Ik miste een aflevering...

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Foruminfo
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)

Re: Ik miste een aflevering...

Berichtdoor Millie » do 23 mei 2013, 12:37

Bedankt!! Jammer dat ik het fragment gemist heb!
Gebruikers-avatar
Millie
Poster rang 1
Poster rang 1

Heeft bedankt: 1 keer
Is bedankt: 2 keer

Berichtdoor Crackers » do 23 mei 2013, 12:51

Millie schreef:Bedankt!! Jammer dat ik het fragment gemist heb!

Je kunt het vinden onder de topic "flashbackmontage Leontien"
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Gebruikers-avatar
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 407 keer
Is bedankt: 698 keer

Berichtdoor satine » do 23 mei 2013, 12:52

Je kan het online terug vinden:

http://www.een.be/programmas/thuis/juli ... e-waarheid

(met dank aan Nickos) :thumbup:
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1685 keer
Is bedankt: 3724 keer

Berichtdoor Lazylady » do 23 mei 2013, 12:57

satine schreef:Je kan het online terug vinden:

http://www.een.be/programmas/thuis/juli ... e-waarheid

(met dank aan Nickos) :thumbup:

:banana-explosion: :dance: :clap:
Gebruikers-avatar
Lazylady
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 299 keer
Is bedankt: 797 keer

Berichtdoor Lazylady » do 23 mei 2013, 12:59

Eigenlijk vind ik dat Julia nogal lauw reageert, maar dat is vast omdat "de schok" nog moet komen. :mrgreen:
Gebruikers-avatar
Lazylady
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 299 keer
Is bedankt: 797 keer

Berichtdoor Millie » do 23 mei 2013, 15:01

Oh, dankjewel!
Gebruikers-avatar
Millie
Poster rang 1
Poster rang 1

Heeft bedankt: 1 keer
Is bedankt: 2 keer

Berichtdoor annekeHU » do 05 sep 2013, 15:59

het nieuwe seizoen is nog maar net begonnen, en ik moet vanavond al een aflevering missen.. en heb geen digicorder!
Is er iemand die straks hier een samenvatting wil plaatsen?
Ik lees/kijk wel spoilers, kijk op facebook en hier en daardoor zal ik een aantal dingen wel weten, maar niet alles

Alvast bedankt op voorhand.
Gebruikers-avatar
annekeHU
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 287 keer
Is bedankt: 422 keer

Berichtdoor Ganja » do 05 sep 2013, 16:29

Kan er iemand vertellen wat er gisteren woensdag 4 september gebeurde in Thuis?
Hopelijk nog voor de volgende uitzending van vandaag
Alvast bedankt
Gebruikers-avatar
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 0 keer

Berichtdoor Mona'ke » do 05 sep 2013, 16:59

Tim is bij Jens blijven slapen en geeft zich van alles de schuld. Hij zou alles gedaan hebben voor Femke, hij zag haar graag en blablabla. Hij zegt ook nog dat hij er met twee voeten is ingetuind/ingelopen. Jens probeert hem op te beuren. Uiteindelijk vertrekt hij naar zijn werk.

Nancy komt dronken thuis van het feestje in de Zus&Zo en treft Femke in de zetel aan. Femke biecht alles op en Nancy reageert met de zin: "Waarom kunde gij nu ni twee keer nadenken vooraleer da ge iets doet?" (of iets in die aard). Uiteindelijk kruipt Nancy bij Femke in de zetel en beginnen ze allebei te huilen.

Peter is in de Zus&Zo een ontbijt aan het klaarmaken voor Peggy (ontbijt op bed) en Rosa komt met heel kleine oogjes binnen. Ze zoekt de Dafalgan die Peter al bij zich heeft genomen. Peter geeft er eentje aan Rosa en Rosa vraagt een tweede. Peter kijkt bedenkelijk en Rosa antwoordt hierop dat Waldek nog niet in staat is om naar beneden te komen.
Dan praten ze nog na over het feest. Het was allemaal heel leuk ondanks het voorval. Peter voelt zich thuis bij Rosa&Co en Rosa vindt Peter een toffe schoonzoon.

