Vraagje ivm seizoensfinale

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Foruminfo
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)

Vraagje ivm seizoensfinale

Berichtdoor annekeHU » di 31 mei 2016, 17:54

Wat mij dit jaar opvalt is het volgende: de 2 of 3 laatste jaren kwam er tijdens de laatste maanden van het seizoen in de pers altijd wel in een interview met acteurs naar voor dat het dat jaar toch wel een heel speciale , spectaculaire, meest geweldige seizoensfinale zou zijn, maar dit jaar heb ik daar nog niets van gemerkt..
Er lekte in de pers ook heel veel uit.. tot vervelens toe van degenen die geen spoilers wilden lezen!
Heb ik de verkeerde tijdschriften/artikels gelezen? Of is het dit jaar gelukt om de ontwikkelingen toch meer geheim te houden, misschien door een betere briefing aan / duidelijker contract met de figuranten?
Of is het gewoon nog te vroeg? De opnames zullen al lang achter de rug zijn, neem ik aan.
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Heeft bedankt: 283 keer
Is bedankt: 408 keer

Re: Vraagje ivm seizoensfinale

Berichtdoor lord F. » di 31 mei 2016, 19:45

Of sommige verhaallijnen zijn al zo uitgerekt dat de interesse in spoilers wat weg is? ;-)
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 419 keer
Is bedankt: 974 keer

Berichtdoor Seraph » di 31 mei 2016, 23:11

Of we krijgen dit jaar een lichtere seizoensfinale? Grote cliffhangers hebben ze alleszins niet nodig om weer de +1miljoen kijkers op de buis te halen 1 september 2016.

Of inderdaad, zijn ze heel voorzichtig te werk gegaan \( ^_^')/
In a time of war it isn't about who's right, it's about who's left.
Seraph
Poster rang 1
Poster rang 1

Heeft bedankt: 29 keer
Is bedankt: 35 keer
Gebande gebruiker

Berichtdoor karolien85 » do 02 jun 2016, 08:13

Het valt mij inderdaad ook op dat er heel weinig/geen spoilers opduiken. Behalve dan de gewone weekspoilers, maar die geven ook niet veel meer prijs tegenwoordig. Vorig jaar wisten we al ongeveer wat er zou gaan gebeuren. Ofwel zijn ze inderdaad strenger geworden voor de figuranten, ofwel is het echt aan het lukken om alles stil te houden tot de laatste dag .. ( vind ik niet fijn, want ik ben graag voorbereid op wat gaat komen :oops: )
karolien85
Poster rang 3
Poster rang 3

Heeft bedankt: 285 keer
Is bedankt: 244 keer

Berichtdoor tvx1 » do 02 jun 2016, 22:00

De forumregels zijn gewoon veel strenger geworden. Vorig jaar waren er gewoon een hele hoop flauwe plezanterikken die allerhande fabels kwamen verspreiden. Op goed geluk waren er daarvan een paar in de buurt van de waarheid. Maar zeg nu zelf dat er toen iets ging gebeuren tussen Marianne, Hélène en Geert was wel heel voorspelbaar. Nu worden spoilers alleen maar meer toegelaten als er een betrouwbare bron bij vermeld wordt en vermits er daar vééééél minder van zijn zijn hier dus gewoon niet zo veel spoilers meer te vinden als vroeger.
tvx1
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 431 keer
Is bedankt: 546 keer

Berichtdoor Yvetje » do 02 jun 2016, 23:21

Spoilers zonder bronvermelding zijn nog steeds welkom.
Alleen vragen we om ze in een apart topic te zetten, zodat het voor iedereen duidelijk is dat het geen 'officiële' spoilers zijn.

Maar het valt inderdaad op dat op bijvoorbeeld de FB-pagina van Thuis weinig tot geen spoilers te lezen vallen.
Wat de vorige jaren wel het geval was, dan zag je overal 'spoilers' opduiken in reacties.
Yvetje
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 373 keer
Is bedankt: 536 keer

Berichtdoor Nickos » vr 03 jun 2016, 12:18

Het aantal mensen die vorig jaar zowel op dit forum als op de facebook pagina van Thuis al een maand op voorhand bezig waren over het feit dat Geert het seizoen niet ging overleven en dat Franky een vrouw ging worden was echt gigantisch. Dat heeft de seizoensfinale voor mij zelfs een beetje verpest.

Maar volgens mij hebben ze daar bij Thuis zelf wel iets van geleerd. Volgens mij was dit nieuws uitgelekt via figuranten, en ik weet niet hoe ze het gedaan hebben, maar het gebeurt nu precies toch minder. De dood van Jens en Lucas hebben ze goed verborgen kunnen houden, idem voor de terugkeer van Bennie trouwens.

