Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Foruminfo
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)

Re: Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Berichtdoor nounake » za 10 jun 2017, 08:00

Ik heb het begin gemist gisteren ; heeft Frank nu Waldek opgezocht ? Ik zag toch geen blauw oog of zo toen hij met Adil stond te praten ...
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 5552 keer
Is bedankt: 741 keer

Berichtdoor Captain Cuckoo » za 10 jun 2017, 08:42

nounake schreef:Ik heb het begin gemist gisteren ; heeft Frank nu Waldek opgezocht ? Ik zag toch geen blauw oog of zo toen hij met Adil stond te praten ...

Frank holde Waldek na tot aan de kaboutercammionette die voor het huis van Tom stond. Tom was getuige en maande aan tot kalmte, anders was het mogelijk geëscaleerd.
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 590 keer
Is bedankt: 1138 keer

Berichtdoor nounake » za 10 jun 2017, 09:15

Bedankt ! 'T viel dus nog mee :razz: :razz:
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 5552 keer
Is bedankt: 741 keer

Berichtdoor hannanaske » vr 16 jun 2017, 21:19

Ik moest megahard lachen met Julia vandaag. Myriam speelt de rol van gemene heks wel voortreffelijk vind ik. Die blik in haar ogen, die valse lach en dan de manier waarop ze de dreigementen uitsprak. Hoe Luc dan met doodsangst in zijn ogen terug naar haar keek, smekend om ermee op te houden, vond ik alleen nog maar grappiger.
Zijn verdiende loon is misschien veel gezegd, maar echt medelijden met Luc heb ik toch niet. :lol:

Een kleine terugkeer van Toon vond ik dan ook wel een leuke verrassing. Ik vond het mooi en ontroerend hoe Sam eventjes volschoot toen ze besefte dat ze haar beste vriend zou moeten missen.

En gelukkig geen Frank die thuiskwam en Waldek zag staan en hem nogmaals trakteerde op een paar vuistslagen in zijn gezicht. Nu weten we eigenlijk niet goed wat er gebeurd is. Maakt het tenminste weer een beetje spannender.

Maar het beste was toch Julia! Julia for the win! :clap:
Imagination is the only weapon in the war against reality.
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 100 keer
Is bedankt: 681 keer

Berichtdoor Captain Cuckoo » vr 16 jun 2017, 22:08

Het leek vandaag wel ineens een overdondering van feiten en veronderstellingen. Kobe heeft zijn vader gezien, Luc de oorzaak van zijn brandwonden, Sam haar ouwe vriend Toon, Bob het resultaat van zijn gezichtsmasker, Waldek en Mayra een foto van hun toekomstige dochter, Marianne een andere kant van de Leo.
Zou het dan toch waar zijn dat de seizoensfinale een tsunami wordt? :denk:
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 590 keer
Is bedankt: 1138 keer

Berichtdoor Lazylady » vr 16 jun 2017, 22:56

Captain Cuckoo schreef:Het leek vandaag wel ineens een overdondering van feiten en veronderstellingen. Kobe heeft zijn vader gezien, Luc de oorzaak van zijn brandwonden, Sam haar ouwe vriend Toon, Bob het resultaat van zijn gezichtsmasker, Waldek en Mayra een foto van hun toekomstige dochter, Marianne een andere kant van de Leo.

Je vergeet Pools Paterke dat bewusteloos op de grond lag!
Lazylady
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 299 keer
Is bedankt: 797 keer

Berichtdoor Billie » vr 16 jun 2017, 23:26

Wat een heerlijke aflevering opnieuw vanavond! De spanning was te snijden met doorgeslagen Julia... Hoe ze Luc in haar macht heeft met haar dreigementen jegens Lowie. En dan dat etentje in de Withoeve dat faliekant is afgelopen, daar zit ze dan in haar eentje, de stilaan ontdooiende Karin... Hoe zal ze dit nog rechttrekken?
Om dan nog te zwijgen van die Poolse paljas en wat hem is overkomen en ons madame Marianne, die duidelijk gecharmeerd was door het feit dat Leo haar met een geschenk plezierde... Much to come!
Billie
Nog geen rang

Heeft bedankt: 8 keer
Is bedankt: 19 keer

Berichtdoor Nicolaske » za 17 jun 2017, 07:22

Het was inderdaad een geweldige aflevering! Ik zat op bepaalde momenten echt wel op het puntje van mijn stoel, wat nu niet echt vaak voorkomt. :razz:

