OPEN BRIEF tav heren/dames scenaristen....

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Foruminfo
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)

Re: OPEN BRIEF tav heren/dames scenaristen....

Berichtdoor ikke » di 29 nov 2016, 09:26

Caligula schreef:Ok,dit is compleet offtopic, dus geen waarschuwing aub. Vind je het niet normaal dat er op een post van een mede forummer gereageerd wordt? Anders gaat dit wel heel saai worden hoor. Dit brengt m.I. een zeer essentieel onderwerp naar boven waar kan en moet op gereageerd worden. Het gaat niet over forumregels,het gaat over iets veel belangrijkers.
Het zal jullie dan ook niet verbazen dat ik vind dat de forumregels wel wat ruimer mogen geïnterpreteerd worden.

Van mij mogen de moddies berichten van mij verwijderen of wijzigen, naargelang zij dat wenselijk of nodig vinden.
Ik heb, toen ik lid werd van dit forum, de forumregels ondertekend, en schik mij ernaar. Als je verder iets wilt bespreken met een medeforummer, kun je je ei makkelijk kwijt via de chat als je met meerderen wilt babbelen/discussiëren, of je kunt gebruik maken van de optie "PB schrijven" :whistle:
En voor degenen die zich nog steeds afvragen of ik moddie ben: nee, dat was eens maar nooit weer! :naughty:
Nog een laatste opmerking: ik startte dit topic en ik weet dus heel goed wat de bedoeling ervan is. :yup:
BIJ DEZE NOG EEN KEERTJE: Hier komen normaliter enkel berichten in briefvorm over "Thuis", gericht aan de scenaristen. Dus geen opmerkingen voor/naar medeforummers gericht. :twisted:
JA, ook dit is grotendeels off-topic, maar 't gaat om mijn"eigendom", dus...
Beste Yvetje en Suske, doe wat jullie goeddunkt. :romance-kisscheek:
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1451 keer
Is bedankt: 1369 keer

Berichtdoor Caligula » di 29 nov 2016, 13:47

Einde discussie. :angel:
Potentia Principatum
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 897 keer
Is bedankt: 2231 keer
Gebande gebruiker

Berichtdoor Suske » di 29 nov 2016, 14:51

Caligula schreef:Ok,dit is compleet offtopic, dus geen waarschuwing aub. Vind je het niet normaal dat er op een post van een mede forummer gereageerd wordt? Anders gaat dit wel heel saai worden hoor. Dit brengt m.I. een zeer essentieel onderwerp naar boven waar kan en moet op gereageerd worden. Het gaat niet over forumregels,het gaat over iets veel belangrijkers.
Het zal jullie dan ook niet verbazen dat ik vind dat de forumregels wel wat ruimer mogen geïnterpreteerd worden.

Er is toch niemand die zegt dat je niet op een post mag reageren, of dat je het ermee eens moet zijn? :-?
Maar waarom kan er niet gewoon een reactie volgens de forumregels en dus volgens het onderwerp van het topic geplaatst worden? Zoals jullie zelf trouwens al een aantal keren gedaan hebben inmiddels, waardoor ik deze discussie dan ook niet alleen zinloos vind, maar ook totaal niet begrijp.
Dan hoeven wij geen berichten te blijven verplaatsen omdat de mensen anders de draad van een topic kwijt raken, want een topic heeft uiteraard niet voor niks een onderwerp...

En mocht je dan nog de behoefte voelen om over een belangrijk onderwerp als racisme door te discussiëren, en je wilt je reacties niet iedere keer aan de scenaristen richten (waar dit topic voor bedoeld is), dan staat het je nog altijd vrij om hier een onderwerp voor te openen in het offtopic gedeelte, bijvoorbeeld.
Het is maar een kleine moeite, een kind kan de was doen en op die manier blijft het forum overzichtelijk.
Suske
Poster rang 1
Poster rang 1

Heeft bedankt: 527 keer
Is bedankt: 396 keer

Berichtdoor Caligula » wo 30 nov 2016, 12:45

Beste scenaristen,

Zou het mogelijk zijn om voor een aflevering zoals die van dinsdag vooraf een waarschuwing te plaatsen met zoiets als:
Dit is een rek-aflevering,stel je daar dus niet al te veel van voor. :mrgreen:
Waarvoor mijn oprechte dank.
Potentia Principatum
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Gebande gebruiker

Berichtdoor ikke » vr 02 dec 2016, 07:59

Scenaristen,
Laat Tim en Dieter aub wat sneller "lopen" over de ingeslagen weg, zodat ze nog vóór Sint-Juttemis tot de vaststelling komen dat Waldek noch Simonne ons Julia lichamelijk letsel hebben toegebracht.
En aub; ik zou graag als verjaardagscadeau dat kippen zonder kop-gedoe in de Frens kwijt willen.
PS: ik verjaar op 15 december.
Dank bij voorbaat
Ikke

Liefs van Ikke
Laatst bijgewerkt door ikke op vr 16 dec 2016, 16:19, in totaal 3 keer bewerkt.
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor nounake » vr 02 dec 2016, 08:25

ikke schreef:Scenaristen,
Laat Tim en Dieter aub wat sneller "lopen" over de ingeslagen weg, zodat ze nog vóór Sint-Juttemis tot de vaststelling komen dat Waldek noch Simonne ons Julia lichamelijk letsel hebben toegebracht.
En aub; ik zou graag als verjaardagscadeau dat kippen zonder kop-gedoe in de Frens kwijt willen.
Dank bij voorbaat
Ikke

