Wat vond je van de seizoensfinale?

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Foruminfo
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)

Re: Wat vond je van de seizoensfinale?

Berichtdoor Lazylady » ma 27 jun 2016, 18:48

flodderke schreef:Ik miste toch nog een verhaallijn, nl. Judith die eindelijk in de sterke armen van Toon valt, maar dit is vast iets voor volgend seizoen. Kunnen we geen item openene met 'speculaties voor volgend seizoen' ? En snoodaard Ruben ligt ook al op de loer.

Dat! :twisted:
Lazylady
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 299 keer
Is bedankt: 797 keer

Berichtdoor Lolplayer » ma 27 jun 2016, 20:06

Ik vond de finale van vorig jaar anders veel beter, vooral het filmpje tijdens de jubilee van Luc was best spannend en de moord op Geert kon je alleen voorspellen als je naar de spoilers hebt gekeken op dit forum.

In deze seizoensfinale miste ik vooral onvoorspelbaarheid.

Simonne en Waldek was voorspelbaar. (Ze hadden plots veel gedeelde scenes)
Peggy die naar Portugal of Marokko gaat is niet echt interessant.
Een dode Helene eveneens voorspelbaar. (Was te voorspellen door preview vorige aflevering) (moord had best ook in beeld gebracht mogen worden)
Femke Peter ook voorspelbaar (Het was de aflevering ervoor al duidelijk dat het niet door had)

Het enige echte onvoorspelbare en schok moment was Tom die met zijn hoofd tegen het bedframe valt.
Lolplayer
Poster rang 1
Poster rang 1

Heeft bedankt: 14 keer
Is bedankt: 74 keer

Berichtdoor spike » di 28 jun 2016, 11:55

flodderke schreef:Ik miste toch nog een verhaallijn, nl. Judith die eindelijk in de sterke armen van Toon valt, maar dit is vast iets voor volgend seizoen. Kunnen we geen item openene met 'speculaties voor volgend seizoen' ? En snoodaard Ruben ligt ook al op de loer.

Of iets ruimer? : "Verwachtingen komend seizoen"

Het eventueel opstarten laat ik aan de anciens over.

Moderator bericht:
U vraagt, wij draaien ;)
viewtopic.php?f=92&t=902010
Those are my principles, and if you don't like them... well, I have others. ( Groucho Marx )
spike
Nog geen rang

Heeft bedankt: 37 keer
Is bedankt: 38 keer

Berichtdoor spike » za 02 jul 2016, 18:25

De slotaflevering ( dubbel ) heeft me toch weer eens overtuigd dat 25 minuten wat mij betreft meer dan voldoende is.
Those are my principles, and if you don't like them... well, I have others. ( Groucho Marx )
spike
Nog geen rang

Heeft bedankt: 37 keer
Is bedankt: 38 keer

Berichtdoor Duimelijntje » za 02 jul 2016, 19:53

De seizoensfinales van de voorbije jaren hield ik altijd bij op de digicorder, om ze in de week erna nog eens te bekijken, omdat er in zo een aflevering altijd veel gebeurd en ik dat graag nog eens bekijk dan.
Dit jaar had ik er geen behoefte aan. Ik heb ook niet het gevoel dat er echt veel gebeurd is in die aflevering, of dat er onverwachte dingen gebeurd zijn.
Het was een beetje een kwakkelseizoen. Volgend seizoen beter :-)

Heel positief dit seizoen vond ik wel de terugkeer van Bennie, heel goed geheim gehouden en heel fijn om zo een personage van vroeg in de reeks terug te zien.
Zou leuk zijn als ze nog van dat soort personages (tijdelijk) terughalen en laten zien wat ervan geworden is
Duimelijntje
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 1282 keer
Is bedankt: 273 keer

Vorige

Keer terug naar Thuis Algemeen