Ik miste een aflevering...

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Foruminfo
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)

Re: Ik miste een aflevering...

Berichtdoor Gertie » do 17 okt 2013, 13:45

AFLEVERING GEMIST? op http://lurenbijdeburen.wordpress.com/ kan je elke dag een verslag over de aflevering van de dag lezen!
Gertie
Nog geen rang

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 0 keer

Berichtdoor annekeHU » do 17 okt 2013, 13:50

Eventjes heel kort en kris kras door elkaar...

De sociaal assistente kwam bij Luc om te controleren of Louis daar wel woont... er lagen blijkbaar genoeg spullen van Louis, om haar te overtuigen , dat het zo was

Roza en Waldek hebben nog steeds een verschil van mening.. Hij wil terug naar Polen, zij wil hier blijven.

Peter zegt aan Peggy dat zaken en familie best gescheiden blijven.

Tibo en Franky vertellen hun nieuws aan Yvette, die er niet blij mee is

Tim heeft een idee voor een thema voor een feestje voor Franky en Tibo.

Yana nodigt Louis uit voor haar feestje voor haar verjaardag op donderdag.

Emma heeft haar mama van haar facebook-vriendenlijst gegooid, en Judith vindt dit heel erg! Het was dan ook niet slim van Judith om een opmerking op de status over stoofvlees te maken.

Eddy krijgt bezoek van Marina (justitie-assistente) die tevreden is.

Frank heeft nog steeds geen werk, in het klusbedrijf waar Bram zou gaan, hadden ze al iemand anders

Julia en Jenny hebben nog maar eens een discussie . Dat wordt daar precies elke dag erger...

Ziezo , dat zijn los uit het hoofd, wat dingetjes van gisteren.. 't kan zijn dat ik een aantal dingen vergeten ben!
Laatst bijgewerkt door annekeHU op vr 18 okt 2013, 21:41, in totaal 1 keer bewerkt.
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Heeft bedankt: 283 keer
Is bedankt: 405 keer

Berichtdoor Lazylady » do 17 okt 2013, 13:56

Gertie schreef:AFLEVERING GEMIST? op http://lurenbijdeburen.wordpress.com/ kan je elke dag een verslag over de aflevering van de dag lezen!

Handig!

en bedankt, Anneke!
Lazylady
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 299 keer
Is bedankt: 797 keer

Berichtdoor Lazylady » za 26 okt 2013, 09:24

Zeer handig, dat verslag over de aflevering van de dag, want ik heb Thuis gisteren weer niet gezien en wel wat gemist zo te lezen...
Lazylady
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor martha » za 26 okt 2013, 13:44

Lazylady schreef:Zeer handig, dat verslag over de aflevering van de dag, want ik heb Thuis gisteren weer niet gezien en wel wat gemist zo te lezen...

Tibo en Franky vertrekken dus op reis. Het afscheid vindt plaats in de woonkamer van de bomansen. Frank wil nog een viertal flesjes "slurfkes" meegeven maar Franky weigert dat. Ook zegt Frank of was het Simonne dat zij een deel van die 10.000 euro die zij van Luc gekregen hebben op de rekening van Franky hebben gestort. En dan was het van :wave:

Nancy denkt nog altijd dat zij "in de horeca" zal kunnen werken en eindelijk niet meer als "kusvrouw"; eddy probeert haar met haar voetjes op de aarde te houden. Nancy ontdekt dat Julia terug is in de zus&zo, dat zij moet "kussen" en wil eerst verhaal halen bij Jenny maar die zegt dat zij Julia terug in dienst heeft genomen; Nancy reclameert dat zij geen "kusgerief" meer heeft, ze is zo boos dat zij het strijkijzer laat vallen, kapot natuurlijk, steekt de schuld op Julia maar Rosa zegt dat zij een nieuw moet gaan kopen. Peggy komt binnen en zegt tegen Nancy, ik wil je wel brengen met de taxi. Nancy doet boodschappen, tot het moment dat een gemaskerde boef de taxi binnenspringt, Nancy uit de taxi duwt en Peggy gijzelt. Tim die komt ter plekke, grijpt zijn pistool, en schiet waardoor de taxi ergens tegen aan rijdt.

Jenny is vriendelijk tegen Julia, maar dat is schijn want zij telefoneert naar Marianne. Marianne heeft een gesprek met Smeekens en zendt een SMS terug naar Jenny "ik doe het".

