Thuis in Tegen de sterren op

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Foruminfo
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)

Re: Thuis in Tegen de sterren op

Berichtdoor Captain Cuckoo » wo 24 feb 2016, 23:05

tvx1 schreef:
Captain Cuckoo schreef:Net zoals in al hun andere imitaties was de humor weer ver te zoeken. Gewoon een foto tonen van Jef Hoogmartens als Kaat had ruimschoots volstaan voor een glimlach. :roll: :wtf: :thumbdown:

Nee dat vond ik niet. Deze was echt veel grappiger dan de voorgaande. Vooral Jef die een paar keer door zijn stem schoot.

Toegegeven, dat waren de vier grappigste seconden uit de hele serie.
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 594 keer
Is bedankt: 1141 keer

Berichtdoor hannanaske » wo 24 feb 2016, 23:35

Ik ben ook geen fan van het programma, al moet ik toegeven dat ik soms wel sketches bekijk op youtube waar Guga Baul mensen imiteert. Voor mij steekt die man er met kop en schouders bovenuit. Als ze allemaal even goed zouden zijn als hem, zou ik wel kijken. Het is dus niet dat ik niet kan lachen met dat soort flauwe humor, maar dan moet het wel echt goed gedaan zijn.
Imagination is the only weapon in the war against reality.
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 100 keer
Is bedankt: 681 keer

Berichtdoor nounake » do 25 feb 2016, 07:27

Ik heb één keer beginnen kijken maar daar stopte het direct : niet aan mij besteed dat soort "humor"
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 5718 keer
Is bedankt: 754 keer

Berichtdoor Captain Cuckoo » do 25 feb 2016, 09:04

hannanaske schreef:Ik ben ook geen fan van het programma, al moet ik toegeven dat ik soms wel sketches bekijk op youtube waar Guga Baul mensen imiteert. Voor mij steekt die man er met kop en schouders bovenuit. Als ze allemaal even goed zouden zijn als hem, zou ik wel kijken. Het is dus niet dat ik niet kan lachen met dat soort flauwe humor, maar dan moet het wel echt goed gedaan zijn.

Helemaal juist. Ik "kende" die kerel al via andere kanalen als de beste imitator en echte humorist. Als hij (en Jonas) ooit vertrekt uit TDSO wordt dat programma zo grappig als het testbeeld.
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 594 keer
Is bedankt: 1141 keer

Berichtdoor satine » do 25 feb 2016, 10:15

tvx1 schreef:
Captain Cuckoo schreef:Net zoals in al hun andere imitaties was de humor weer ver te zoeken. Gewoon een foto tonen van Jef Hoogmartens als Kaat had ruimschoots volstaan voor een glimlach. :roll: :wtf: :thumbdown:

Nee dat vond ik niet. Deze was echt veel grappiger dan de voorgaande. Vooral Jef die een paar keer door zijn stem schoot.

Ik heb nog nooit naar TDSO gekeken, alleen al de voorstukjes af en toe zijn genoeg om mij te doen inzien dat dit niet 'mijn' soort van humor is.
Het zijn ook altijd weer opnieuw dezelfde gezichten die je ziet voorbijkomen, al jaren aan een stuk.

Maar ik heb wel het stukje over Franky online gezien en niks bevonden. Als een doorgeschoten stem veel grappiger is dan al de voorgaande afleveringen, dan ben ik blij dat ik niet kijk. 8)

Smaken verschillen nu eenmaal - en ik blijf het zeggen: wat Thuis-imitaties betreft gaat er niks boven Chris Van den Durpel.
Al de rest is afkooksel. :mrgreen:
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1364 keer
Is bedankt: 3038 keer

Berichtdoor Lolplayer » vr 26 feb 2016, 23:15

Franky kon best wel voor een vrouw doorgaan.

Scheer die baard af en ik zou het niet gezien hebben.
Lolplayer
Poster rang 1
Poster rang 1

Heeft bedankt: 15 keer
Is bedankt: 78 keer

Jef Hoogmartens speelt Kaat + video

Berichtdoor Flower-Power » zo 28 feb 2016, 11:49

Zelf ben ik geen fan van dat komische programma, maar misschien anderen wel, daarom post ik het hier.

Zo ziet de échte Franky Bomans eruit als Kaat

http://www.hln.be/hln/nl/929/TV-Gids/ar ... Kaat.dhtml
Flower-Power
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 69 keer
Is bedankt: 215 keer

Vorige

Keer terug naar Thuis Algemeen