nounake schreef:Ik herkende de keuken of wasplaats waar Rosa en Kaat hun babbel deden niet ? is dat nieuw ?
Nee, dat was gewoon de keuken van het gemeenschapshuis.
nounake schreef:Ik herkende de keuken of wasplaats waar Rosa en Kaat hun babbel deden niet ? is dat nieuw ?
hannanaske schreef:En ja...het studentenhuis vind ik zelf ook niet zo mooi ingericht. .
Arciat schreef:hannanaske schreef:En ja...het studentenhuis vind ik zelf ook niet zo mooi ingericht. .
Het zou, mijn inziens, niet realitisch overkomen dat het gemeenschapshuis, trendy en/of chik ingericht zou zijn. De studenten hebben daar de financiële middelen niet voor . Ze doen het met was ze hebben en qua meubilair en huishoudspullen lijkt het mij dat ze niets te kort hebben.
Arciat schreef:hannanaske schreef:En ja...het studentenhuis vind ik zelf ook niet zo mooi ingericht. .
Het zou, mijn inziens, niet realitisch overkomen dat het gemeenschapshuis, trendy en/of chik ingericht zou zijn. De studenten hebben daar de financiële middelen niet voor . Ze doen het met was ze hebben en qua meubilair en huishoudspullen lijkt het mij dat ze niets te kort hebben.
deborah1 schreef:Sam heeft toch ook geïnvesteerd in dat huis, dus ik kan me niet voorstellen dat dit voor hen tijdelijk is.
lord F. schreef:Arciat schreef:hannanaske schreef:En ja...het studentenhuis vind ik zelf ook niet zo mooi ingericht. .
De studenten niet, maar de werkmensen toch wel (Sam, Tim, Adil, Pauline)? Al zien zij dat huis wellicht dan ook maar als iets tijdelijks.
Lazylady schreef:Ik ben wel nieuwsgierig hoe Peter en Femke hun "woning" eruit zal zien.
Keer terug naar Thuis Algemeen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten