De Thuisspecial '20 jaar Thuis'
-
- Poster rang 2
De Thuisspecial '20 jaar Thuis'
Wat er niet klopt in de thuisspecial: de jaartallen waarin acteurs in de serie stapten.
0 x
-
- Nog geen rang
- x 7
Re: Wat er niet klopt in Thuis
Heb ik ook opgemerkt. Vooral het getal van Joy Anna klopte niet.Djenner schreef:Wat er niet klopt in de thuisspecial: de jaartallen waarin acteurs in de serie stapten.
0 x
-
- Poster rang 5
Ja, Jana zat er al eerder in dan vermeld.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Seraph
- Poster rang 1
En Julia van 2006, niet 2007.
Femke van 2002, niet 2001.
Femke van 2002, niet 2001.
0 x
In a time of war it isn't about who's right, it's about who's left.
-
- Poster rang 1
Re: De Thuisspecial '20 jaar Thuis'
Ah, en wat ook niet klopte: Leah zei dat ze voor Thuis een rolletje had in Het Pleintje. Maar volgens mij was dat in Het Park
0 x
tomorrow is another day...
-
- Poster rang 5
Ja, vroeg me dat ook al af.Valda schreef:Ah, en wat ook niet klopte: Leah zei dat ze voor Thuis een rolletje had in Het Pleintje. Maar volgens mij was dat in Het Park

Naast de opmerkingen hier, vond het een leuke special. Viel me precies op dat iedereen erg emotioneel werd toen Donald Madder weer ter sprake kwam.
0 x
-
- Poster rang 1
- x 1
- x 7
Waldek van 2001, niet van 1996.
Ik vond het ook een goeie special, met zowel grappige als mooie momenten. Ik vond het wel spijtig dat ze zo snel van onderwerp zijn veranderd wanneer Donald Madder ter sprake kwam - dat is trouwens enkele keren gebeurd. Maar ja, er was dan ook veel om over te praten op een uur.
Ik vond het ook een goeie special, met zowel grappige als mooie momenten. Ik vond het wel spijtig dat ze zo snel van onderwerp zijn veranderd wanneer Donald Madder ter sprake kwam - dat is trouwens enkele keren gebeurd. Maar ja, er was dan ook veel om over te praten op een uur.
0 x
-
- Poster rang 5
Ik vermoed zelfs dat Janine Bisschops zo emotioneel werd omdat ook Donald op de foto stond.
Ook jammer dat er vrijwel geen aandacht was voor de acteurs die vroeger meededen in Thuis. Alleen even in dat stukje over "geweld in Thuis" en dat was meteen ook het meest hilarische stukje van de avond.
Ook jammer dat er vrijwel geen aandacht was voor de acteurs die vroeger meededen in Thuis. Alleen even in dat stukje over "geweld in Thuis" en dat was meteen ook het meest hilarische stukje van de avond.

