Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 148
x 275
Contacteer:

Bericht door daffy duck » di 12 jan 2021, 17:10

ikke schreef:
di 12 jan 2021, 11:58
waar moeten zijn huurders of hijzelf dan wonen tijdens die werken???
Ze kunnen misschien allemaal samenhokken in de Withoeve? Frank kan hen wat entertainen! :lol: 8)
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes

tvx1
Poster rang 5
Poster rang 5
x 7
x 34

Bericht door tvx1 » di 12 jan 2021, 18:57

ikke schreef:
di 12 jan 2021, 11:58
Dat vraag ik mij ook af. En Tom wil bovendien grote werken laten uitvoeren, waar moeten zijn huurders of hijzelf dan wonen tijdens die werken???
Ze kunnen toch perfect op de bovenverdiepingen wonen terwijl het gelijkvloers verbouwt wordt? En wanneer dat klaar is, kunnen ze zoveel mogelijk daarvan gebruik maken terwijl er boven gewerkt wordt. Bovendien zou het kunnen dat de verbouwingen pad plaatsvinden wanneer Tom al verhuisd is, maar voor de huurders er in trekken. Het is niet dat Tamara en Bob, indien ze het huren, een datum hebben waarop ze uit hun huidige woonplaats gegooid worden. Peter en Femke heb ik evenmin een einddatum aan Frank en Simonne hun verblijf horen plakken. Is dus eigenlijk gewoon een kwestie van goede afspraken te maken.
0 x

ikke
Poster rang 5
Poster rang 5
x 306
x 135

Bericht door ikke » di 12 jan 2021, 19:03

Afwachten maar. Zo perfect vind ik blijven wonen in een woning die verbouwd toch niet, hoor. Dat doe je als je jong bent en nog niet goed weet waar een kleine verandering kan toe leiden: tot steengruis in je bed, zelf ondervonden!
0 x

tvx1
Poster rang 5
Poster rang 5
x 7
x 34

Bericht door tvx1 » di 12 jan 2021, 20:16

ikke schreef:
di 12 jan 2021, 19:03
Afwachten maar. Zo perfect vind ik blijven wonen in een woning die verbouwd toch niet, hoor. Dat doe je als je jong bent en nog niet goed weet waar een kleine verandering kan toe leiden: tot steengruis in je bed, zelf ondervonden!
Ik zeg ook niet dat het ideaal is. Maar het is zeker wel doenbaar. Denk ook dat je het wat overschat. Het is niet dat Tom dat hele huis helemaal wil strippen en volledig wil heropbouwen.
0 x

ikke
Poster rang 5
Poster rang 5
x 306
x 135

Bericht door ikke » wo 13 jan 2021, 12:47

tvx1 schreef:
di 12 jan 2021, 20:16
Denk ook dat je het wat overschat.
Een volledig nieuwe keuken wil Tom plaatsen, en "de boven" herinrichten. Wij zijn ook ooit begonnen aan een "kleine" verandering, collega's (huiseigenaars die een kleine verandering begonnen... en merkten dat het ene werk gevolgd werd door een volgende "kleine" ingreep, die volgde na de eerste werken...) weten heel goed waar ik het over heb. Enne, ik schreef niet dat Tom zijn huis helemaal wil strippen vóór hij het verhuurt.
1 x

tvx1
Poster rang 5
Poster rang 5
x 7
x 34

Bericht door tvx1 » wo 13 jan 2021, 21:09

ikke schreef:
wo 13 jan 2021, 12:47
Een volledig nieuwe keuken wil Tom plaatsen, en "de boven" herinrichten. Wij zijn ook ooit begonnen aan een "kleine" verandering, collega's (huiseigenaars die een kleine verandering begonnen... en merkten dat het ene werk gevolgd werd door een volgende "kleine" ingreep, die volgde na de eerste werken...) weten heel goed waar ik het over heb. Enne, ik schreef niet dat Tom zijn huis helemaal wil strippen vóór hij het verhuurt.
Hij wil de keuken boven vervangen door een badkamer en beneden een nieuwe keuken plaats. Het huis bestaat momenteel uit twee vrij afgescheiden gedeeltes door de vroegere situatie kantoor beneden/woonst boven. Moet dus mogelijk zijn om die werken beurtelings in de afgescheiden gedeeltes uit te voeren. Bovendien heb ik geen enkele indicatie gezien van hem dat het de bedoeling is van de werken zeker uit te voeren terwijl er mensen in het huis wonen.
0 x

Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 4
x 114

Bericht door Tiboko » wo 13 jan 2021, 23:40

Allemaal goed en wel, maar noch Frank & Simonne noch Bob willen Toms huis "huren".

Dus zal er niets anders opzitten dan weer bij Paulien aan te kloppen, die het huis wél okay vond en bovendien snel een woning wil, om haar adoptieprocedure niet in het gedrang te brengen. Vermoedelijk wisselen Tom en Kobe dus gewoon van huis :lol:
0 x

ThuisStan123
Poster rang 1
Poster rang 1
x 3
x 14

Bericht door ThuisStan123 » vr 15 jan 2021, 21:42

Ik vertrouw die Harry toch niet. Zoals hij Frank stond te prijzen en hem meteen daarna vroeg een pakje af te leveren... Daar zit iets scheef :nope:
0 x

daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 148
x 275
Contacteer:

Bericht door daffy duck » vr 15 jan 2021, 23:00

ThuisStan123 schreef:
vr 15 jan 2021, 21:42
Daar zit iets scheef
En vooral dat het voor Roxanne bestemd was en dan nog met een dikke fooi erbovenop! Louch zaakje!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes

johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1
x 20

Bericht door johan1969 » za 16 jan 2021, 14:48

Ik had al van in t begin door dat Frank drugs zou moeten vervoeren, het was te mooi om waar te zijn.

Ivm Lexi : het is wel heel belerend en betuttelend dat pesten op het werk nu ook in de serie verwerkt wordt, net zoals eetstoornissen (Britney) etc … Niet alles wat in de maatschappij gebeurt, moet vertoond worden in Thuis en het moet realistisch blijven. Anderzijds bestaat Corona blijkbaar niet in Thuis.
0 x

Plaats reactie