Oude Koeien

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Foruminfo
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)

Re: Oude Koeien

Berichtdoor Nickos » do 03 maart 2016, 22:25

Caligula schreef:
Nickos schreef:Eddy bleef plotseling met zijn handen van Nancy af.

Heu...werkelijk? :whistle:

Kan jij je momenten herinneren, zeker van de laatste jaren, waarin Nancy fysiek mishandeld werd door hem? Ik alleszins niet. En uiteraard bedoelde ik het niet op een seksuele manier :razz: .
Gebruikers-avatar
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 26 keer
Is bedankt: 165 keer

Berichtdoor Caligula » do 03 maart 2016, 22:28

Nee. Maar eddy heeft wel ooit zijn pollekes uitgestoken naar Femke, seizoen 13 denk ik, waardoor Femke zelfs even het OCMW ging bezoeken.
Potentia Principatum
Gebruikers-avatar
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 927 keer
Is bedankt: 2265 keer
{ BANNED_USER_STATUS }

Berichtdoor Nickos » do 03 maart 2016, 22:31

Caligula schreef:Nee. Maar eddy heeft wel ooit zijn pollekes uitgestoken naar Femke, seizoen 13 denk ik, waardoor Femke zelfs even het OCMW ging bezoeken.

Ja, ik dacht dat zijn 'verandering' iets sneller ging maar nu je het zegt, ik kan mij hier nog heel vaag iets van herinneren (ondertussen toch ook al bijna tien jaar geleden). Ik vergeet soms dat het pas sinds de geboorte van Lucas is dat Femke en en Eddy vrij goed overeenkomen (benieuwd hoe lang dat nog gaat duren met hetgeen er nu gebeurd is).
Gebruikers-avatar
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2

Berichtdoor Lolplayer » do 03 maart 2016, 22:52

Hij heeft meer dan eens Femke een pak slaag gegeven.

Als ik het mij goed herinner kon ze niet meer naar het bal van de "doktoors" met Youssef omdat haar gezicht blauw zag door Eddy.

In seizoen heeft Frank trouwens Simone ook "gecorrigeerd" door te slaan.
Lolplayer
Poster rang 1
Poster rang 1

Heeft bedankt: 16 keer
Is bedankt: 80 keer

Berichtdoor Jules » do 03 maart 2016, 23:28

Wow zoveel respons, bedankt allemaal om mijn geheugen op te frissen!

Ik was zelfs totaal vergeten dat Nancy ook zelf ooit een serieus drankprobleem had.
Jules
Poster rang 1
Poster rang 1

Heeft bedankt: 154 keer
Is bedankt: 122 keer

Berichtdoor Caligula » do 03 maart 2016, 23:32

Lolplayer schreef:Hij heeft meer dan eens Femke een pak slaag gegeven.

Als ik het mij goed herinner kon ze niet meer naar het bal van de "doktoors" met Youssef omdat haar gezicht blauw zag door Eddy.

Heel juist, die was ik nog vergeten. Eddy mepte Femke door mekaar voor een verkoop van een auto waar hij meer van wou of zoiets meen ik. Enfin Eddy heeft wel altijd losse handjes gehad. Past ook bij zijn primitief personage.
Potentia Principatum
Gebruikers-avatar
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

{ BANNED_USER_STATUS }

Berichtdoor Nickos » vr 04 maart 2016, 00:26

Caligula schreef:
Lolplayer schreef:Hij heeft meer dan eens Femke een pak slaag gegeven.

Heel juist, die was ik nog vergeten. Eddy mepte Femke door mekaar voor een verkoop van een auto waar hij meer van wou of zoiets meen ik. Enfin Eddy heeft wel altijd losse handjes gehad. Past ook bij zijn primitief personage.

Maar je moet toegeven dat het verschil met de Eddy die er was tot twee weken terug (dus terwijl Lucas er was = de plezante 'pépé') gigantisch was in vergelijking met de Eddy van het prille begin. Maar het heeft er inderdaad wel altijd in gezeten en het begint terug naar boven te komen.
Gebruikers-avatar
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2

Berichtdoor Cyper » do 10 maart 2016, 22:09

Mijn oude koe is deze: Dat Femke en Renzo het nooit meer hebben over hun beider liefste vriendin Sofie, waar Femke zich in levensgevaar heeft gestort om haar te proberen redden, en waarvoor Renzo zich heeft opgeofferd om haar een beter leven te gunnen? Het is totaal niet geloofwaardig dat een broer en een zus zoiets intens in hun jeugd hebben meegemaakt en daar dan opeens nooit meer over spreken, alsof ze het vergeten zijn.

Moderator bericht:
*Gedeelte verwijderd*
Gelieve ontopic te blijven.
Cyper
Nog geen rang

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 4 keer
{ BANNED_USER_STATUS }

Berichtdoor Caligula » do 10 maart 2016, 22:54

Cyper schreef:Mijn oude koe is deze: Dat Femke en Renzo het nooit meer hebben over hun beider liefste vriendin Sofie, waar Femke zich in levensgevaar heeft gestort om haar te proberen redden, en waarvoor Renzo zich heeft opgeofferd om haar een beter leven te gunnen? Het is totaal niet geloofwaardig dat een broer en een zus zoiets intens in hun jeugd hebben meegemaakt en daar dan opeens nooit meer over spreken, alsof ze het vergeten zijn.