0 x
- Seraph
- Poster rang 1
Maar je zag Eddy geweld plegen tegenover Nancy, en dat past nu niet meer met hoe ze nu zijn.
0 x
In a time of war it isn't about who's right, it's about who's left.
- annekeHU
- Poster rang 4
Re: 20 jaar thuis special
Ik heb de dubbelaflevering en de special dus in de tent in Leuven gezien. Vorige woensdag had ik immers een sms gestuurd, zonder eigenlijk te hopen , want ik win normaal nooit met dat soort sms-wedstrijden!
Groot dus mijn verbazing toen ik vrijdagavond telefoon kreeg, dat ik 4 tickets had gewonnen
En dus ben ik met mijn 2 kinderen en hun oma naar Leuven gereden.
Het was echt wel gezellig om in de tent samen te kijken, de chocomelk en wafels waren lekker.
Mijn kinderen zijn bij alle acteurs gaan aanschuiven voor de meet en greet ( Luc, Renzo , Marianne , Rosa, Toon , Paulien, Adil, Tim, Toon, Nancy) , ik ben alleen even bij Marianne en Rosa geweest.
Tijdens het 19u-journaal heeft Riat Bahri (werkt bij één en Thuisfan) zijn uitleg gedaan voor de camera. En daar wij achter hem stonden te luisteren, heb ik dus gisteren mijn TV-debuut gehad!
We hebben luidkeels mee geapplaudisseerd toen het bedrag werd bekend gemaakt dat de sms-actie heeft opgebracht voor de Warmste Week/Music for life.
Kijken op een groot scherm is toch anders dan Thuis in de huiskamer, het was echt een goede mix van grappige, spannende, trieste verhalen.
Ook de special vond ik leuk, al had men volgens mij ook aandacht mogen besteden aan personages die er niet meer bij zijn.. het had best wel leuk geweest om Bram, Dr. Geert, of Andre nog eens even te horen..
Ook Emma en Stan zijn in de special niet bod geweest!
Na afloop kregen we bij het buitengaan nog een CD met redelijk recente liedjes , en het laatste was de generiek van thuis.
Oeps.. posting net helemaal ingetikt, en nu zie ik dat hij in de verkeerde rubriek staat... dit hoort dus niet bij de spoilers, maar wel in het topic over 20 jaar thuis bij Algemeen...
Moderator bericht:
Groot dus mijn verbazing toen ik vrijdagavond telefoon kreeg, dat ik 4 tickets had gewonnen
En dus ben ik met mijn 2 kinderen en hun oma naar Leuven gereden.
Het was echt wel gezellig om in de tent samen te kijken, de chocomelk en wafels waren lekker.
Mijn kinderen zijn bij alle acteurs gaan aanschuiven voor de meet en greet ( Luc, Renzo , Marianne , Rosa, Toon , Paulien, Adil, Tim, Toon, Nancy) , ik ben alleen even bij Marianne en Rosa geweest.
Tijdens het 19u-journaal heeft Riat Bahri (werkt bij één en Thuisfan) zijn uitleg gedaan voor de camera. En daar wij achter hem stonden te luisteren, heb ik dus gisteren mijn TV-debuut gehad!
We hebben luidkeels mee geapplaudisseerd toen het bedrag werd bekend gemaakt dat de sms-actie heeft opgebracht voor de Warmste Week/Music for life.
Kijken op een groot scherm is toch anders dan Thuis in de huiskamer, het was echt een goede mix van grappige, spannende, trieste verhalen.
Ook de special vond ik leuk, al had men volgens mij ook aandacht mogen besteden aan personages die er niet meer bij zijn.. het had best wel leuk geweest om Bram, Dr. Geert, of Andre nog eens even te horen..
Ook Emma en Stan zijn in de special niet bod geweest!
Na afloop kregen we bij het buitengaan nog een CD met redelijk recente liedjes , en het laatste was de generiek van thuis.
Oeps.. posting net helemaal ingetikt, en nu zie ik dat hij in de verkeerde rubriek staat... dit hoort dus niet bij de spoilers, maar wel in het topic over 20 jaar thuis bij Algemeen...
Moderator bericht:
Geen probleem, we hebben de posting even voor je verplaatst...
Met dank voor het leuke verslag!

Met dank voor het leuke verslag!

0 x
-
- Poster rang 1
Met Simonne en Frank hetzelfde, in het eerste of tweede seizoen krijgt Simonne ook nog lappen van Frank.Seraph schreef:Maar je zag Eddy geweld plegen tegenover Nancy, en dat past nu niet meer met hoe ze nu zijn.
Ik denk dat het gewoon bij de tijdsgeest hoort, huishoudelijk geweld was in het begin van de serie nog "sociaal aanvaard". Want Frank behandelt Simone echt wel op een manier dat hedendaags écht niet oke is. In de periode van Eddy en Nancy zal het meer actueel geweest zijn, samen met het drankgebruik. Terwijl het nu eerder als vanzelfsprekend verwerpelijk beschouwd wordt.
De dames zijn doorheen de serie ook duidelijk dominanter geworden. Simone was het typische zwakke huppeltrutje en Jenny was het huismoedertje. Rosa de zogenaamde alleenstaande sterke vrouw was dan juist niet sterk genoeg om haar dochter deftig op te voeden. Marianne de enige echte "sterke" vrouw, zit dan in een verhaallijn waarbij haar dominantie werd getoond als de oorzaak van haar "scheiding".
Terwijl hedendaags quasi in alle relaties de vrouw dominant is en de broek draagt. Enige uitzondering was misschien Julia en Luc.
0 x
-
- Poster rang 2
Re: Mark Willems
Mark Willems me normaal de vriendelijkheid zelve, maar vond hem bij de thuisspecial niet in zijn gewone doen. Nog iemand dit opgemerkt?
0 x
- karolien85
- Poster rang 3
- x 1
Ik vond hem ook vreemd over komen.. Misschien al te veel gedronken of te veel emoties ?
0 x
-
- Poster rang 5
Hoezo? Dat acteurs zelfs in een special acteren verbaast me niet zo, maar dat kan je van alle acteurs zeggen.Djenner schreef:Lijkt me normaal de vriendelijkheid zelve, maar vond hem bij de thuisspecial niet in zijn gewone doen. Nog iemand dit opgemerkt?

0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Ik vond Chris Boni ook niet in haar gewone doen. Het leek wel of ze iets te veel gedronken had, dat dacht ik trouwens ook bij Mark.
0 x