Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Foruminfo
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)

Re: Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Berichtdoor vdbemdsa » do 01 jun 2017, 10:51

jessie V. schreef:Ik heb gisteravond even een stukje gemist. Wat zei Frank allemaal tegen Luc waardoor onze springkikker zou kwaad werd op Frank?

Vond dat onze springkikker Lowieke weer overdreven heeft, Frank legde de problemen uit aan Luc, Luc denkt waarschijnlijk dat hij nog altijd de rijkste man daar in Thuisland is, en bood vanzelf zijn geld aan. Dus dat Lowieke zijn pa eerst maar eens goed zijn financiële toestand voorlegt ipv tegen nonkel Frank zo uit te vliegen
vdbemdsa
Nog geen rang

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 16 keer

Berichtdoor nounake » do 01 jun 2017, 11:34

Als die moet blokken is die nooit te genieten ; hij zou beter een djobke vragen bij de taxis of de kabouters ....
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 5552 keer
Is bedankt: 741 keer

Berichtdoor jessie V. » do 01 jun 2017, 12:25

Ik vraag me wel eens af wanneer die Lowie eens een keer niet driftig, gestoord of boos is.
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1689 keer
Is bedankt: 1462 keer

Berichtdoor jessie V. » do 01 jun 2017, 12:30

Maar waarom ging Frank nu opeens naar Luc, om daar gezellig te gaan zitten lachen en praten (heb wel beelden gezien, maar zonder geluid). Zijn stemming was wel opeens omgeslagen blijkbaar. Kwam het aanbod van Luc echt spontaan?
Ik vertrouw die Frank nog voor geen halve cent, na alles wat er nu weer gebeurd is.
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1689 keer
Is bedankt: 1462 keer

Berichtdoor Guapa » do 01 jun 2017, 12:58

Luc ging Frank wel geld geven . die denkt misschien dat marieke ne kabouter is ?
Guapa
Poster rang 1
Poster rang 1

Heeft bedankt: 6 keer
Is bedankt: 36 keer

Berichtdoor pnele » do 01 jun 2017, 13:33

Ik heb dit eruit opgemaakt:

Luc was (weer) aan het zagen dat hij Marieke wou zien maar dat dat niet mocht van Lowie. Daarop zei Frank dat Luc toch genoeg geld heeft en dat zelf mag beslissen.
(Dit was al fout van Frank want volgens mij is het helemaal niet verantwoord om Luc dat zelf te laten beheren). Daarna begon Frank over de problemen van de Kabouters. Aangezien Luc nu denkt dat hij toch wel een redelijk kapitaal heeft, stelt die zelf voor om daar een deel van aan de Kabouters te geven maar dat moest hij eerst nog eens navragen bij Lowie. En daarop kennen we de reactie van hem.
pnele
Nog geen rang

Heeft bedankt: 11 keer
Is bedankt: 19 keer

Berichtdoor Crackers » do 01 jun 2017, 14:53

Doordat Frank, Yunes, Waldek, Sam, Adil en nu ook Tim en Dieter tegen elkaar allemaal iets anders zeggen en ook onderling en iedereen denkt zijn of haar oplossing ervoor te zoeken, zonder overleg, wordt het een hele soep en werken ze elkaar tegen. Waldek schakelt door die noncommunicatie zelfs een advocaat in, met de beste bedoelingen voor De Kabouters, maar het werkt gewoon averechts. :doh:
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 407 keer
Is bedankt: 697 keer

Berichtdoor Crackers » vr 02 jun 2017, 22:48

Er is dus nog 1 Kabouter? Met name Adil. De andere zijn mentaal niet in staat om te werken (Sam) of fysisch én mentaal (Waldek) niet in staat om te werken. Handig een klusbedrijf van 1 man sterk, sleur maar alleen die potrel naar boven Adil, succes :roll:
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor nounake » za 03 jun 2017, 07:39

Wat is nu de meerwaarde van die Kabouters als ze Frank ontslaan ? Hoeveel nonsens gaan daar nog gebeuren ?
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 5552 keer
Is bedankt: 741 keer

Berichtdoor Captain Cuckoo » za 03 jun 2017, 08:30

nounake schreef:Wat is nu de meerwaarde van die Kabouters als ze Frank ontslaan ? Hoeveel nonsens gaan daar nog gebeuren ?

Door Frank te ontslaan hebben de Kabouers één lastpost minder en één zondebok méér. :shhh:
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 590 keer
Is bedankt: 1138 keer

Berichtdoor Captain Cuckoo » di 06 jun 2017, 08:44

Hoe boeiend is het verhaal nog, als voorbije weekend de meeste berichten op het forum handelden over modaliteiten bij een ontslag? Even was ik zelfs bang dat "hoe is de fysieke conditie van Tom" of "wat zit er tussen de boterhammen van Dieter" cliffhangers voor de seizoensfinale zouden worden. :denk:
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 590 keer
Is bedankt: 1138 keer

Berichtdoor Crackers » di 06 jun 2017, 10:11

Captain Cuckoo schreef:Hoe boeiend is het verhaal nog, als voorbije weekend de meeste berichten op het forum handelden over modaliteiten bij een ontslag? Even was ik zelfs bang dat "hoe is de fysieke conditie van Tom" of "wat zit er tussen de boterhammen van Dieter" cliffhangers voor de seizoensfinale zouden worden. :denk:

:clap: :laughing-rolling:

pas maar op, als er koekjes uit de koekjestrommel van Julia in zijn brooddoos steken, zou je nog wel eens gelijk kunnen krijgen ook.
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Christel » di 06 jun 2017, 11:05

:lol:
Tsja, ik kan er ook niet veel meer van maken...
En Marianne die gisteren als een verongelijkt schoolmeisje mopperde dat ze blij is dat ze niet op de verliefdheid van Leo is ingegaan omdat hij haar zo geplaagd heeft, helpt ook niet echt. :nope: :|
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 3008 keer
Is bedankt: 2009 keer

Berichtdoor ikke » di 06 jun 2017, 14:38

Ik weet't: ik val in herhaling: ik vond de aflevering van gisteren maar niks. En 'k vrees dat 't vanavond niet veel beter zal zijn.
Waarom hebben ze toch het Thuisseizoen verlengd tot eind juni als er in die 4 weken tijd toch eigenlijk niets te beleven valt???
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1492 keer
Is bedankt: 1429 keer

Berichtdoor Billie » vr 09 jun 2017, 23:42

De laatste dagen zijn ze goed bezig bij Thuis. De jeugd kwam iets minder in beeld en dus ook hun faits divers en dat maakt dat er meer tijd was om andere - echte - verhaallijnen iets breder uit te smeren: Frank-Simonne-Waldek, Karin-Steven, Marianne-Ann-Mayra-Sandrine. Inhoudelijk veel leuker om naar te kijken.
Wat de slotaflevering van deze week betreft, vond ik dat de ene scène mooi aansloot op de andere, een soort van onheilspellende sfeer hing over de aflevering, met de confrontatie Waldek-Frank, de deal Marianne-Mayra, de vrijlating van Eddy en het mysterieuze gedrag van Julia. 't Is duidelijk dat we richting seizoensfinale gaan!
Meer van dat :yup: !
Billie
Nog geen rang

Heeft bedankt: 8 keer
Is bedankt: 19 keer

VorigeVolgende

Keer terug naar Thuis Algemeen