Rosa is overtuigd dat de zus&zo wordt verkocht en zegt tegen Waldek dat zij mee gaat naar Polen. Peter heeft een huis op het oog om te kopen voor hem en Peggy. Paulien gaat naar de frens en komt Bram tegen en beiden reageren heel lauwtjes tegen elkaar.
martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 376 keer
Is bedankt: 509 keer

Berichtdoor Gertie » di 26 nov 2013, 09:15

AFLEVERING GEMIST? Ga naar http://lurenbijdeburen.wordpress.com/voor een dagelijks verslag over de voorbije aflevering. Elke avond rond 21u. :thumbup:
Gertie
Nog geen rang

Is bedankt: 0 keer

Berichtdoor Devilex » vr 10 jan 2014, 09:07

Gisteren heeft mijn digicorder me wat in de steek gelaten zodat ik de aflevering gemist heb...

Zou er iemand zo vriendelijk willen zijn deze even te resumeren? :razz:
Devilex
Poster rang 1
Poster rang 1

Is bedankt: 8 keer

Berichtdoor annekeHU » vr 10 jan 2014, 12:49

KIjk eens op "gluren bij de buren" ... zoals je enkele postings hierboven ziet... ik heb gisteren het verslag voor die blog gemaakt!
En aangezien ik niet zo goed ben in dat resumeren, is het een eerder uitgebreid verslag.
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Heeft bedankt: 283 keer
Is bedankt: 405 keer

Berichtdoor Lazylady » do 11 sep 2014, 10:26

Na drie keer (over dit topic heen) kijken het dan toch gevonden.

Gisteren was men wat te laat met Thuis opnemen voor mij en het begon bij de scène waarin Tim zich druk maakte over Danny en dacht dat hij alleen probeerde te scoren als hoofdcommissaris.
Was hetgeen wat daarvoor gebeurde "de moeite waard"? Zo ja, zou iemand zo vriendelijk willen zijn dit hier eventjes voor mij te vertellen? Bedankt alvast. :)
Lazylady
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor k de vis » do 11 sep 2014, 10:50

Lazylady schreef:Na drie keer (over dit topic heen) kijken het dan toch gevonden.

Gisteren was men wat te laat met Thuis opnemen voor mij en het begon bij de scène waarin Tim zich druk maakte over Danny en dacht dat hij alleen probeerde te scoren als hoofdcommissaris.
Was hetgeen wat daarvoor gebeurde "de moeite waard"? Zo ja, zou iemand zo vriendelijk willen zijn dit hier eventjes voor mij te vertellen? Bedankt alvast. :)
al de aflevering worden al tijdje op youtube gezet door een zekere Daniel Lebbing (ik veronderstel met toestemming)

die van gisteren :
https://www.youtube.com/watch?v=SwBnnwE ... vqmMFIyoWw
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 27 keer
Is bedankt: 63 keer

Berichtdoor Lazylady » do 11 sep 2014, 10:51

Ah zo. Dank u zeer!
Lazylady
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor ikke » do 11 sep 2014, 13:11

k de vis schreef:
Lazylady schreef:Na drie keer (over dit topic heen) kijken het dan toch gevonden.

al de aflevering worden al tijdje op youtube gezet door een zekere Daniel Lebbing (ik veronderstel met toestemming)

die van gisteren :
https://www.youtube.com/watch?v=SwBnnwE ... vqmMFIyoWw

:denk: :denk: :denk: :thumbdown:
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1461 keer
Is bedankt: 1384 keer

Berichtdoor Lazylady » do 11 sep 2014, 13:12

Wat is er daar zo verkeerd aan?
Lazylady
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor ikke » do 11 sep 2014, 13:20

Lazylady schreef:Wat is er daar zo verkeerd aan?

Ik ga ervan uit(mijn persoonlijke visie) dat die persoon niet zomaar met naam en toenaam wil genoemd worden.
En ik ga er evenzeer van uit dat het niet toegelaten is om thuisafleveringen op te nemen en openbaar te maken; Daarom vind ik het verkeerd.
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1461 keer
Is bedankt: 1384 keer

Berichtdoor Caligula » do 11 sep 2014, 16:13

Shhh...
Potentia Principatum
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5