Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Foruminfo
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)

Re: Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Berichtdoor Erica » do 08 nov 2018, 02:57

Kan er nu eens iemand uitleggen wat die firma (?) van Bob en Lowieke eigenlijk uitspookt.Buiten een website updaten voor het advocatenbureau en eerder ook voor de Kabouters heb ik die nog niet veel weten verwezenlijken.Ook nu in de Withoeve lijkt het niet duidelijk.Een event waar kosten noch moeite gespaard zijn blijkt uiteindelijk te draaien om één Chinees die meer interesse heeft in een duif dan in Boowie.Van wat betalen die dat eigenlijk allemaal?Want veel geld komt er toch niet binnen van een paar websites te updaten.
Erica
Nog geen rang

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 18 keer

Berichtdoor pnele » do 08 nov 2018, 10:09

Erica schreef:Kan er nu eens iemand uitleggen wat die firma (?) van Bob en Lowieke eigenlijk uitspookt.Buiten een website updaten voor het advocatenbureau en eerder ook voor de Kabouters heb ik die nog niet veel weten verwezenlijken.Ook nu in de Withoeve lijkt het niet duidelijk.Een event waar kosten noch moeite gespaard zijn blijkt uiteindelijk te draaien om één Chinees die meer interesse heeft in een duif dan in Boowie.Van wat betalen die dat eigenlijk allemaal?Want veel geld komt er toch niet binnen van een paar websites te updaten.

De uitleg van één op twitter was: 'Lowie en Bob helpen klanten hun werk te visualiseren door middel van Virtual en Augmented reality'
Gebruikers-avatar
pnele
Nog geen rang

Heeft bedankt: 21 keer
Is bedankt: 47 keer

Berichtdoor Christel » do 08 nov 2018, 11:09

Genoten van de behangscènes van Marianne en Dieter gisteren :thumbup:
"Ik hang, gij papt." :lol:
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Gebruikers-avatar
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 3924 keer
Is bedankt: 2497 keer

Berichtdoor nounake » do 08 nov 2018, 19:12

Kunnen ze nancy niet eens een ietwat credibelere rol geven ?Steeds maar achterdochtig, kwaai tong en oervervelend baas spelend tegenover die simpele echtgenoot van haar :boo: :boo: :boo: :boo:
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 5837 keer
Is bedankt: 778 keer

Berichtdoor apestaart » do 08 nov 2018, 20:56

nounake schreef:Kunnen ze nancy niet eens een ietwat credibelere rol geven ?Steeds maar achterdochtig, kwaai tong en oervervelend baas spelend tegenover die simpele echtgenoot van haar :boo: :boo: :boo: :boo:

Plus dat ze met alles moeit, Peter en Femke moeten haar van tijd tot tijd tot de orde roepen want anders is het helemaal niet meer te doen met dat mens. :mad:
Gebruikers-avatar
apestaart
Nog geen rang

Is bedankt: 11 keer

Berichtdoor ranske » do 08 nov 2018, 21:17

Die hele trouwring story was verrassend, spannend.Thuis op zijn best tot het gerek begon.
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Heeft bedankt: 1408 keer
Is bedankt: 580 keer

Berichtdoor satine » vr 09 nov 2018, 12:30

Maar wel iemand die voor de rest hard werkt en altijd paraat staat/beschikbaar is.
En dat weten Femke en Peter ook - het is niet louter goedheid van hun kant dat ze Nancy nog niet ontslagen hebben.
Er is ook wel een beetje opportunisme bij.

Maar inderdaad, dit is niet de grappige, (soms te) spontane Nancy van vroeger.
Zo jammer.
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1664 keer
Is bedankt: 3689 keer

Berichtdoor Tiboko » za 10 nov 2018, 02:03

De idioterieën blijven zich helaas opstapelen.

Dat Arne weer eens over de rooie ging, OK. Maar dat hij zo kwaad was omdat hij Femke niet mocht kussen dat hij dan maar die idiote Chinees (nog zo'n dwaze verhaallijn, Chinezen die in Thuisdorp een duif komen kopen) vermoordt, is er toch 5000 km over. Komaan zeg.