Wat een mooie brief ! mag ik mee ondertekenen?
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 5497 keer
Is bedankt: 738 keer

Berichtdoor Caligula » vr 02 dec 2016, 12:41

Beste scenaristen,

Hiermee wil ik met enthousiasme de vraag van ons forum lid ikke ondersteunen. Mag ik dan ook vragen om daar een beetje spoed achter te zetten want haar verjaardag is niet meer zover af. Als jullie wensen heb ik wel enkele scenari klaar om deze zaak tot een goed en vooral definitief einde te brengen. Stel haar niet teleur aub.
Met wrede wensen,

Caligula
Potentia Principatum
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Gebande gebruiker

Berichtdoor satine » vr 02 dec 2016, 12:45

Beste scenaristen,

en als jullie dan toch met een busje komen om de kippen zonder kop in de Frens op te halen, willen jullie Luc en zijn kleutertoestanden dan ook mee nemen?

Dank bij voorbaat.
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1263 keer
Is bedankt: 2813 keer

Berichtdoor annekeHU » vr 02 dec 2016, 12:48

Beste scenaristen,

Ik vraag niet veel, alleen dat U de moeite zou doen, om dit topic te lezen... ( en laat op een of andere manier weten, dat U dat gedaan heeft) en hou -als het enigszins kan - misschien een klein beetje rekening met de oude trouwe Thuiskijkers, van wie er velen zijn, die al langer kijken dan dat jullie scenario's schrijven... ik denk niet dat in de huidige ploeg scenarioschrijvers /schrijfsters nog iemand is, die er al bij was in 1995!
Er zijn Thuiskijkers van alle leeftijden, rangen en standen... hou die diversiteit ook in de soap in ere!
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Heeft bedankt: 275 keer
Is bedankt: 402 keer

Berichtdoor Crackers » vr 02 dec 2016, 13:01

satine schreef:Beste scenaristen,

en als jullie dan toch met een busje komen om de kippen zonder kop in de Frens op te halen, willen jullie Luc en zijn kleutertoestanden dan ook mee nemen?

Dank bij voorbaat.

Beste scenaristen,

willen jullie Luc aub in de serie houden?
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 395 keer
Is bedankt: 684 keer

Berichtdoor Guapa » vr 02 dec 2016, 13:30

hetgeen Tim en Dieter presteren is totaal niet realistisch. het stelt gewoon onze politie belachelijk met des te meer pijn voor de mensen die hetzelfde meemaken en dus hun vertrouwen in onze instanties moeten proberen te behouden. Dus Scenaristen... hou hier een beetje rekening mee
Guapa
Poster rang 1
Poster rang 1

Heeft bedankt: 5 keer
Is bedankt: 34 keer

Berichtdoor Caligula » vr 02 dec 2016, 18:50

satine schreef:Beste scenaristen,

Dank bij voorbaat.

Met deze bemerking: ik zou wel willen dat de lucmobiel behouden blijft. Mss zou hij nog dienst kunnen doen als juliamobiel,wie weet. Ik zou,indien mogelijk er dan ook een turbo op plaatsen zodat ze dan aan hoge snelheid op de withoeve erf kan rond razen en een ...tja "ongelukske" krijgt.
Met vriendelijke groeten.
Potentia Principatum
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Gebande gebruiker

Berichtdoor Caligula » za 03 dec 2016, 17:37

Beste scenaristen,

Ik moet nogmaals en tot mijn spijt bemerken dat jullie absoluut geen enkele rekening houden met wat er vroeger in Thuis is gebeurd. Dat is voor jullie gewoon onbestaand. Nu denk ik toch dat het ondanks beperkte intellectuele capaciteiten het toch niet zo moeilijk moet zijn om eens af en toe een verwijzing naar het verleden te vermelden. Ik denk niet dat jullie brein (als ik het zo mag noemen) daarop gaat tilt slaan. En ho, jullie weten het niet meer? Zeer eenvoudig: lees het Thuisboek,het staat er allemaal in en in begrijpelijk Nederlands,geloof me.
Toch niet zo moeilijk,of moet ik nu echt geloven dat ik zelfs op dit niveau jullie nog altijd overschat?
Met buitengewone wrede groeten
Caligula
Potentia Principatum
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Gebande gebruiker

Berichtdoor heidiw » do 15 dec 2016, 18:31

Beste scenaristen,

Zeg alstublieft dat Jana gewoon griep of voedselvergiftiging heeft en jullie niet voor de zoveelste keer een ongewenste zwangerschapsverhaal aan het recycleren zijn.

Dank u.
heidiw
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 213 keer
Is bedankt: 337 keer

Berichtdoor ikke » vr 16 dec 2016, 16:20

ikke schreef:Scenaristen,
Dank bij voorbaat
Ikke

Beste scenaristen,
Ik was gisteren afwezig en heb dus het verjaardagsgeschenk dat jullie misschien voor mij in petto hadden, niet gezien.
Maar aangezien er op 't forum geen opmerkingen te lezen waren ivm onnozel gedoe in de Frens, ga ik ervan uit dat gisteren wellicht een goede aflevering was.
Willen jullie nu ook nog zorgen voor een oplossing van de problemen van Waldek en Simonne, liefst vóór kerstavond, want op zo'n dag kijk ik geen TV...
Prettige feestdagen!
Liefs van Ikke
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

VorigeVolgende

Keer terug naar Thuis Algemeen