Nancy komt binnen bij Simonne. Ze weet nog steeds niet dat Eddy is opgepakt. Simonne zegt tegen Nancy dat ze eventjes moet gaan zitten en vertelt het hele verhaal. Nancy is de kluts kwijt en zegt: "Sebiet kan ik 2 man in den bak gaan bezoeken." (Femke zou ook naar de gevangenis moeten omdat ze de voorwaarden heeft geschonden.)

Dan zijn we in het kantoor van Tom en Peter. Peter polst Tom over Judith. Tom deelt mee dat ze apart geslapen hebben. Peter blijft doorvragen en uiteindelijk zegt Tom dat ze die avond samen gaan lopen.

Marianne en Geert komen thuis van hun weekendje. Ze klinken nog eens met een glaasje wijn. Opeens wordt er geklopt en komt Tim binnen. Hij komt nog eventjes vragen of Geert en Marianne iets hadden opgemerkt voor hun vertrek, namelijk dat het raam van Sanitechniek is ingegooid. Eerst herinneren ze zich niets, maar dan rinkelt er een belletje bij Geert. Hij vertelt dan dat hij Franky en Bram op straat heeft gezien toen hij het lawaai hoorde.

Ook in het ziekenhuis gaat Tim op bezoek. Daar vraagt hij aan Julia en Lowie of ze het hangertje herkennen dat ze gevonden hebben in Sanitechniek. Zowel Julia als Lowie ontkennen, maar Tim is juist weg en ze zeggen al tegen elkaar: "Dat is van Jana, want Bram heeft het zijne nog aan." Lowie heeft gelogen omdat hij Jana nog meer miserie wou besparen.

Simonne belt nog eens met de advocaat. Frank en Eddy blijven aangehouden. Dan komt die inspecteur weer binnen en deelt mee dat Franky en Tibo hebben gelogen over hun alibi. Tibo is meegevoerd naar de bureau.

Luc ligt in zijn ziekenhuisbed en een verpleger staat naast hem wanneer hij plots rare bewegingen begint te maken. De verpleger roept hulp in en meldt dat Luc een epileptische aanval heeft. Luc is weggevoerd.

Ik hoop dat het wat duidelijk weergegeven is. ;)
Gebruikers-avatar
Mona'ke
Poster rang 3
Poster rang 3

Heeft bedankt: 6 keer
Is bedankt: 22 keer

Berichtdoor Luc_Bomans » do 05 sep 2013, 17:11

Afl. 2403 (04/09/2013)
Nancy kwam (zat) thuis van het feest en trof Femke aan op haar zetel, zij heeft haar vervolgens over heel die affaire met Tim en Peter en blablabla met de voor Nancy zeer moeilijke opdracht om haar mond te houden :mrgreen: Peggy heeft vernomen dat Tim en Femke uit elkaar zijn (weliswaar zonder de details, ocharme) en tot overmaat van ramp kwamen Peter en Peggy Tim tegen op straat, Peggy begon nietsvermoedend over de problemen met Femke, waarop de veelbetekenende zin: Ge moest eens weten, Peggy bleef vervolgens nietsvermoedend uitbundig ronddartelen en toen moest Peter ook nog eens mee naar het appartement van Nancy (Hier is de overvrolijke houding van Peggy in die omstandigheden ookal grondig besproken). Nancy komt trouwens nu pas van Simonne te weten dat hare Eddy de doos in gedraait is. Danny is met het ketinkje naar Lowie en Julia gegaan, Lowie heeft niet gezegd dat het van Jana geweest zou kunnen zijn. Geert en Marianne zijn terug thuis en Geert heeft een belangrijke bijdrage geleverd aan het onderzoek naar Luc, hij had vanachter de haag Franky en Bram zien staan nadat Bram het raam van Sanitechniek had ingegooid, vervolgens was dit ook het bewijs dat Franky en Tibo niet samen de kerk zijn binnengegaan en zo is Tibo ten huize Bomans opgepakt door onze favoriete :mrgreen: politiecommisaris in de veronderstelling dat Franky wist dat Tibo het gedaan had en hem bewust een vals alibi gegeven heeft. De aflevering eindigde dan nog met een epilepsieaanval van Luc...
Luckie Luc Bomans de puzzelaar
Gebruikers-avatar
Luc_Bomans
Poster rang 1
Poster rang 1

