Wat vond je van de seizoensfinale?

Wat vond je van de seizoensfinale?

Berichtdoor Thuisforum » vr 24 jun 2016, 19:22

Shoot! :mrgreen:
Thuisforum
Poster rang 1
Poster rang 1

Heeft bedankt: 50 keer
Is bedankt: 127 keer

Re: Wat vond je van de seizoensfinale?

Berichtdoor Seraph » vr 24 jun 2016, 19:42

Ik weet dat het nog bezig is maar als Hèlène werkelijk al dood is, vond ik het jammer dat we ze niet meer te zien kregen deze aflevering. :wtf:
In a time of war it isn't about who's right, it's about who's left.
Seraph
Poster rang 1
Poster rang 1

Heeft bedankt: 29 keer
Is bedankt: 35 keer
Gebande gebruiker

Berichtdoor Seraph » vr 24 jun 2016, 20:10

Holy fuck, haha, ik moest zo hard lachen toen Waldek en Simonne kusten!! Stiekem hoopte ik dat Julia zou binnenkomen :clap: :dance:

Een geweldige seizoensfinale, met een mooie soundtrack als einde die we nog niet vooraf gehoord hebben. Is een trage versie van de opening.
Seraph
Poster rang 1
Poster rang 1

Gebande gebruiker

Berichtdoor GIL » vr 24 jun 2016, 20:12

Een rommeltje,Helene haar halsslagader gaat zichtbaar op en neer waar ze vermoord dient te zijn, waarop Tim zegt" die ligt hier al een tijdje" :lol:
Verhaallijn zeker niet spannend genoeg voor een seizoeneinde.Jonge acteurs zijn zeer zeer zwak in hun verhaallijnen.
Drukdoende Femke als CEO van een veredelde frituur ,man man man .brexit 1000 maal spannender !!!
GIL
Nog geen rang

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 11 keer

Berichtdoor Seraph » vr 24 jun 2016, 20:17

GIL schreef:Een rommeltje,Helene haar halsslagader gaat zichtbaar op en neer waar ze vermoord dient te zijn, waarop Tim zegt" die ligt hier al een tijdje" :lol:
Verhaallijn zeker niet spannend genoeg voor een seizoeneinde.Jonge acteurs zijn zeer zeer zwak in hun verhaallijnen.
Drukdoende Femke als CEO van een veredelde frituur ,man man man .brexit 1000 maal spannender !!!

Een veredelde frituur.. Dan mag jij mij vertellen in welk frituur ik kan overnachten en een vergadering houden met mijn personeel.

Oh ja een kleine bijsluiter: het zou nog al onhandig zijn voor de actrice moest die slagader niet meer functioneren hé...
Seraph
Poster rang 1
Poster rang 1

Gebande gebruiker

Berichtdoor Flower-Power » vr 24 jun 2016, 20:28

Ik vond het persoonlijk een zeer slecht einde op alle fronten.

De meeste zaken waren voorspelbaar - feit dat Peter en Femke toch nog zouden trouwen

Verder had het met William moeten eindigen die werd opgepakt terwijl we nu nog verder moeten met die langdradige verhaallijn waar blijkbaar geen einde aan mag komen :crazy: :crazy:

En de bizarre onduidelijke verhaallijn rond Arne en Oliva blijft dus ook verder gaan :crazy:
waarbij het er dan naar uit ziet dat we nog zeer lang gaan moeten wachten voor we écht weten
waarom Arne doet wat hij doet en wat hij eigenlijk doet want dat is alles behalve duidelijk
net als het feit dat het veel te lang duurt eer Oliva iets door krijgt
Met andere woorden een te ingewikkelde lang gerekte verhaallijn :crazy:

En waar halen ze het uit om Waldek te laten kussen met Simonne dat slaat totaal nergens op

Neen kan echt niets goeds zeggen over het einde van dit seizoen.
Flower-Power
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 69 keer
Is bedankt: 215 keer

Berichtdoor clairke » vr 24 jun 2016, 20:40

Zo flauw is het nog nooit geweest. Wat William zou doen kon je bijna raden... weinig spannends dus.
Simonne en Waldek... dat zat er gewoon aan te komen, als je vorige afleveringen zag hoe ze met elkaar omgingen en naar elkaar keken... Trouwens Simonne was nog niet aan de beurt gekomen bij waldek :lol: (iedereen doet het toch met iedereen in thuis)
Vond thuis de laatste tijd in zijn geheel, langdradig en weinig voortgang brengend, hadden dus weinig hoop met de laatste aflevering van 't seizoen.
clairke
Nog geen rang

Is bedankt: 2 keer

Berichtdoor tvx1 » vr 24 jun 2016, 20:46

clairke schreef:Zo flauw is het nog nooit geweest.

