Geen 'Thuis' vandaag?

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Foruminfo
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)

Re: Geen 'Thuis' vandaag?

Berichtdoor Wiske » wo 23 maart 2016, 13:40

Sterkte Flower Power...
Wiske
Nog geen rang

Heeft bedankt: 78 keer
Is bedankt: 22 keer

Berichtdoor hannanaske » wo 23 maart 2016, 13:50

Dat je klaagt omdat je door die toestanden niet meer op reis kan vertrekken, je niet tijdig op je werk geraakt of je auto hebt moeten achterlaten zou ik nog begrijpen. Maar over een uitgesteld televisieprogramma? Nee, dat gaat mijn petje te boven. Sorry!
Imagination is the only weapon in the war against reality.
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 95 keer
Is bedankt: 671 keer

Berichtdoor Flower-Power » wo 23 maart 2016, 14:07

nounake schreef:Ik snap zo goed wat U voelt ! Veel moed en probeer een beetje troost te vinden in de vele mooie herinneringen aan uw mama ; geloof me , een mama verliezen is een wonde die ( wel heel traag ) geneest maar die altijd een pijnlijk litteken laat .Enkel de mooie souvenirs gaan heel stilaan het halen op de moeilijke beelden van de droevige tijd. :romance-kisscheek:

satine schreef:Ook van mij heel veel sterkte en moed, Flower Power... :romance-kisscheek:

Wiske schreef:Sterkte Flower Power...

DANK ALLEMAAL VOOR JULLIE STEUN
En sorry als ik wat hard over kwam in mijn reactie dat was niet de bedoeling, ook niet om 1 discussie uit te lokken.
Morgen is de begrafenis daarna zal het leven door moeten gaan, maar ik heb gelukkig nog mijn vader, voor hem is
het ook zeer heavy, want in december waren ze 50 jaar gelukkig getrouwd, ze zagen elkaar nog zo graag als toen
ze elkaar pas leerden kennen, en dat vond ik altijd zo mooi, en dat is ook zo zeldzaam toch?
Tot later
FP
Flower-Power
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 69 keer
Is bedankt: 215 keer

Berichtdoor hannanaske » wo 23 maart 2016, 14:10

Flower-Power schreef:
nounake schreef:Ik snap zo goed wat U voelt ! Veel moed en probeer een beetje troost te vinden in de vele mooie herinneringen aan uw mama ; geloof me , een mama verliezen is een wonde die ( wel heel traag ) geneest maar die altijd een pijnlijk litteken laat .Enkel de mooie souvenirs gaan heel stilaan het halen op de moeilijke beelden van de droevige tijd. :romance-kisscheek:

satine schreef:Ook van mij heel veel sterkte en moed, Flower Power... :romance-kisscheek:

Wiske schreef:Sterkte Flower Power...

DANK ALLEMAAL VOOR JULLIE STEUN
En sorry als ik wat hard over kwam in mijn reactie dat was niet de bedoeling, ook niet om 1 discussie uit te lokken.
Morgen is de begrafenis daarna zal het leven door moeten gaan, maar ik heb gelukkig nog mijn vader, voor hem is
het ook zeer heavy, want in december waren ze 50 jaar gelukkig getrouwd, ze zagen elkaar nog zo graag als toen
ze elkaar pas leerden kennen, en dat vond ik altijd zo mooi, en dat is ook zo zeldzaam toch?
Tot later
FP

Jouw reactie was helemaal niet hard hoor. Héél begrijpelijk zelfs. Maar als het een troost mag zijn: jouw mama was waarschijnlijk ernstig ziek en nu heeft ze rust gevonden. In tegenstelling tot de slachtoffers van gisteren heb je ook afscheid kunnen nemen van haar. Probeer je daar aan op te trekken. Véél sterkte!
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Flower-Power » wo 23 maart 2016, 14:16

hannanaske schreef:Jouw reactie was helemaal niet hard hoor. Héél begrijpelijk zelfs. Maar als het een troost mag zijn: jouw mama was waarschijnlijk ernstig ziek en nu heeft ze rust gevonden. In tegenstelling tot de slachtoffers van gisteren heb je ook afscheid kunnen nemen van haar. Probeer je daar aan op te trekken. Véél sterkte!

THANKS ;-)
En ik besef zeer goed dat sommige mensen het nog moeilijker hebben ;-)

Zoals een goede vriendin me zei: wees blij dat je u mama nog zo lang hebt mogen houden,
want zelf is zei haar mama kwijt geraakt toen ze amper 10 jaar oud was, dat is nog meer heavy.