Daar heb je idd een punt Cyper. Maar zoals je zelf zegt: het is een soap. Over Renzo's verleden als drugsdealer wordt niet meer gesproken, nochtans is het mede daardoor dat Sofie de dieperik is ingegaan,en dat Femke haar in extremis heeft kunnen redden. Maar ja, er zijn nog zo van die zaken hé. Neem nu de zus van Marianne, Claire. Nooit meer over gehoord. Zo is dat
Potentia Principatum
Gebruikers-avatar
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

{ BANNED_USER_STATUS }

Berichtdoor Jules » do 10 maart 2016, 23:17

Mijn oude koe is deze: Dat Femke en Renzo het nooit meer hebben over hun beider liefste vriendin Sofie, waar Femke zich in levensgevaar heeft gestort om haar te proberen redden, en waarvoor Renzo zich heeft opgeofferd om haar een beter leven te gunnen? Het is totaal niet geloofwaardig dat een broer en een zus zoiets intens in hun jeugd hebben meegemaakt en daar dan opeens nooit meer over spreken, alsof ze het vergeten zijn.

Ja en met dat verleden in het achterhoofd Peter en Femke als koppel zien doet wat raar eigenlijk!
Jules
Poster rang 1
Poster rang 1

Berichtdoor Cyper » vr 11 maart 2016, 00:06

Die plotselinge of chronische karakteriële "metamorfoses" zorgen ook later een regelmatige voorraad oude koeien: Waldek die "opeens" van vandaag op morgen op Roza uitgekeken is en daarna na niet veel tijd en een hartinfarct opeens Julia ontdekt... die Julia die Luk eerst zijn bedrog met een andere vrouw vergeeft, maar opeens razend op hem wordt omdat hij ocharme een zakelijke oneerlijke transactie heeft op touw gezet tegen zijn partner, niet tegen hààr... dàn opeens wil zo zo geweldig niet meer van hem weten dat ze van hem scheidt terwijl hij halfdood ligt bij te komen van zelfmoord. Peter die met Peggy op trouwen staat en die op de vooravond van zijn trouw bij Femke binnenvalt en haar prompt zwanger maakt. Iedereen blijft dat een brave mens vinden, terwijl het eignelijk een echt koud en hard kreng is. Frank die altijd maar als de brave goedzak wordt gezien, terwijl hij het meest jaloerse, valse en machistische mormel is uit de tv-geschiedenis... Realistisch gecreëerde persoonlijkheden die altijd cosequent met hun personage handelen zijn in soaps vaak zeldzaam.

Moderator bericht:
Dit is niet het topic van de soapschrijvers.

Gelieve ontopic te blijven
Cyper
Nog geen rang

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 4 keer
{ BANNED_USER_STATUS }

Berichtdoor Jules » wo 16 maart 2016, 19:58

Er schiet mij hier plotseling een oude koe te binnen die nog relevant kan zijn ivm de gezondheidstoestand (hoge bloeddruk en hartritmestoornissen) van Marianne. Haar broer Eric had ook hartproblemen. Moest bypassen hebben enzo.
Jules
Poster rang 1
Poster rang 1

Berichtdoor Christel » do 17 maart 2016, 10:50

Jules schreef:Er schiet mij hier plotseling een oude koe te binnen die nog relevant kan zijn ivm de gezondheidstoestand (hoge bloeddruk en hartritmestoornissen) van Marianne. Haar broer Eric had ook hartproblemen. Moest bypassen hebben enzo.

Eric was de neef van Marianne... ;)
Maar inderdaad; hij had nogal wat problemen met zijn hart, die er ook uitkwamen toen hij zich (te) druk maakte. Van de andere kant zijn een hoge bloeddruk en hartritmestoornissen sowieso veelvoorkomende problemen... :)
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Gebruikers-avatar
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 4048 keer
Is bedankt: 2567 keer

Berichtdoor Jules » do 17 maart 2016, 11:28

Christel schreef:
Jules schreef:Er schiet mij hier plotseling een oude koe te binnen die nog relevant kan zijn ivm de gezondheidstoestand (hoge bloeddruk en hartritmestoornissen) van Marianne. Haar broer Eric had ook hartproblemen. Moest bypassen hebben enzo.

Eric was de neef van Marianne... ;)
Maar inderdaad; hij had nogal wat problemen met zijn hart, die er ook uitkwamen toen hij zich (te) druk maakte. Van de andere kant zijn een hoge bloeddruk en hartritmestoornissen sowieso veelvoorkomende problemen... :)

Oh ok, haar neef, merci voor de correctie. 'k Houd al die familiebanden niet zo goed uit elkaar! :yup:

En ja het zijn veel voorkomende problemen maar toch denk ik dat de William op haar (gebrek aan) gezondheid speculeert.
Jules
Poster rang 1
Poster rang 1

Berichtdoor lord F. » do 17 maart 2016, 11:35

Er was ook nog een broer die seropositief was (en wellicht allang dood is), maar dat heeft hier nu niks mee te maken. ;)
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Gebruikers-avatar
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 419 keer
Is bedankt: 985 keer

VorigeVolgende

Keer terug naar Thuis Algemeen