Dat zou ik toch niet zeggen. Deze was weliswaar flauw, maar de seizoensfinale met Pierre Snackaert die in de coma terechtkwam, de Ierse huwelijksreis van Çois en Julia en Rosa die Waldek buitengooide om vervolgens een telefoontje te krijgen vond ik nog veel flauwer.
tvx1
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 434 keer
Is bedankt: 554 keer

Berichtdoor GIL » vr 24 jun 2016, 21:00

Seraph schreef:
GIL schreef:Een rommeltje,Helene haar halsslagader gaat zichtbaar op en neer waar ze vermoord dient te zijn, waarop Tim zegt" die ligt hier al een tijdje" :lol:

Een veredelde frituur.. Dan mag jij mij vertellen in welk frituur ik kan overnachten en een vergadering houden met mijn personeel.

Sorry.... een veredelde frituur met mogelijkheid tot overnachting en wafelenbak waar ge ook nog een pintje kunt drinken
en streekproducten van de withoeve kan kopen.....heb je er dan nog eentje teveel op dan kan je er ook nog een taxi bestellen en met wat geluk ben je te gast bij een huwelijk .Laat het ons een bloeiende KMO bijna Multi national van maken

Oh ja een kleine bijsluiter: het zou nog al onhandig zijn voor de actrice moest die slagader niet meer functioneren hé...

Akkoord het is zeer geloofwaardig,bijna zo geloofwaardig als Ben Hur met een polshorloge aan.
GIL
Nog geen rang

Is bedankt: 11 keer

Berichtdoor Omega » vr 24 jun 2016, 21:08

Een nogal donker seizoenseinde vond ik. Een moord, al minstens twee moordpogingen, een verkrachting. Het falen van de verzoeningspoging van Frank en Simonne. Het overspel van Simonne met Waldek (ocharme Julia).

Het enige positieve dat er gebeurd is dat de trouw van Femke en Peter nu toch doorgaat.
Omega
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 11 keer
Is bedankt: 79 keer

Berichtdoor lord F. » vr 24 jun 2016, 21:09

Ja, ik begin in herhaling te vallen, maar als je drie weken extra nodig hebt om tot een seizoensfinale die komen waar je alles vooraf kon voorspellen ...

Hélène dood *check*
misverstand verrassingshuwelijk wordt opgelost *check*
William verdwijnt niet direct maar gaat eerst nog Marianne gaan "vermoorden" *check*
laatste confrontatie Tom - William *check*
personage dat dood lijkt te zijn *check*
gesprek Frank/Simonne dat alweer nergens naartoe gaat *check*
Arne maakt nog eens een "ritje" met Olivia *check*
...
vrijscene Waldek-Simonne >> veel eerder op het seizoen verwacht, nu een beetje raar (een halve check).

Kunnen we al een speculatie maken voor de eerste aflevering van volgend seizoen? Tim en Dieter komen de ziekenhuiskamer binnengestormd, schieten William neer en Tom wordt op het nippertje gered. En Marianne blijkt er ook nog door te komen.
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 419 keer
Is bedankt: 984 keer

Berichtdoor jessie V. » vr 24 jun 2016, 21:09

Wie me het meest verbazen zijn Simonne en Waldeck.
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1725 keer
Is bedankt: 1537 keer

Berichtdoor jessie V. » vr 24 jun 2016, 21:15

Verder vind ik het niet nodig om alles negatief te beoordelen.
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1725 keer
Is bedankt: 1537 keer

Berichtdoor lord F. » vr 24 jun 2016, 21:17

Toegegeven, het gesprekje tussen Lowie en Olivia vond ik een lichtpuntje.
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 419 keer
Is bedankt: 984 keer

Berichtdoor mij » vr 24 jun 2016, 21:18

lord F. schreef:Kunnen we al een speculatie maken voor de eerste aflevering van volgend seizoen? Tim en Dieter komen de ziekenhuiskamer binnengestormd, schieten William neer en Tom wordt op het nippertje gered. En Marianne blijkt er ook nog door te komen.

Marianne haar ogen stonden wagenwijd open. Dan is ze normaal gezien toch dood?
mij
Nog geen rang

Heeft bedankt: 21 keer
Is bedankt: 25 keer

Volgende

Keer terug naar Thuis Algemeen