Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Foruminfo
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)

Re: Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Berichtdoor Christel » di 09 jan 2018, 18:51

jessie V. schreef:En we hebben er een prachtige actrice bij, genaamd Hanna

Dat is inderdaad een schatje. Zo leuk ook hoe "Joren" met dat meisje omgaat. Komt heel natuurlijk over allemaal :thumbup:
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 3692 keer
Is bedankt: 2367 keer

Berichtdoor jessie V. » di 09 jan 2018, 19:41

Het leuke is dat ze steeds iets zegt. Net of ze mee praatte met Sam en Tim.
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1848 keer
Is bedankt: 1703 keer

Berichtdoor Erica » za 13 jan 2018, 02:52

Kan dat gedoe met diene triestige plant met zijn games ophouden aub?
Erica
Nog geen rang

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 13 keer

Berichtdoor satine » za 13 jan 2018, 10:50

Erica schreef:Kan dat gedoe met diene triestige plant met zijn games ophouden aub?

Ik vind die scènes net leuk, het is zo eens iets anders.
En Joren is wat aan de stille kant, maar als het over triestige planten gaat in Thuis, dan denk ik eerder aan andere personages.
Smaken verschillen nu eenmaal.
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1549 keer
Is bedankt: 3484 keer

Berichtdoor Christel » za 13 jan 2018, 23:40

^
Dat vind ik ook. :)
Sterker nog; ik vind de scènes met Joren de laatste tijd over het algemeen een lichtpuntje tijdens de afleveringen.
Ik ben benieuwd naar zijn verleden, maar ook al is hij stil, ik vind niet dat hij een onprettig of saai karakter heeft. Zijn omgang met Sam vind ik gezellig om naar te kijken en hoe hij met Hannah omgaat ronduit schattig. Dus tsja...smaken verschillen blijkbaar heel erg idd :lol: ;)
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor ranske » zo 14 jan 2018, 02:02

Erica schreef:Kan dat gedoe met diene triestige plant met zijn games ophouden aub?

Graag zelfs, aangenomen dat het om Kobe gaat, die inderdaad triestige games speelt.
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Heeft bedankt: 1314 keer
Is bedankt: 578 keer

Berichtdoor satine » di 16 jan 2018, 10:53

Ik vond de scène tussen Lowie en Kobe :thumbup:
Goed van Bob, dat hij Lowie laat zien dat het ook anders kan, met veel meer resultaat.
En zonder boze blikken van Olijfje.

Karin haar pleidooi heeft mij verwonderd.
Ik weet dat (sommige) advocaten eigenlijk aasgieren zijn en voor niks terug deinzen, maar dit was wel :shock:

En verder nog 10 minuten opvulling met een triestig muziekje en een Kobe vol medelijden met zichzelf.
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Tiboko » di 16 jan 2018, 17:26

[quote="satine"
Goed van Bob, dat hij Lowie laat zien dat het ook anders kan, met veel meer resultaat.[/quote]

Straf van Bob, dat hij op een paar dagen tijd veranderde van iemand die niks aanvoelt naar de kampioen van de empathie.

Misschien moet hij nu de nieuwe psycholoog worden van Thuis en zowel Kobe, Judith als dokter Ann als zijn eerste patiënten in therapie nemen :lol:
Tiboko
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 3 keer
Is bedankt: 141 keer

Berichtdoor Christel » di 16 jan 2018, 23:15

Het was inderdaad nogal een gedaanteverwisseling :shock: :mrgreen:
Maar ik vond het toch ook wel leuke TV. Hoe Lowie Kobe omhelsde ook, en dan verbaasde Kobe die even echt niet wist waar hij moest kijken... :lol:
Ik was blij dat die zelfvoldane blik eindelijk een keer van Kobe's gezicht geveegd werd. Ik vind het heel erg wat hem overkomt met zijn ziekte, maar de manier waarop hij zich gedraagt valt in mijn ogen niet te excuseren.

Wat de aflevering van vandaag betreft, vond ik het gesprek tussen Stan en Emma interessant. Niet dat Stan gelijk had met wat hij zei, maar ik had wel het idee dat Emma hem iets beter kon volgen, en dat vond ik wel mooi om te zien. Ik vind het echt jammer hoe dat gezin hoe langer hoe meer uit elkaar valt.
En de houding van Tom vond ik toch wel verrassend. Gisteren dacht ik echt nog dat Karin eigenlijk de enige was die achter hun leugenachtig plan zit, maar Tom blijkt er ook volledig achter te staan en doet dit dus blijkbaar omwille van de enige familie die hij nog over heeft. Niet dat dat iets goedpraat, maar het geeft wel een beetje meer inzicht in zijn veranderde houding.

Ik ben overigens wel benieuwd hoe blij Marianne nog gaat zijn als ze er achterkomt waar ze hem onvoorwaardelijk in heeft beloofd te steunen... :whistle: :eh:
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor vdbemdsa » wo 17 jan 2018, 10:23

Christel schreef:Het was inderdaad nogal een gedaanteverwisseling :shock: :mrgreen:
Maar ik vond het toch ook wel leuke TV. Hoe Lowie Kobe omhelsde ook, en dan verbaasde Kobe die even echt niet wist waar hij moest kijken... :lol:
Ik was blij dat die zelfvoldane blik eindelijk een keer van Kobe's gezicht geveegd werd. Ik vind het heel erg wat hem overkomt met zijn ziekte, maar de manier waarop hij zich gedraagt valt in mijn ogen niet te excuseren.

