Ik miste een aflevering...

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Foruminfo
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)

Re: Ik miste een aflevering...

Berichtdoor Christel » wo 11 feb 2015, 09:08

nounake schreef:Ik heb de aflevering van gisteren gemist :cry: :cry: Kan er iemend zeggen hoe het is afgelopen met Jenny en Marianne ?

Marianne laat zich nog altijd niet zien, en Jenny is zo boos op haar dat het haar niks kan schelen.
Wat Leo daar ook tegenin brengt, want hij maakt zich wel zorgen. Hij is zelfs een beetje "bozig" op Jenny dat ze zo'n spel maakt van die kus en maar niet wil inzien dat er wat mis is met Marianne. Op een gegeven moment komt ook William vragen hoe het met Marianne is, want ook hij heeft in de gaten dat ze wel heel erg lang wegblijft... ;)
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 2837 keer
Is bedankt: 1923 keer

Berichtdoor Captain Cuckoo » wo 11 feb 2015, 10:25

:shhh: Geen idee of ik dat hier mag verklappen, maar via de Facebookpagina van Thuis of via hun Twitteraccount zijn vaak links naar voorbije uitzendingen (op Youtube) te vinden.
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 566 keer
Is bedankt: 1086 keer

Berichtdoor nounake » wo 11 feb 2015, 14:59

Christel schreef:
nounake schreef:Ik heb de aflevering van gisteren gemist :cry: :cry: Kan er iemend zeggen hoe het is afgelopen met Jenny en Marianne ?

Marianne laat zich nog altijd niet zien, en Jenny is zo boos op haar dat het haar niks kan schelen.
Wat Leo daar ook tegenin brengt, want hij maakt zich wel zorgen. Hij is zelfs een beetje "bozig" op Jenny dat ze zo'n spel maakt van die kus en maar niet wil inzien dat er wat mis is met Marianne. Op een gegeven moment komt ook William vragen hoe het met Marianne is, want ook hij heeft in de gaten dat ze wel heel erg lang wegblijft... ;)

Heel hartelijk bedankt ! :wave:
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 5395 keer
Is bedankt: 712 keer

Berichtdoor Christel » za 09 apr 2016, 02:18

Voor Kimmeke, een samenvatting van de afgelopen week :) :

Eddy schrijft een brief vanuit de gevangenis: hij wil heel graag dat Nancy, Britney en Peter bij hem op bezoek komen. Nancy wil pertinent niet, maar besluit wel om Britney te vertellen dat Eddy domme dingen gedaan heeft die ervoor gezorgd hebben dat Lucas er nu niet meer is. Ze vertelt Britney ook dat hij dit nooit gewild heeft, maar dat hij daardoor nu wel in de gevangenis zit. Britney vraagt of haar moeder kwaad is op Eddy, en Nancy zegt eerlijk dat ze het inderdaad heel erg vindt wat Eddy gedaan heeft. Britney vindt dat ook, maar wil haar vader toch in de gevangenis gaan bezoeken. Omdat Nancy dit niet aankan, heeft Renzo aangeboden om met Britney mee te gaan.
Peter stemt, zonder verder iemand op de hoogte te brengen, in met een bezoekje aan Eddy. Als hij in de gevangenis is, laat hij Eddy wel uitpraten (die loopt over van schuldgevoelens en ellende), maar het is duidelijk dat hij woedend is. Hij vraagt Eddy waarom hij die camionette gesaboteerd heeft. Eddy vertelt dan gewoon eerlijk dat hij dit gedaan heeft omdat hij niet wist dat de camionette verkocht was aan LEV, en hij Peter wilde helpen om Peggy kapot te maken. Hierop wordt Peter woest! Hij zegt Eddy dat hij nooit gewild heeft dat hij die camionette zou saboteren, en dat dit eigenlijk een bespottelijk idee was. Hij zegt Eddy ook dat Nancy hem niet meer moet hebben en dat ze van hem wil scheiden. Hij zal Nancy hierbij helpen, en mocht Eddy om de een of andere reden nog ooit vrijkomen, dan zal Peter hem hoogstpersoonlijk een kopje kleiner maken, ook al zou hij daarvoor zelf naar de gevangenis moeten...

Marianne komt met hoge koorts bij Judith in de praktijk en valt uiteindelijk flauw. Ze wordt naar het ziekenhuis gebracht, waar William haar geen seconde uit het oog verliest. Hij waakt continue aan haar bed en lijkt heel erg bezorgd. Ook Judith is bezorgd en deelt haar zorgen met Ann en Tom. Ann kan het allemaal niks schelen, die is er eerst van overtuigd dat Marianne haar ziekte en bijbehorende koorts maar gespeeld heeft, om vervolgens met Mayra op citytrip te vertrekken onder het motto: "dan had mama maar beter voor zichzelf moeten zorgen".
Tom draait wel bij, zeker nadat Hélène opmerkt dat William die gezondheidsproblemen wel eens veroorzaakt zou kunnen hebben.

