Vragen over de afleveringen / serie

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Foruminfo
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)

Re: Vragen over de afleveringen / serie

Berichtdoor ikke » ma 03 sep 2018, 17:22

martha schreef:Kan er iemand mijn geheugen opfrissen : waarom is Dieter zo boos op Nancy ? Wat heeft de gazet van thuis en omstreken rondgebebbeld ? Ik ben dat vergeten.

Hij is(was?)razend omdat ze hem(onder zware druk) een beroepsgeheim ontfutseld heeft en dat heeft doorverteld...
Jammergenoeg weet ik niet meer welk geheim hij haar toevertrouwde. Ik denk dat het met Marianne te maken had.
Gebruikers-avatar
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1824 keer
Is bedankt: 1722 keer

Berichtdoor martha » ma 03 sep 2018, 17:40

Ja dat is wat ik wou weten : welk "beroepsgeheim" heeft Nancy doorverteld ? Heb juist in de topic's van Nancy en Dieter gekeken en vind het daar ook niet.
Gebruikers-avatar
martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 474 keer
Is bedankt: 771 keer

Berichtdoor ikke » ma 03 sep 2018, 18:37

martha schreef:Ja dat is wat ik wou weten : welk "beroepsgeheim" heeft Nancy doorverteld ? Heb juist in de topic's van Nancy en Dieter gekeken en vind het daar ook niet.

Dat is de reden waarom ik je niet kon helpen: 'k ben ook daar het antwoord gaan zoeken.
Moesten we nu weten in welke aflevering dat was, we zouden 't kunnen herbekijken, hé?!
Misschien vind ik dat in de loop van de avond wel...
Gebruikers-avatar
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Duimelijntje » ma 03 sep 2018, 19:01

ikke schreef:
martha schreef:Ja dat is wat ik wou weten : welk "beroepsgeheim" heeft Nancy doorverteld ? Heb juist in de topic's van Nancy en Dieter gekeken en vind het daar ook niet.

Dat is de reden waarom ik je niet kon helpen: 'k ben ook daar het antwoord gaan zoeken.
Moesten we nu weten in welke aflevering dat was, we zouden 't kunnen herbekijken, hé?!
Misschien vind ik dat in de loop van de avond wel...

was het niet dat Lowie in de gevangenis zat omdat hij heisa gaan maken was bij dat centrum waar Julia zat opgesloten, na de begrafenis van Luc
Toen ze dat wist heeft ze Peter gevraagd om Lowie vrij te krijgen
denk ik. na lang nadenken ;-) tzat ver
Gebruikers-avatar
Duimelijntje
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 1539 keer
Is bedankt: 333 keer

Berichtdoor jorah69 » za 08 sep 2018, 18:28

Dit gebeurde in aflevering 4447! Dieter had Nancy verteld over de klacht die Stan indiende tegen Leo. Daarna was ze onmiddellijk naar Peter getrokken om hem te vragen of hij Leo kon verdedigen. Peter reageerde toen al bits en zei haar dat Leo dit dan zelf moest vragen aan hem. Dieter reageerde kwaad toen naïeve Nancy hem dit vertelde. Pas twee afleveringen later in de seizoensfinale legde de twee het bij.
Gebruikers-avatar
jorah69
Nog geen rang

Heeft bedankt: 15 keer
Is bedankt: 55 keer

Berichtdoor martha » za 22 sep 2018, 13:41

Dus als ik het goed begrepen heb gaan Rosa en Steven trouwen op 19 oktober in portugal :denk: Was een beetje onduidelijk, Steven die eerst zegt dat Peggy & Benny komen naar de trouw en dan vervolgens zegt dat de huwelijksreis naar portugal gaat want dat Peggy & Benny zich niet kunnen vrijmaken.

