Thuisdag 2017

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Foruminfo
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)

Thuisdag 2017

Berichtdoor thuisgoeroe » wo 11 jan 2017, 12:41

Als het waar is dat het in domein Puyenbroeck in Wachtebeke is dit jaar, is het absoluut nie eerlijk. Is dan al het vierde jaar in de geschiedenis van de thuisdag dat het in Wachtebeke is en ook op dezelfde plaats. Ik vindt dit niet eerlijk. Wat is jullie mening hierover?
thuisgoeroe
Nog geen rang

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 0 keer

Re: Thuisdag 2017

Berichtdoor ikke » wo 11 jan 2017, 13:46

thuisgoeroe schreef:Als het waar is dat het in domein Puyenbroeck in Wachtebeke is dit jaar, is het absoluut nie eerlijk. Is dan al het vierde jaar in de geschiedenis van de thuisdag dat het in Wachtebeke is en ook op dezelfde plaats. Ik vindt dit niet eerlijk. Wat is jullie mening hierover?

Ik vond het heel leuk in Wachtebeke. 't Is een heel geschikte locatie voor een fandag, vind ik, en wellicht vinden de organisatoren dat ook.
Dat heeft niets te maken met eerlijkheid, mijns inziens. Er zijn altijd al bezwaren geweest tegen deze of gene locatie. Men kan NOOIT voor iedereen goed doen.
Misschien moet je eens voorstellen om het in jouw tuin te laten plaatsvinden? :mrgreen:
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1431 keer
Is bedankt: 1339 keer

Berichtdoor annekeHU » wo 11 jan 2017, 13:51

thuisgoeroe schreef:Als het waar is dat het in domein Puyenbroeck in Wachtebeke is dit jaar, is het absoluut nie eerlijk. Is dan al het vierde jaar in de geschiedenis van de thuisdag dat het in Wachtebeke is en ook op dezelfde plaats. Ik vindt dit niet eerlijk. Wat is jullie mening hierover?

Ik zou graag willen weten waar je deze info hebt gehaald ( dat de Thuisdag 2017 in Wachtebeke zou plaatsvinden): dus waar heb je het gelezen ( in de krant, facebook, op twitter) of gezien? ( affiches, op Eén ?) Het is nog niet eens half januari en dat lijkt me vrij vroeg om nu al te laten weten aan het publiek waar de Thuisdag zal plaatsvinden.
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Heeft bedankt: 272 keer
Is bedankt: 392 keer

Berichtdoor spike » wo 11 jan 2017, 15:56

Those are my principles, and if you don't like them... well, I have others. ( Groucho Marx )
spike
Nog geen rang

Heeft bedankt: 35 keer
Is bedankt: 38 keer

Keer terug naar Thuis Algemeen