Verjaardagen

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Foruminfo
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)

Re: Verjaardagen

Berichtdoor exsencon » wo 16 okt 2013, 23:30

Tja, maar vermits ze daar toch af en toe een paar kinderen hebben rondlopen werd het wel wat moeilijk om er nog bij te nemen. Mss hebben ze daarvoor Bianca en co geëvacueerd.
Eigelijk zouden we ons eigendomsrecht moeten laten gelden,niet?
exsencon

Berichtdoor tvx1 » do 17 okt 2013, 02:29

lord F. schreef:goh, het beste bewijs dat je niet teveel waarde moet hechten aan een verjaardag van iemand in Thuis is Franky. :)

Hier staat te lezen dat Franky op 4 maart verjaart terwijl hij tijdens de zomerstop van het derde seizoen van Thuis geboren is, dus ergens in de zomer.

Jamaar, hoe zit dat dan? Is het derde seizoen geïndigd met een hoogzwangere Simonne en het vierde met een Simonne die plots een twee maand oude baby heeft? Ik zou toch verwachten dat hij ofwel tijdens de seizoensfinale van seizoen 3 of tijdens de eerste aflevering van seizoen 4 en niet tijdens de onbestaande periode daartussen geboren is.:denk:
exsencon schreef:Tja, maar vermits ze daar toch af en toe een paar kinderen hebben rondlopen werd het wel wat moeilijk om er nog bij te nemen. Mss hebben ze daarvoor Bianca en co geëvacueerd.
Eigelijk zouden we ons eigendomsrecht moeten laten gelden,niet?

Niet te vlug victorie kraaien! Femke is nog steeds zwanger! Wie weet hoe dat afloopt! :shhh:
tvx1
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 429 keer
Is bedankt: 535 keer

Berichtdoor exsencon » do 17 okt 2013, 13:38

tvx1 schreef:Niet te vlug victorie kraaien! Femke is nog steeds zwanger! Wie weet hoe dat afloopt! :shhh:

Niet goed. :naughty:
exsencon

Berichtdoor Thuisforum » do 17 okt 2013, 14:09

Zullen we misschien hier gewoon ontopic blijven?
Femke heeft haar eigen topic.
Thuisforum
Poster rang 1
Poster rang 1

Heeft bedankt: 49 keer
Is bedankt: 124 keer

Berichtdoor exsencon » do 17 okt 2013, 15:03

Compleet vergeten, maar je hebt gelijk mod!
exsencon

Berichtdoor tvx1 » do 17 okt 2013, 17:25

Thuisforum schreef:Zullen we misschien hier gewoon ontopic blijven?

Maar mijn vraag omtrent Franky zijn verjaardag was wel ontopic dacht ik. Het gaat om een verjaardag ? Daaromtrent is mij nog iets te binnen geschoten. Als ik mij goed herinner is seizoen 3 geëindigd met het proces tegen Bianca, Frank en Jenny over de dood van Neil. Die seizoensfinale is niet geëindigd met een cliffhanger maar met een mooi, gesloten einde. Het volgende seizoen begon dan met een voice-over die samenvatte wat er in de drie maanden sinds het proces allemaal gebeurd was. Het zou goed kunnen dat de geboorte van Franky daar bij hoorde. Het zou ook meteen verklaren waarom de verjaardag van Franky nu op een andere datum plaatsvindt. De periode tussen de seizoensfinale en de eerste aflevering van een nieuw seizoen bestaat niet meer. Als de maanden juni en/of augustus al eens voorkomen in een schrikkeljaar van de Thuiskalender duren deze nooit langer dan een week. De maand juli bestaat al helemaal niet in de thuiskalender. Als ze de verjaardag van Franky niet naar een andere datum hadden verplaatst was er dus geen mogelijkheid om die ooit nog eens te vieren. Heb ik het goed voor over deze overgang tussen seizoen 3 en 4 of vergis ik mij?
Laatst bijgewerkt door tvx1 op do 17 okt 2013, 18:27, in totaal 1 keer bewerkt.
tvx1
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Thuisforum » do 17 okt 2013, 17:45

Dat ging inderdaad over een verjaardag, maar de zwangerschap van Femke niet.
Thuisforum
Poster rang 1
Poster rang 1

Heeft bedankt: 49 keer
Is bedankt: 124 keer

Berichtdoor tvx1 » di 22 okt 2013, 21:41

tvx1 schreef:
Thuisforum schreef:Zullen we misschien hier gewoon ontopic blijven?