Samen met die idiote (nieuwe) wending rond Waldek. Nog even en de helft van de trouwe kijkers haken af :bye:
Gebruikers-avatar
Tiboko
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 5 keer
Is bedankt: 154 keer

Berichtdoor ikke » za 10 nov 2018, 09:03

Tiboko schreef:De idioterieën blijven zich helaas opstapelen.

Dat Arne weer eens over de rooie ging, OK. Maar dat hij zo kwaad was omdat hij Femke niet mocht kussen dat hij dan maar die idiote Chinees (nog zo'n dwaze verhaallijn, Chinezen die in Thuisdorp een duif komen kopen) vermoordt, is er toch 5000 km over. Komaan zeg.

Samen met die idiote (nieuwe) wending rond Waldek. Nog even en de helft van de trouwe kijkers haken af :bye:

Dat zeggen we al een paar seizoenen, maar de gewoonte om al dan niet rond 20u10 voor "de buis" te gaan zitten zit er te sterk in geworteld.
Gebruikers-avatar
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1838 keer
Is bedankt: 1763 keer

Berichtdoor tisaltijdiets » za 10 nov 2018, 14:37

Dat Arne weer eens over de rooie ging, OK. Maar dat hij zo kwaad [/quote]
Dat zeggen we al een paar seizoenen, maar de gewoonte om al dan niet rond 20u10 voor "de buis" te gaan zitten zit er te sterk in geworteld.[/quote]
Dat wel, maar terwijl ik vroeger echt keek staat het nu eerder op als achtergrondgeluid :-)
tisaltijdiets
Nog geen rang

Is bedankt: 6 keer

Berichtdoor ikke » za 10 nov 2018, 15:11

tisaltijdiets schreef: maar terwijl ik vroeger echt keek staat het nu eerder op als achtergrondgeluid :-)

Bij velen van ons, vermoed ik, maar dat bewijst wat ik eerder schreef: dat we niet kunnen stoppen met kijken. We kijken weliswaar veel minder aandachtig en veel kritischer, maar ondanks al onze ergernissen, blijven we toch maar kijken, hé?! :oops:
Gebruikers-avatar
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1838 keer
Is bedankt: 1763 keer

Berichtdoor apestaart » za 10 nov 2018, 20:31

ikke schreef:
tisaltijdiets schreef: maar terwijl ik vroeger echt keek staat het nu eerder op als achtergrondgeluid :-)

Bij velen van ons, vermoed ik, maar dat bewijst wat ik eerder schreef: dat we niet kunnen stoppen met kijken. We kijken weliswaar veel minder aandachtig en veel kritischer, maar ondanks al onze ergernissen, blijven we toch maar kijken, hé?! :oops:

Ik heb dat zoiets voor met Cowboy Henk, een stripverhaal die wekelijks in Humo verschijnt, die stripverhaal is zo stom dat het groot is en toch kan een mens niet laten van die verhaal te lezen puur uit nieuwsgierigheid.
Dus kan ik begrijpen dat sommige Thuiskijkers klagen dat het de laatste tijd niet fameus is maar toch blijven kijken puur uit nieuwsgierigheid.
Gebruikers-avatar
apestaart
Nog geen rang

Berichtdoor nounake » zo 11 nov 2018, 15:48

ikke schreef:

De mens is een gewoontedier hé...
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 5837 keer
Is bedankt: 778 keer

Berichtdoor jessie V. » ma 12 nov 2018, 22:16

Het gesprek over "de moord op de chinees"tussen Eddy en Nancy was wel hilarisch. :lol:
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1908 keer
Is bedankt: 1806 keer

Berichtdoor apestaart » ma 12 nov 2018, 23:55

jessie V. schreef:Het gesprek over "de moord op de chinees"tussen Eddy en Nancy was wel hilarisch. :lol:

Nancy wil hebben dat Britney voor een tijdje bij Eddy logeert omdat het op de Withoeve momenteel niet veilig is, er is immers een moord gebeurd en de moordenaar loopt nog vrij rond.
Het is precies of de moordenaar Britney iets wil aandoen, allee volgens Nancy toch. :D
Gebruikers-avatar
apestaart
Nog geen rang

Vorige

Keer terug naar Thuis Algemeen