Tot later

FP
Flower-Power
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 69 keer
Is bedankt: 215 keer

Berichtdoor ikke » wo 23 maart 2016, 15:00

lord F. schreef:Toch straf dat er zijn die janken om een geskipte aflevering van Thuis na zo'n dag als vandaag.

Het is niet janken om een uitgestelde aflevering. Het is de vraag durven stellen wat het nut is om TV-programma's te vervangen door eindeloos herhalen van dezelfde informatie en gruwelijke beelden. Wat ben ik blij dat mijn vader indertijd niet op TV is gekomen na zijn gruwelijk verkeersongeval. :twisted: Ik kan mij wel inbeelden wat het moet zijn voor rechtstreeks betrokkenen, die zonder TV-beelden ook al heel de tijd met die gruwel te maken hebben. Volgens mij is 't zo al erg genoeg, zonder dat 't de hele dag op de radio moet zijn en 's avonds ook nog eens op TV.

Ieder zijn mening,hé, een beetje respect(minder grove bewoordingen bv) voor de mening die niet strookt met die van jou, is wenselijk. :denk:
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1457 keer
Is bedankt: 1378 keer

Berichtdoor Crackers » wo 23 maart 2016, 18:54

Of jij nu naar een video van Kabouter Plop wil kijken op zo'n moment of jij wil alle beelden op alle nieuwszenders zien over de aanslagen, maakt dat iets uit? Ik vind deze discussie vrij... nutteloos. :silent:
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 400 keer
Is bedankt: 688 keer

Berichtdoor hannanaske » wo 23 maart 2016, 19:02

Alle steunbetuiging voor de mensen die iemand verloren hebben door een stom ongeval, ziekte of een andere noodlottige situatie (ieder weldenkende persoon weet dat zoiets verschrikkelijk is) maar ik vind het persoonlijk toch van een heel andere orde dan blind en zinloos geweld. Het is toch een beetje normaal dat mensen daar mee bezig zijn, niet?

En ik spreek nu vooral niet voor mezelf (ik werk toch maar halftime) maar ik vind ook niet dat we er zomaar van uit kunnen gaan dat iedereen gisteren een hele dag tijd had om tv te zien. Sommige mensen komen pas laat thuis en kunnen pas rond 8 uur in hun zetel kruipen, en kunnen het dan wel appreciëren dat ze het gezien hebben.

En voor de rest: Hopelijk genieten we deze avond met zijn allen van deze dubbele aflevering! Enjoy!
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor ikke » wo 23 maart 2016, 19:26

hannanaske schreef:Alle steunbetuiging voor de mensen die iemand verloren hebben door een stom ongeval, ziekte of een andere noodlottige situatie (ieder weldenkende persoon weet dat zoiets verschrikkelijk is) maar ik vind het persoonlijk toch van een heel andere orde dan blind en zinloos geweld. Het is toch een beetje normaal dat mensen daar mee bezig zijn, niet?

En ik spreek nu vooral niet voor mezelf (ik werk toch maar halftime) maar ik vind ook niet dat we er zomaar van uit kunnen gaan dat iedereen gisteren een hele dag tijd had om tv te zien. Sommige mensen komen pas laat thuis en kunnen pas rond 8 uur in hun zetel kruipen, en kunnen het dan wel appreciëren dat ze het gezien hebben.

En voor de rest: Hopelijk genieten we deze avond met zijn allen van deze dubbele aflevering! Enjoy!

Of het nu al dan niet van een andere orde is doet niet echt ter zake.
Wat mij vooral en onwezenlijk stoort is het uitmelken van dit drama door de media en de mensen die denken dat ze moeten zeggen hoe anderen zich moeten gedragen.
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1457 keer
Is bedankt: 1378 keer

Berichtdoor Captain Cuckoo » wo 23 maart 2016, 19:28

Zoveel mensen, zoveel meningen. Toch een geruststelling dat wij hier onze meningsverschillen "uitvechten" met woordjes in plaats van met spijkerbommen.
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 579 keer
Is bedankt: 1128 keer

Berichtdoor satine » wo 23 maart 2016, 19:37

Ik denk niet dat alle slachtoffers gisteren een meningsverschil hadden met de mensen die de bommen hebben doen afgaan.
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1267 keer
Is bedankt: 2819 keer

Berichtdoor Yvetje » wo 23 maart 2016, 19:39

Vermits dit al lang niet meer over Thuis gaat en we voor dit soort 'discussies' andere subfora hebben, wordt dit topic gesloten.
Yvetje
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 366 keer
Is bedankt: 530 keer

Vorige

Keer terug naar Thuis Algemeen