De Thuis Studio

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Foruminfo
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)

Re: De Thuis Studio

Berichtdoor maartenB » vr 19 sep 2014, 06:26

Frank en Cois woonde eerst in het appartement van Julia en Co. Waar nu dus Femke en Peter wonen. Later is dan Bram en zijn vader in dezelfde blok komen wonen.

Nu wat ik niet meer weet is ofdat ze het appartement van Julia vergroot hebben, of dat ze naar een groter verhuis zijn. Als ze verhuist zijn, dan is het appartement van Tim het oudste en dan van Julia het nieuwste. Maar dat weet ik dus niet meer. Wat ik nog wel weet is dat ze van een klein appartement naar een groot gegaan zijn.
oost west Thuis aan't zwembad het best.
maartenB
Poster rang 1
Poster rang 1

Heeft bedankt: 1 keer
Is bedankt: 19 keer

Berichtdoor tvx1 » vr 19 sep 2014, 10:17

maartenB schreef:Frank en Cois woonde eerst in het appartement van Julia en Co. Waar nu dus Femke en Peter wonen. Later is dan Bram en zijn vader in dezelfde blok komen wonen.

Nu wat ik niet meer weet is ofdat ze het appartement van Julia vergroot hebben, of dat ze naar een groter verhuis zijn. Als ze verhuist zijn, dan is het appartement van Tim het oudste en dan van Julia het nieuwste. Maar dat weet ik dus niet meer. Wat ik nog wel weet is dat ze van een klein appartement naar een groot gegaan zijn.

Frank&Cois hebben nooit in het appartement van nu Peter en Femke gewoond. Zo als ik al zei hebben die erboven gewoond.
tvx1
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 430 keer
Is bedankt: 546 keer

Berichtdoor lord F. » vr 19 sep 2014, 10:44

Ze woonden elders, dat weet ik zeker, maar ik ga er nu geen staatszaak van maken. ;)
waar is die gast hier die alles op video staan heeft van Thuis. :mrgreen:
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 418 keer
Is bedankt: 970 keer

Berichtdoor maartenB » ma 13 jun 2016, 16:43

Ondertussen zijn bijna alle set aangepast geweest.

De loft, Huize Marianne,Zus en Zo, Appartement Nancy,leefruimte Frens.

Ik vind deze vernieuwingen wel leuk. Vraag mij alleen af wat ze nu gaan doen met het oude appartement van Peter en Femke.

En gaat het nieuwe appartement van Nancy nog in beeld komen?

Alleen de set van Julia en Waldek vind ik lelijk, die zitten continue in die bureau. Vindt dat maar vreemd. Alsof die geen living hebben ofzo. Van mij mogen ze dat aanpassen.
oost west Thuis aan't zwembad het best.
maartenB
Poster rang 1
Poster rang 1

Heeft bedankt: 1 keer
Is bedankt: 19 keer

Berichtdoor tvx1 » di 14 jun 2016, 21:11

maartenB schreef:Appartement Nancy

Ik weet niet zeker of ze dat aangepast hebben. Ze gaan dat immers nog nodig hebben voor Angèle.
tvx1
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Caligula » di 14 jun 2016, 21:47

Voor Angèle???
Potentia Principatum
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 897 keer
Is bedankt: 2231 keer
Gebande gebruiker

Berichtdoor annekeHU » di 14 jun 2016, 22:20

Caligula schreef:Voor Angèle???

Angèle is op een gegeven moment bij Yvette ( en Simonne?) komen zeggen dat ze het appartement van Nancy zou gaan huren, op de moment dat die naar de Withoeve zou verhuizen. Maar ik twijfel eraan dat we Angèle in dat appartement gaan zien, want dat appartement wordt nu gebruikt door Rosa. (nadat het wat anders werd aangekleed) . Toen Rosa echter pas een appartement gevonden had, heeft ze tegen Nancy gezegd dat zij op het 2de verdiep zou gaan wonen, dus boven Nancy. Maar in de praktijk wordt dat dus niet getoond. (misschien nog niet? )
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Heeft bedankt: 279 keer
Is bedankt: 402 keer

Berichtdoor tvx1 » wo 15 jun 2016, 18:38

annekeHU schreef:
Caligula schreef:Voor Angèle???

Maar ik twijfel eraan dat we Angèle in dat appartement gaan zien, want dat appartement wordt nu gebruikt door Rosa. (nadat het wat anders werd aangekleed)

Nee, jij denkt dat ze dat doen. Maar dat is lang niet zeker. Daar is nog niets officieel over gezegd. Ze kunnen net zo goed een nieuw decor (maar wel een gelijkaardig omdat het appartement in hetzelfde gebouw is) gemaakt hebben voor Rosa haar appartement en dat van Nancy haar appartement inmiddels aan het klaarstomen zijn voor Angèle. Ze hebben in het verleden ook al twee gelijkaardige decors gebruikt voor "boven elkaar liggende appartementen in hetzelfde gebouw". Namelijk het appartement van Çois en Julia en het appartement van Herman en Bram en later Tim. Ook voor het gebouw van Nancy hebben ze al meerdere decors tegelijk gebruikt. Het appartement van Nancy was oorspronkelijk van Renzo en Femke had toen haar eigen appartementje er recht over. Later hebben Waldek en Jelena nog een appartement gehad verderop in de gang en we hebben nog later ook nog het appartement van Madeleine te zien gekregen. Ook het appartement van Martha kwam ooit in beeld.
tvx1
Poster rang 5
Poster rang 5

Vorige

Keer terug naar Thuis Algemeen