Wat de aflevering van vandaag betreft, vond ik het gesprek tussen Stan en Emma interessant. Niet dat Stan gelijk had met wat hij zei, maar ik had wel het idee dat Emma hem iets beter kon volgen, en dat vond ik wel mooi om te zien. Ik vind het echt jammer hoe dat gezin hoe langer hoe meer uit elkaar valt.
En de houding van Tom vond ik toch wel verrassend. Gisteren dacht ik echt nog dat Karin eigenlijk de enige was die achter hun leugenachtig plan zit, maar Tom blijkt er ook volledig achter te staan en doet dit dus blijkbaar omwille van de enige familie die hij nog over heeft. Niet dat dat iets goedpraat, maar het geeft wel een beetje meer inzicht in zijn veranderde houding.

Ik ben overigens wel benieuwd hoe blij Marianne nog gaat zijn als ze er achterkomt waar ze hem onvoorwaardelijk in heeft beloofd te steunen... :whistle: :eh:

Kobe zijn ziekte, hij heeft die nog altijd niet he, de kans zit er in, maar het wil zelfs niet zeggen dat hij het sowieso gaat krijgen, wil niet zeggen dat het erfelijk is, dat je ook daadwerkelijk ermee belast gaat worden. En als je het dan krijgt, kan het ook nog heel lang gaan duren, en weet je zelfs ook nog niet in welke vorm
vdbemdsa
Nog geen rang

Heeft bedankt: 1 keer
Is bedankt: 25 keer

Berichtdoor jessie V. » wo 17 jan 2018, 11:50

Tom vroeg iets te nadrukkelijk aan Marianne of ze hem zal blijven steunen. Ik ben benieuwd naar hoe dit verder gaat.
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1848 keer
Is bedankt: 1703 keer

Berichtdoor ikke » wo 17 jan 2018, 21:32

Bullshit :twisted:
Stop met zagen, er zijn al zo weinig bomen...
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1769 keer
Is bedankt: 1667 keer

Berichtdoor satine » do 18 jan 2018, 00:24

Er waren inderdaad een paar dingen behoorlijk bij de haren getrokken, maar dat Mayra zo ver zou gaan, dat had ik nooit verwacht.
Dat ze nog steeds niet gerustgesteld is, daar kan ik nog inkomen, maar om je eigen kind - dat ogenschijnlijk toch gezond is (?) - gaan ruilen met een andere baby, daar kan ik niet bij.

Verder voelde in vandaag weinig sympathie voor Nancy, soms kijkt ze echt niet verder dan haar neus lang is.
En het feit dat ze niet tegen Dieter wou zeggen waarom Kobe ontslagen is, moet toch een belletje doen rinkelen bij haar?
Dat hij echt wel over de schreef gegaan is.
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor 2fast » do 18 jan 2018, 00:59

Oei als Waldek nu moet aantonen dat hij de vader is...
2fast
Nog geen rang

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 3 keer

Berichtdoor Christel » do 18 jan 2018, 02:39

satine schreef:Er waren inderdaad een paar dingen behoorlijk bij de haren getrokken, maar dat Mayra zo ver zou gaan, dat had ik nooit verwacht.
Dat ze nog steeds niet gerustgesteld is, daar kan ik nog inkomen, maar om je eigen kind - dat ogenschijnlijk toch gezond is (?) - gaan ruilen met een andere baby, daar kan ik niet bij.

Dat is net het enige aan deze toestand wat me niet echt verbaasde, eerlijk gezegd :razz:
Niet dat ik daarbij kan, uiteraard, maar als je kijkt naar het karakter wat Mayra over de jaren heen heeft laten zien, dan blijkt daaruit dat ze echt met niks of niemand echt een binding heeft en past dit perfect in het plaatje. Enkel als het haar uitkomt heeft ze iets voor iemand over, maar anders kijkt ze echt alleen naar zichzelf en was tot nu toe iedereen inwisselbaar. Als je ziet wat ze gedaan heeft om zwanger te raken, heeft ze daarbij geen moment aan het kindje gedacht wat uit haar escapades geboren zou kunnen worden. En toen haar plan uiteindelijk slaagde maar Julia roet in het eten gooide w.b.t. haar kans op een "perfect kind", gooide ze haar "kinderwens" (*kuch* :mrgreen: ) zo het raam uit en heeft ze continue bijna moeite gedaan om juist geen band op te bouwen met haar baby.

Mayra is in mijn ogen een nog veel grotere psychopate dan haar verknipte ex-man. Die overigens ook al ooit over haar zei dat ze "koud" was. Nooit gedacht dat hij nog op zo'n manier gelijk zou gaan krijgen.
Ik heb echt bergen medelijden met haar kind... :(

Maar dat gezegd hebbend, vind ik de manier waarop ze die baby heeft verwisseld complete onzin. Van mij hoeft echt niet alles van minuut tot minuut te kloppen in een soap, maar een paar uur na een keizersnede uit bed komen om met een huilende baby ongezien over de gang naar een andere kamer te lopen, en daar de kindjes te verwisselen terwijl de andere moeder rustig overal doorheen slaapt, is al een ongelofelijke prestatie op zichzelf. Maar die bandjes verwisselen zonder ze te beschadigen, is gewoon niet mogelijk. Hoe je het ook wendt of keert.
En als personage is Mayra in mijn ogen wel echt compleet verbrand nu. Dat was ze al een heel eind door haar acties in het verleden, maar een moeder die zo met haar eigen vlees en bloed omspringt, wekt bij mij echt alleen nog maar walging op... :sick:
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

VorigeVolgende

Keer terug naar Thuis Algemeen