Ik miste een aflevering...

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Foruminfo
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)

Re: Ik miste een aflevering...

Berichtdoor annekeHU » vr 06 sep 2013, 18:17

Dankjewel, Martha.. lief van je, nu kan ik straks goed volgen!
Gebruikers-avatar
annekeHU
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 287 keer
Is bedankt: 422 keer

Berichtdoor Luc_Bomans » ma 23 sep 2013, 21:38

Hallo,

ik heb aflevering 3416 van 23 september (maandag) gemist, kan iemand mij alsjeblieft een samenvatting geven.

MVG
Luc_Bomans
Luckie Luc Bomans de puzzelaar
Gebruikers-avatar
Luc_Bomans
Poster rang 1
Poster rang 1

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 1 keer
{ BANNED_USER_STATUS }

Berichtdoor annekeHU » ma 23 sep 2013, 22:03

Een poging... lastig om de zaken chronologisch te vertellen..

In de Zus en Zo, en bij Taxi Leo is het verschrikkelijk druk. Er komen veel reservaties binnen, zodanig dat ze zelfs helemaal volzet zijn de volgende weekends. Ook bij de taxi's weet Peggy niet waar haar eerst een taxi naar toe te sturen. Goed dat Leo inspringt, maar die moet ook tussendoor de boodschappen nog doen voor de Zus en Zo. Rosa moet op een gegeven moment zelfs hulp vragen van Peggy, omdat ze een telefoon krijgt voor inlichtingen over de Zus en zo vanuit Spanje.
Simonne is er niet, omdat ze eerst naar de dokter moest met Yvette.

Ten huize Julia is Lowie aan het klagen over de rechter , en over diens beslissingen tegen Julia. Die probeert hem te kalmeren, en dat lukt haar uiteindelijk.

Tibo blijft in de Zus en zo logeren, omdat hij dus Vrijdag Franky gezien heeft met Thomas. Tibo rijdt vervolgens boos weg met zijn motor, nadat ze ruzie hebben gehad. Franky probeert de zaken te minimaliseren ,en uit te leggen, maar Tibo heeft totaal geen oren naar de uitleg van Franky.
Tegen Bram en Jana zegt Tibo echter niets over de ruzie met Franky, Hij geeft aan in de Zus en zo te blijven, om Jana te steunen tot na het proces.

Luc is ondertussen in het oude appartement van Franky en Tibo getrokken, en krijgt daar telefoon van zijn advocaat. Die vertelt hem over hetgene de jeugdrechter gezegd heeft. De advocaat vraagt ook nog achter zijn badkamer maar Luc zegt dan dat hij nog geen doorstart heeft kunnen maken met zijn firma, en adviseert de advocaat om een andere loodgieter te zoeken.

Bij Simonne is deze aan het wachten tot Franky er is, om haar naar het taxibedrijf te brengen. Ze ziet echter dat Franky met iets zit , en slaagt er uiteindelijk in ,het hele verhaal uit Franky te krijgen. Ze adviseert hem om het proberen uit te praten met Tibo, net zoals zij en Frank altijd deden.

In de dokterspraktijk hebben Ann en Judith een overleg, maar dan zegt Ann dat ze weet dat Judith vorige week helemaal geen migraine had. Ze vraagt zich af , of samenwerking nog langer mogelijk is?

Als Simonne en Franky op punt staan om te vertrekken, komt Frank binnen. Hij is voorwaardelijk vrij. Simonne belt dan naar Peggy dat ze die dag helemaal niet komt.

Bij Nancy is ook Eddy thuisgekomen. Nancy is wel blij dat hij terug is, maar anderzijds ook lastig op het feit dat hij in de bak zat,en zij er dus alleen voor stond, met een zieke Britney.
Nancy gaat daarna poetsen,en shoppen en geeft Eddy de opdracht om te zorgen dat tegen straks het avondeten op tafel staat.