Maar mijn vraag omtrent Franky zijn verjaardag was wel ontopic dacht ik. Het gaat om een verjaardag ? Daaromtrent is mij nog iets te binnen geschoten. Als ik mij goed herinner is seizoen 3 geëindigd met het proces tegen Bianca, Frank en Jenny over de dood van Neil. Die seizoensfinale is niet geëindigd met een cliffhanger maar met een mooi, gesloten einde. Het volgende seizoen begon dan met een voice-over die samenvatte wat er in de drie maanden sinds het proces allemaal gebeurd was. Het zou goed kunnen dat de geboorte van Franky daar bij hoorde. Het zou ook meteen verklaren waarom de verjaardag van Franky nu op een andere datum plaatsvindt. De periode tussen de seizoensfinale en de eerste aflevering van een nieuw seizoen bestaat niet meer. Als de maanden juni en/of augustus al eens voorkomen in een schrikkeljaar van de Thuiskalender duren deze nooit langer dan een week. De maand juli bestaat al helemaal niet in de thuiskalender. Als ze de verjaardag van Franky niet naar een andere datum hadden verplaatst was er dus geen mogelijkheid om die ooit nog eens te vieren. Heb ik het goed voor over deze overgang tussen seizoen 3 en 4 of vergis ik mij?
Is hier nu echt niemand die zich de overgang tussen seizoen 3 en 4 herinnert?
tvx1
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor satine » di 22 okt 2013, 22:06

satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1220 keer
Is bedankt: 2750 keer

Berichtdoor tvx1 » di 22 okt 2013, 22:58

satine schreef:Misschien heb je hier iets aan?

http://www.een.be/programmas/thuis/thui ... -seizoenen

Niet echt. Die verslagen zijn allesbehalve chronologisch en over de overgangen tussen de seizoenen wordt al helemaal niets gezegd.
tvx1
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor rob1 » zo 03 nov 2013, 00:39

Over de geboorte van Franky en/of de zwangerschap van Simonne is niets terug te vinden, niet bij seizoen 4 en ook niet bij 3. Die hebben ze er dus beslist later bij verzonnen.
rob1
Nog geen rang

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 0 keer
Gebande gebruiker

Berichtdoor jorah69 » zo 03 nov 2013, 17:26

Hier kun je alle inhouden van de afl. terugvinden op chronologische volgorde ;-) http://www.showbizzsite.be/episode-gids/thuis-6093/4?page=0%2C0%2C19
jorah69
Nog geen rang

Heeft bedankt: 15 keer
Is bedankt: 48 keer

Berichtdoor Emmely » zo 30 maart 2014, 23:42

Paulien is volgens Tina Maerevoet jarig op 3 augustus, maar ze was wel niet helemaal zeker :whistle:
https://twitter.com/Tinamaerevoet/status/446354738489991168
http://www.facebook.com/xEproductions01
http://www.youtube.com/user/eprodz01
https://twitter.com/xEproductions01
Emmely
Nog geen rang

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 0 keer

Berichtdoor Crackers » do 17 apr 2014, 22:02

Sandrine de Decker is vandaag jarig maar ja, wie weet nog in welke kast ze haar gestoken hebben... :whistle:
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 375 keer
Is bedankt: 647 keer

Berichtdoor Caligula » vr 18 apr 2014, 11:40

In het kastje van Ann toch, tenzij dat Mayra dat ook op dubbelslot gedaan heeft. Zij is ook de moeder hé, stel u maar eens een keer voor.
Potentia Principatum
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 897 keer
Is bedankt: 2231 keer
Gebande gebruiker

VorigeVolgende

Keer terug naar Thuis Algemeen