En gelukkig maar, want die idioten die tegen iedereen alles beginnen te spoilen zijn echt vreselijk irritant.
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 26 keer
Is bedankt: 158 keer

Berichtdoor tvx1 » vr 03 jun 2016, 15:13

Yvetje schreef:Spoilers zonder bronvermelding zijn nog steeds welkom.
Alleen vragen we om ze in een apart topic te zetten, zodat het voor iedereen duidelijk is dat het geen 'officiële' spoilers zijn.

Dat is helemaal waar, maar in dat topic is sinds 27 maart niets meer geplaatst. Het is toch duidelijk minder dan vorig jaar. Er toen ook heel wat mensen die zich speciaal registreerden om valse spoilers te komen verspreiden. Daar zijn jullie ook heel streng tegen beginnen optreden en met duidelijk succes. :thumbup: Die mensen willen gewoon aandacht en als ze die niet krijgen worden ze het snel beu. Ik ben na vorig seizoen zo goed als gestopt met naar het spoiler gedeelte te gaan en ik geniet veel meer van de serie op die manier. De verrassing van Bennie gisteren te zien was zo veel leuker.
tvx1
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 431 keer
Is bedankt: 546 keer

Berichtdoor lord F. » vr 03 jun 2016, 18:22

Er is dit jaar ook het EK voetbal.
Door de Rode Duivels zal de aandacht voor Thuis heel wat minder zijn in juni. Vandaar dat het velen mss ook onverschillig laat?
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Flower-Power » vr 10 jun 2016, 12:16

Ik zag pas nog zoveel dagen tot de seizoensfinale
was me er even niet bewust van dat het alweer zover is
maar.....
nu vraag ik me plots af
was er vorig jaar geen extra maand thuis?
of heb ik dat gedroomd
en zo ja hoe komt het dan dat er dit jaar geen extra maand bij komt?
of ben ik in de war :crazy:
Flower-Power
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 69 keer
Is bedankt: 215 keer

Berichtdoor satine » vr 10 jun 2016, 12:18

Vroeger liep Thuis tot eind mei, sinds vorig jaar is dat tot eind juni. ;)
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1269 keer
Is bedankt: 2824 keer

Berichtdoor nounake » vr 10 jun 2016, 12:25

Het zou misschien een aangename surprise zijn mocht de finale dit jaar eens eindigen met oplossingen voor al de misverstanden en ander gedoe ipv een climax van een nieuwe catastrophe .....een happy ending dus , nee ? :yup:
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 5513 keer
Is bedankt: 739 keer

Berichtdoor lord F. » vr 10 jun 2016, 13:12

nounake schreef:Het zou misschien een aangename surprise zijn mocht de finale dit jaar eens eindigen met oplossingen voor al de misverstanden en ander gedoe ipv een climax van een nieuwe catastrophe .....een happy ending dus , nee ? :yup:

We kunnen mss een pronostiek houden hoeveel doden (of bijna-doden) er gaan vallen in de seizoensfinale. :lol:
Ik moet toch even denken naar de laatste seizoensfinale met een happy ending. ;) Dat moet al van seizoen 3 geleden zijn, denk ik.
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor spike » vr 10 jun 2016, 13:33

nounake schreef:Het zou misschien een aangename surprise zijn mocht de finale dit jaar eens eindigen met oplossingen voor al de misverstanden en ander gedoe ipv een climax van een nieuwe catastrophe .....een happy ending dus , nee ? :yup:

Een goed idee. Weg miserie. Iedereen samen gezellig thuis voor de tv om te supporteren voor de Rode Duivels.
Kaat bakt wafels en Luc roept alsmaar " stomme kloot " tegen de scheidsrechter. :yup:
Those are my principles, and if you don't like them... well, I have others. ( Groucho Marx )
spike
Nog geen rang

Heeft bedankt: 37 keer
Is bedankt: 38 keer

Berichtdoor karolien85 » vr 10 jun 2016, 21:35

Flower-Power schreef:Ik zag pas nog zoveel dagen tot de seizoensfinale
was me er even niet bewust van dat het alweer zover is
maar.....
nu vraag ik me plots af
was er vorig jaar geen extra maand thuis?
of heb ik dat gedroomd
en zo ja hoe komt het dan dat er dit jaar geen extra maand bij komt?
of ben ik in de war :crazy:

Je droomt niet, maar die extra maand is al bezig en dus al bijna op zijn einde ;)
karolien85
Poster rang 3
Poster rang 3

Heeft bedankt: 285 keer
Is bedankt: 244 keer

Volgende

Keer terug naar Thuis Algemeen