Wanneer Lowie en Julia aan tafel zitten voor het avondeten, wordt er op de deur geklopt. Luc staat daar , en wil praten met Julia en Lowie. Deze laatste wil niet, maar Julia kan hem overtuigen van wel te luisteren. Luc geeft aan dat hij weet dat Lowie bij hem zou moeten wonen.

Ziezo, ik hoop de belangrijkste dingen gehad te hebben.. anderen mogen altijd aanvullen!
Gebruikers-avatar
annekeHU
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Crackers » ma 23 sep 2013, 23:16

Ik vind het altijd sympathiek als iemand de moeite wil doen om de inhoud van een hele aflevering te vertellen. :thumbup:
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Gebruikers-avatar
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 407 keer
Is bedankt: 698 keer

Berichtdoor Luc_Bomans » di 24 sep 2013, 13:03

Heel erg bedankt, annekeHU, nu kan ik straks terug volgen. :thumbup:
Gebruikers-avatar
Luc_Bomans
Poster rang 1
Poster rang 1

{ BANNED_USER_STATUS }

Berichtdoor jorah69 » vr 27 sep 2013, 19:27

Gebruikers-avatar
jorah69
Nog geen rang

Heeft bedankt: 15 keer
Is bedankt: 58 keer

Berichtdoor jorah69 » vr 27 sep 2013, 21:09

Heb nu ook een methode gevonden hoe ik hogere kwaliteit foto's kan uppen: 8)
http://nl.nergensbeterdanthuis.wikia.co ... 27/09/2013)
Gebruikers-avatar
jorah69
Nog geen rang

Heeft bedankt: 15 keer
Is bedankt: 58 keer

Berichtdoor Crackers » vr 27 sep 2013, 22:09

Een leuk initiatief jorah69 :thumbup:
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Gebruikers-avatar
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 407 keer
Is bedankt: 698 keer

Berichtdoor annekeHU » vr 27 sep 2013, 22:29

Wauw, fantastisch initiatief. Het komt trouwens precies op tijd, want volgende week woensdag kan ik niet op de gewone manier kijken,wegens vergadering!
Gebruikers-avatar
annekeHU
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Gertie » za 28 sep 2013, 20:31

Dagelijks een verslag op 'Gluren bij de Buren'. Iedereen is welkom om te lezen, en commentaar te geven!
Gertie
Nog geen rang

Is bedankt: 0 keer

Berichtdoor annekeHU » di 01 okt 2013, 07:11

Gertie schreef:Dagelijks een verslag op 'Gluren bij de Buren'. Iedereen is welkom om te lezen, en commentaar te geven!

Ik heb die pagina ooit gezien , maar vind ze nu niet terug... graag een exacte link ,a.u.b.?
Gebruikers-avatar
annekeHU
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Lazylady » do 10 okt 2013, 20:22

Zou iemand nog eventjes de aflevering van gisteren willen samenvatten? Dank u.
Gebruikers-avatar
Lazylady
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 299 keer
Is bedankt: 797 keer

Berichtdoor martha » vr 11 okt 2013, 15:41

Het was de kaartavond in de zus & zo en Marianne had besloten om Geert te vergezellen omdat zij gehoord hadden van Ann & Mayra de Jenny haar voet had verstuikt. Marianne en Geert komen toe in de Zus & Zo en direct krijgt Marianne een sneer van Rosa (ja ja, Rosa is eerst begonnen) en natuurlijk laat Marianne zich niet doen; zegt zij tegen Rosa dat zij er vermoeid uit ziet en Rosa antwoordt "ja, dat is van het werken". Allez, de twee bitchen waren weer bezig :mrgreen: Marianne bestelt twee koffies voor in de privé. Peggy, de dochter van haar moeder, merkt nog op dat de privé de privé is en dat Marianne er geen zaken mee heeft. Rosa zegt "ach, laat maar, ik ga slapen". Marianne gaat bij Jenny zitten en Jenny vertelt haar over Julia, dat zij vreest dat Julia haar werk zal afpakken en ook over de luchtige pannenkoeken met slurfkesbier die Julia heeft gebakken. Marianne drukt Jenny op haar hart dat de pannenkoeken van Jenny de beste zijn.
Dan komt Julia binnen en begint Marianne tegen Julia dat zij geen koude melk in haar koffie wilt, dat melk op kamertemperatuur moet zijn en dat nu haar koffie lauw zal zijn en dat zij geen lauwe koffie lust enz enz. Julia begrijpt duidelijk de boodschap en zegt tegen Peggy dat zij naar huis wilt, en thuis gooit zij in kolere haar schoenen weg.

