videos ... 850236389/
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Gebruikers-avatar
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 419 keer
Is bedankt: 985 keer

Berichtdoor lord F. » ma 26 jun 2017, 23:43

spike schreef:
satine schreef:Wat mijn vooral opviel was het nummer 'Mad World' van Gary Jules doorheen de hele aflevering. :romance-heartstiny:

Inderdaad : goeie muziekkeuze.
Prachtsong in een middelmatige seizoensfinale.
Voor wie het nummer nog eens wil beluisteren, met tekst : Mad World

Eerlijk? Ze hebben dat nummer nu al voor honderdste keer gebruikt in Thuis dat ik het stilaan een ***nummer begin te vinden. :-)
Iets origineler mag wel want nu kon ik de bijhorende scenes niet eens meer serieus nemen.
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Gebruikers-avatar
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 419 keer
Is bedankt: 985 keer

Berichtdoor spike » di 27 jun 2017, 10:19

De cijfers.
En daar draait het uiteindelijk om.
Those are my principles, and if you don't like them... well, I have others. ( Groucho Marx )
Gebruikers-avatar
spike
Nog geen rang

Heeft bedankt: 37 keer
Is bedankt: 38 keer

Berichtdoor Lazylady » di 27 jun 2017, 14:57

Dikke merçi Anneke!
Gebruikers-avatar
Lazylady
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor annekeHU » di 27 jun 2017, 15:05

Lazylady schreef:Dikke merçi Anneke!

Graag gedaan, Lazylady!
Gebruikers-avatar
annekeHU
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor hannanaske » di 27 jun 2017, 22:30

lord F. schreef:Voor zij die de seizoensfinale op een andere manier willen bekijken is er de versie met de lachband. ;-)

https://www.facebook.com/humo.be/videos ... 850236389/

:laughing-lmao:
Imagination is the only weapon in the war against reality.
Gebruikers-avatar
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 155 keer
Is bedankt: 681 keer

Berichtdoor Crackers » wo 28 jun 2017, 23:29

Amai mijn hoedje af voor annekeHU hoor :thumbup: :clap: :clap: :clap: Daar zo je werk van maken om die hele week en weken uit de doeken te doen. Dat verdient een bloemetje hoor, knap! :greetings-clappingorange: :greetings-clappingyellow: :greetings-clappingorange: :text-goodpost: :text-bravo: :text-+1: :text-woo:
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Gebruikers-avatar
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 407 keer
Is bedankt: 698 keer

Berichtdoor annekeHU » vr 30 jun 2017, 09:33

We zijn nu een week na de seizoensfinale, en volgens de makers zou er twee maanden over die seizoensfinale gepraat en gediscussieerd worden.... ik vraag me echt af, waar we het de komende 9 weken over gaan hebben, want ik krijg de indruk dat we al bijna uitgebabbeld zijn! :lol:
Gebruikers-avatar
annekeHU
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Lazylady » zo 09 jul 2017, 20:15

Ik heb dan uiteindelijk nog gekeken! Leuk dat het eens geen trouwfeest was, want dat is al afgezaagd vind ik. Verschillende plotten. Interessant!

Ik vind het er eerlijk gezegd wel over dat Waldek ontvoerd is. Akkoord dat men redenen heeft om hem (bijna) te haten, maar als je tot zoiets in staat bent heb je toch wel een serieuze vijs loszitten. (Julia? Mayra?)
En Olivia zal wel zwanger zijn, want anders zou ze niet zo gereageerd hebben. (Kan mij niet inbeelden dat ze (al) een kind wil.)
Sandrine zal wel door Marianne meegenomen zijn zeker, want Ann was te druk bezig met Jessica... :whistle:
Luc leek toch gewoon te slapen na het eten van die koekjes? En zo zorgvuldig heeft Julia die kruimels toch niet verwijderd. Ze zal wel door de mand vallen...!
En hoe het met Tom en Karin is afgelopen hebben we niet meer gezien dus. Ik had anders wel de indruk dat hij haar wou wegduwen.
Gebruikers-avatar
Lazylady
Poster rang 5
Poster rang 5

Vorige

Keer terug naar Thuis Algemeen