Is bedankt: 1 keer
{ BANNED_USER_STATUS }

Berichtdoor Luc_Bomans » do 05 sep 2013, 17:12

Moet nu juist lukken dat Mona'ke mij 10 minuten voor is. :mrgreen:
Luckie Luc Bomans de puzzelaar
Gebruikers-avatar
Luc_Bomans
Poster rang 1
Poster rang 1

Is bedankt: 1 keer
{ BANNED_USER_STATUS }

Berichtdoor Ganja » do 05 sep 2013, 18:14

SUPER SUPER DANK U MONA-KE :thumbup: :thumbup: :clap: :clap: :thumbup: :thumbup:
Ook dank aan Luc-je :thumbup:
Gebruikers-avatar
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Is bedankt: 0 keer

Berichtdoor martha » do 05 sep 2013, 19:10

En dat wij kijkers het volgende van het trouwfeest gemist hebben :

a) Nancy die wou strip-teasen
b) Leo die in zijn blote flikker wilde rondlopen maar van de barkruk gedonderd is.
c) dat ze allen om vijf uur 's morgens de polonaise hebben gedanst op de binnenkoer van de Zus & Zo.

Met dank aan Rosa die het allemaal nog eens herhaald heeft aan haar favoriete schoonzoon Peter. :mrgreen:
Gebruikers-avatar
martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 482 keer
Is bedankt: 786 keer

Berichtdoor annekeHU » vr 06 sep 2013, 15:31

Even mijn vraagje van gisteren herhalen: is er iemand die eventjes de belangrijkste lijnen van de aflevering van donderdag 5/9 wil neerzetten hier.. ik krijg de verschillende stukjes die ik door hier en op facebook te lezen , vind , niet aan mekaar geplakt in mijn hoofd.
De aflevering van gisteren staat helaas nog niet op warez...
Gebruikers-avatar
annekeHU
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 287 keer
Is bedankt: 422 keer

Berichtdoor martha » vr 06 sep 2013, 15:56

anneke, ik ga proberen te helpen.

Nancy komt het advocatenkantoor binnengestormd en wil van Tom weten of hij niet kan helpen om Femke uit de gevangenis te blijven. Peter hoort dat aan en gaat langs bij Femke. Hij zegt eerst "dat hij van alles van de hoogte is". Femke schrikt maar ze heeft geluk : uit een bepaald woord maakt ze op dat hij het heeft over de positieve alcoholcontrole en over het feit dat zij naar de gevangenis zal moeten. Femke zegt tegen Peter dat hij haar met rust moet laten want dat zij toch maar ongeluk brengt (of zoiets).

Simonne komt Luc bezoeken in het ziekenhuis en nodigt Julia en Lowie uit om te komen eten. Het eten dat blijkbaar Yvette heeft klaargemaakt smaakt heel lekker totdat Simonne begint over de aanslag op Luc en het feit dat Frank aangehouden is. Julia probeert heel vlug het gesprek in andere banen te leiden door te zeggen dat het eten wel heel lekker is. :D

De politie gaat aan Mayra vragen of zij de gevonden ketting ontworpen heeft en voor wie. Jana en Bram zijn in de Zus & Zo, er wordt hun gevraagd van wie de ketting is. Bram zegt, direct van mij, nog voor Jana nog maar kan zuchten of een pruillipje trekken en wordt meegenomen voor ondervraging.

Tibo die blijkbaar terug op vrije voeten is, komt de intensieve binnengeslopen, zegt tegen Luc dat hij een smeerlap is en dat zelfs ondanks een schedelverwonding en nog iets (vergeten) hij nog leeft terwijl Jack wel doodgegaan is en vraagt aan Luc : stel dat ik hier aan het infuus pruts, dan ga je langzaam dood gaan. En inderdaad Tibo begint te prutsen maar wordt weggeroepen door een andere verpleger. Ondertussen hebben wij kijker wel gezien hoe hij Luc in sanitechniek een stomp in zijn maag heeft gegeven.

Tom is in slaap gevallen op de zetel bij Judith en wordt daardoor geplaagd door Peter. Geert wil part-time gaan werken en herverdeelt het werk met Ann en Judith.

Rosa was deftig gekleed : geen decolleté :mrgreen:
Gebruikers-avatar
martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 482 keer
Is bedankt: 786 keer

VorigeVolgende

Keer terug naar Thuis Algemeen