En waarom staat/stond Judith zo weigerachtig tegen Jacques ?
Gebruikers-avatar
martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 474 keer
Is bedankt: 771 keer

Berichtdoor satine » za 22 sep 2018, 13:45

Ik heb het anders begrepen, dat Benny en Peggy naar België komen voor de trouw en dat ze dan samen naar Portugal zouden gaan voor de huwelijksreis.
Maar nu begin ik te twijfelen. :denk:

Wat Judith betreft: die heeft/had genoeg aan haar hoofd om niet meteen nog een man met problemen erbij te nemen.
Want zij is geen therapeut en dat is toch wel wat Jacques nodig heeft op dit moment.
Maar goed, een afspraakje betekent nog niet meteen een relatie. ;)
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1634 keer
Is bedankt: 3630 keer

Berichtdoor jessie V. » za 22 sep 2018, 18:37

Misschien vindt ze die man gewoon niet leuk. En ze heeft bovendien inderdaad wel wat anders aan haar hoofd.
Je weet ook niet hoe hij een afspraakje bekijkt. Misschien wordt het op den duur toch een goede gelegenheid om al zijn zorgen nog een te bespreken. En is Judith daar toch huiverig voor.
Al denk ik niet dat hij dat met voorbedachte rade doet. Maar het zal er waarschijnlijk wel op uit draaien. Hij is al een paar keer bij Judith geweest met zijn problemen. Kan hij daar wel over zwijgen tijdens dat afspraakje. Ik denk haast dat Judith dat heeft overwogen
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1897 keer
Is bedankt: 1775 keer

Berichtdoor Christel » ma 24 sep 2018, 11:34

satine schreef:Ik heb het anders begrepen, dat Benny en Peggy naar België komen voor de trouw en dat ze dan samen naar Portugal zouden gaan voor de huwelijksreis.

Zo heb ik het ook begrepen :yup: ;)
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Gebruikers-avatar
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 3857 keer
Is bedankt: 2468 keer

Berichtdoor ranske » do 11 okt 2018, 20:54

Propere mensen bij de kabouters. Het wordt een mantra dat ze gaan douchen.
Nemen ze elke dag proper ondergoed mee of doen het vuile terug aan ?
En ding is zeker : een arbeider is moe en als zijn tijd er op zit wil die naar huis.
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Heeft bedankt: 1367 keer
Is bedankt: 578 keer

Berichtdoor jorah69 » vr 12 okt 2018, 00:11

Ik snap niet goed dat Tom zei tegen Dries na diens ontslag dat hij 'evenveel te zeggen heeft als Karin'. Heeft hij niet meer aandelen dan haar? Peter had destijds zijn 20% aan Tom verkocht, waarmee die 60% had. Karin was toen nog razend aangezien ze er vanuit ging dat ze ieder 10% van Peter kochten en zo gelijke partners werden. En zo begon haar wraakactie op Peter met Eddy onder de arm te nemen de zaak-Lucas. En nu zouden ze toch gelijke partners zijn? Heb ik gemist dat ze toch nog de aandelen verdeeld hebben of was dit gewone een continuïteitsfout? :denk:
Gebruikers-avatar
jorah69
Nog geen rang

Heeft bedankt: 15 keer
Is bedankt: 55 keer

Berichtdoor ikke » vr 12 okt 2018, 07:31

jorah69 schreef:Ik snap niet goed dat Tom zei tegen Dries na diens ontslag dat hij 'evenveel te zeggen heeft als Karin'. Heeft hij niet meer aandelen dan haar? Peter had destijds zijn 20% aan Tom verkocht, waarmee die 60% had. Karin was toen nog razend aangezien ze er vanuit ging dat ze ieder 10% van Peter kochten en zo gelijke partners werden. En zo begon haar wraakactie op Peter met Eddy onder de arm te nemen de zaak-Lucas. En nu zouden ze toch gelijke partners zijn? Heb ik gemist dat ze toch nog de aandelen verdeeld hebben of was dit gewone een continuïteitsfout? :denk:

Ik klasseer dit als een gewone slordigheid van de scenaristen.
Gebruikers-avatar
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Vorige

Keer terug naar Thuis Algemeen