En het hoogtepunt kwam al vrij vroeg (geen grapjes a.u.b.!!), namelijk Julia. De manier waarop ze Luc aanpakte gaf me rillingen. Ik hoor bij de groep van mensen die denken dat Luc iets te veel betutteld wordt tegenwoordig, maar dit verdient hij in zijn huidige toestand zeker niet. Een ongelooflijk goed geacteerde scene. Ik hoop echt dat Julia na de seizoensfinale niet gewoon opgepakt wordt, maar dat ze dit een tijdlang volhoudt, want het is echt wel genieten zo! :lol:
Life is but a joke, but I see nobody laughing.
Nicolaske
Poster rang 1
Poster rang 1

Heeft bedankt: 10 keer
Is bedankt: 107 keer

Berichtdoor annekeHU » za 17 jun 2017, 09:57

Ik vond de aflevering zo goed, dat ik even op de kalender heb gekeken... het was gisteren toch nog maar 16 juni, en niet 23 juni , de dag van de seizoensfinale ????? :lol:
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Heeft bedankt: 284 keer
Is bedankt: 415 keer

Berichtdoor satine » za 17 jun 2017, 11:17

Op de kalender gekeken nog net niet ;) maar dat laatste beeld kon inderdaad een cliffhanger van de seizoensfinale geweest zijn.
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1300 keer
Is bedankt: 2880 keer

Berichtdoor frankbomans » za 17 jun 2017, 13:19

Dit was inderdaad een seizoensfinale avant la lettre!
frankbomans
Poster rang 1
Poster rang 1

Heeft bedankt: 31 keer
Is bedankt: 31 keer

Berichtdoor hannanaske » za 17 jun 2017, 14:04

Ik had die scène met dat kokend water zelfs nog even teruggespoeld. Eerst dat gekrijs van Luc en daarna werd het huis van buitenaf gefilmd en kon je hem nog steeds horen gillen. Moehahaha :clap:

Toen Lowie terug thuiskwam en de brandwonden van Luc in beeld gebracht werden, smaakte mijn vanillepudding misschien heel eventjes wat minder maar voor de rest heb ik echt genoten van de aflevering.

Wat ik me wel afvraag: Toen Marieke de eerste keer haar afspraak annuleerde, was Julia daar dan ook?
Maar misschien is dat meer iets om dieper over na te denken in de speculaties.
Imagination is the only weapon in the war against reality.
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 100 keer
Is bedankt: 681 keer

Berichtdoor Nickos » za 17 jun 2017, 15:17

Captain Cuckoo schreef:Het leek vandaag wel ineens een overdondering van feiten en veronderstellingen. Kobe heeft zijn vader gezien, Luc de oorzaak van zijn brandwonden, Sam haar ouwe vriend Toon, Bob het resultaat van zijn gezichtsmasker, Waldek en Mayra een foto van hun toekomstige dochter, Marianne een andere kant van de Leo.

Dat is weer typisch Thuis. De laatste jaren doen ze dat elk seizoen. Verhaallijnen die tergend traag vooruitgaan, dikwijls ook voor maanden naar de achtergrond verdwijnen en dan in de laatste 5 à 10 afleveringen van het seizoen plots extreem snel vooruitgaan en er zoveel gebeurd op korte tijd dat je het amper kan bijhouden. In principe is dat normaal maar wat mij betreft zouden ze die climaxen wat meer mogen spreiden, op die manier heb ik tenminste niet het gevoel dat die extra maand afleveringen in juni leeg opvulsel is.
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 26 keer
Is bedankt: 159 keer

Berichtdoor Crackers » za 17 jun 2017, 15:48

Het was wel een goede aflevering gisteren. Een trailer voor wat nog komt. Nu begin ik het plots spijtig te vinden dat er maar 5 afleveringen meer zijn. Hopelijk worden het er 5 die net zo goed zijn als de aflevering van gisteren of ze nog overtreft. :thumbup:
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 407 keer
Is bedankt: 697 keer

Berichtdoor martha » za 17 jun 2017, 16:57

frankbomans schreef:Dit was inderdaad een seizoensfinale avant la lettre!

helemaal mijn gedacht.
martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 386 keer
Is bedankt: 546 keer

VorigeVolgende

Keer terug naar Thuis Algemeen