Marianne blijkt opnieuw last te hebben van haar nier (die werkt niet goed) en moet veel drinken en haar medicatie heel nauwkeurig innemen om eventuele afstoting te voorkomen. William zorgt hier in het ziekenhuis hoogstpersoonlijk met precisie voor, maar vindt ondertussen nog wel even de tijd om Hélène tijdens een kort bezoekje aan de supermarkt de stuipen op het lijf te jagen en te dreigen dat er nog wel eens een ongeluk met haar zou kunnen gebeuren als ze haar mond niet houdt.
Tom probeert ondertussen nog steeds in contact te komen met William's zus Maggie. Die laatste neemt de telefoon niet op en doet de deur niet voor hem open als hij aanbelt, dus legt hij haar uiteindelijk maar in een brief uit waarom hij contact met haar zoekt, en dat het om Marianne gaat. Dat blijkt te werken, en Maggie bezoekt Tom op kantoor waar ze hem uitlegt waarom ze niks meer met haar broer te maken wil hebben...
William blijkt sinds hun jeugd al een oogje te hebben op Marianne, en kon blijkbaar niet verkroppen dat Marianne hem destijds niet zag staan, wat ervoor zorgde dat het een obsessie voor hem werd. Hij is na verloop van tijd vervreemdt van zijn familie, maar heeft wel de volledige erfenis van hun ouders opgestreken na hun dood. Maggie kreeg op een gegeven moment zoveel schrik van hem, dat ze alle contact verbroken heeft. William is die obsessie voor Marianne echter nooit kwijt geraakt. Dit blijkt vooral als Maggie een oude foto aan Tom laat zien van Reinhilde, de eerste vrouw van William die inmiddels gestorven is. Zij leek echt als 2 druppels water op een jonge Marianne...

Kaat wordt door iedereen met open armen ontvangen, behalve door Frank.
Als Simonne besluit om Kaat in huis te nemen, vertrekt hij met knallende ruzie richting Zus&Zo, waar hij een goed gesprek heeft met Jenny. Zij vertelt hem dat hij zuinig moet zijn op zijn huwelijk met Simonne, omdat ze voor elkaar gemaakt zijn. Ze zegt hem zelfs dat Simonne de beste keus is geweest die hij in zijn leven ooit gemaakt heeft.
Kaat wil niet dat haar ouders ruzie maken om haar, en vertrekt richting het gemeenschapshuis. Daar krijgt ze een welkomstfeestje, bakt ze blijkbaar heel erg lekkere wafels en valt ze meteen bij iedereen in de smaak. Ook bij Luc, met wie ze zelfs nieuwe kleren gaat kopen. Frank vertrekt uiteindelijk weer naar huis, waar Simonne hem met de nek aan blijft kijken. Kaat zegt haar dat Frank gewoon tijd nodig heeft, maar Simonne heeft heel veel moeite om hem die tijd te geven.
Uiteindelijk komt Frank, Kaat tegen als ze met Luc van het winkelen af komt. Thuis bij Simonne stort hij in. Hij zegt Simonne dat hij geen ruzie met haar wil. Dat hij niks aan zijn gedrag kan doen, en dat hij gewoon blokkeert bij de gedachte dat Franky, die altijd zijn God is geweest, voorgoed weg is. Hij mist zijn zoon verschrikkelijk...

Verder is Toon zwaar onder de indruk van Kaat. Hij zou alles doen voor een afspraakje met haar, maar zij ziet dat totaal niet zitten. In tegenstelling tot de rest die daar rondloopt, weet Toon nog altijd niet dat Kaat vroeger Franky was. Niemand wil hem dit ook vertellen, omdat ze vinden dat Kaat dat zelf moet doen. Ondertussen wordt Toon helemaal gek van de telefoontjes die hij krijgt van Tamara. Hij neemt steeds niet op, maar als ze maar blijft bellen, wordt Adil het uiteindelijk helemaal zat en neemt op in zijn plaats. Als Toon dan toch maar toestemt in een ontmoeting met Tamara in de Frens, blijkt dat ze groot nieuws voor hem heeft: ze is zwanger van hem...
Lowie krijgt een anonieme email van iemand die hem wil doen geloven dat Arne en Olivia wat met elkaar hebben.
Judith, Tom, Hélène en de kinderen zijn naar het doktershuis verhuisd, terwijl Ann, Mayra en Sandrine nu in de loft wonen.
Rosa gaat kijken naar een appartement in hetzelfde gebouw als waar Nancy woont. Ze probeert nog een gesprekje aan te knopen met Nancy om haar te vragen of die daar geen problemen mee heeft, maar Nancy heeft duidelijk geen zin in het onderonsje met Rosa.
Femke is jarig en krijgt een verrassingsfeestje van Peter, Renzo, Nancy en Britney. Ze doen allemaal heel hard hun best er iets leuks van te maken, maar uiteindelijk houdt Femke het zo vrolijk mogelijk meedoen niet vol...

Dat waren de belangrijkste ontwikkelingen zo'n beetje geloof ik... ;)
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Kimmeke » za 09 apr 2016, 09:52

Dank je wel christel
Kimmeke
Poster rang 3
Poster rang 3

Heeft bedankt: 688 keer
Is bedankt: 195 keer

Berichtdoor Christel » za 09 apr 2016, 10:58

Graag gedaan! :thumbup:
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor jessie V. » za 09 apr 2016, 12:27

Christel, dat is half boek. :thumbup:
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1594 keer
Is bedankt: 1389 keer

Berichtdoor ikke » za 09 apr 2016, 12:36

jessie V. schreef:Christel, dat is half boek. :thumbup:

Maar wel een heel vlot lezend half boek!
:clap: :clap: :clap: :clap:
Als ik al niet meer mee was in den Thuisdraai, dan ben ik dat nu weer wel. :thumbup:
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1431 keer
Is bedankt: 1339 keer

Berichtdoor Lazylady » za 09 apr 2016, 13:28

Chapeau Christel! Ik zou het niet kunnen.
Lazylady
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 299 keer
Is bedankt: 789 keer

Berichtdoor Christel » za 09 apr 2016, 20:23

Dank jullie wel, hoor! :oops: ;)
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Vorige

Keer terug naar Thuis Algemeen