Franky wordt onder druk gezet van poepie om zes maanden op huwelijksreis te gaan. Franky is boos omdat poepie zijn werk heeft opgegeven maar poepie zegt dat men in de zorgsector altijd om personeel verlegen zit. Franky met lood in de schoenen vraagt 6 maanden verlof aan Jens en die is daar niet mee gediend. Franky denkt dat hij vervanging kan vinden en stelt Frank voor wat Jens weigert. Franky gaat het dan aan Bram vragen maar die heeft al een job gevonden, met bedrijfswagen en al. Simonne is razend op Frank omdat hij geen werk heeft en in de Frens rondhangt. Ze gaat hem zelfs daar gaan zoeken en maakt een scene. Peggy keert terug op haar voornemen en zegt dat Frank taxi mag rijden in de periode dat Waldek afwezig is.

Lowie doet zijn taakstraf in de bib, Jana komt hem opzoeken, zij heeft een overzicht van "frans" gemaakt en wil een thriller. Lowie gaat met haar mee naar de afdeling "Thrillers" en dan komt Luc binnen om te vragen hoe de eerste dag van Lowie is en hem succes te wensen. Jana die is heftig geschrokken.

En dan was er nog iets met Tom, Judith en de kinderen maar dat ben ik kwijt (vind dat de saaiste verhaallijn in Thuis) en onze kater Baziel was op die momenten hier het huis op stelten aan het zetten :mrgreen:
Gebruikers-avatar
martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 481 keer
Is bedankt: 785 keer

Berichtdoor Luc_Bomans » vr 11 okt 2013, 19:33

Dan zal ik die verhaallijn eens samenvatten: Tom heeft namelijk voorgesteld om eens voor Judith en de kinderen te gaan koken. Emma doet nog steeds moeilijk over Tom en nu wil ze ook nog eens stoppen met haar zwemlessen en wil ze gitaarlessen (Emma denkt nogal het één en het ander 8)), maar Judith had voor een jaar lidgeld betaalt voor de zwemlessen, dit heeft ze uiteindelijk opgelost door een deel hiervan van haar zakgeld af te houden. Ja, als ik zo'n dochter zou hebben zou ik ook horendol worden. :crazy:
Gebruikers-avatar
Luc_Bomans
Poster rang 1
Poster rang 1

{ BANNED_USER_STATUS }

Berichtdoor Lazylady » do 17 okt 2013, 10:57

Kan zijn dat ik vanaf nu elke keer vraag om een samenvatting van de aflevering van woensdag, omdat ik sinds een tijdje avondschool volg die avond. (Tenzij vakantie of ziekte, want dan ga ik niet natuurlijk.)

Ik neem best genoegen met de samenvatting van de vorige dag die telkens wordt getoond, maar ik ben nogal gewend om dan alvast het geluid uit te zetten wegens het niet meer kunnen horen van die begingeneriek en omdat ik de samenvatting niet opnieuw hoef te zien, maar op die ene dag (donderdag) vergeet ik dat dan natuurlijk bijna altijd omdat ik het de andere dagen wél doe... :roll: (Gewoontes en zo.)

Dus; als iemand zo vriendelijk wil zijn... Alvast bedankt.
Gebruikers-avatar
Lazylady
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 299 keer
Is bedankt: 797 keer

VorigeVolgende

Keer terug naar Thuis Algemeen