Ik miste een aflevering...

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Foruminfo
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)

Ik miste een aflevering...

Berichtdoor Rieka » wo 03 okt 2012, 07:53

Vroeger was er een topic waar je kon vragen wat er in een bepaalde aflevering is gebeurd.
'k vind die niet terug, daarom maar een nieuw topic geopend;
Bij voorbaat mijn excuses als dat ander topic toch nog bestaat.

Ik miste de aflevering van maandag 1 oktober.
Blijkbaar een belangrijke aflevering want ik heb geen idee hoe het komt dat Kasper er nu niet meer is.
Kan/wil iemand mij een korte inhoud geven van die aflevering?
Danke stijf! XXX
Rieka

Re: Ik miste een aflevering...

Berichtdoor annekeHU » wo 03 okt 2012, 10:55

Korte inhoud:
Op vrijdagavond 28/9 stopt Thuis terwijl Kasper net op de grond ligt, en onder het bloed. Hij is van het afstapje in de Noorderzon gevallen, nadat Peggy met pepperspray spoot.
Maandag 1 oktober blijkt dat Kasper in het ziekenhuis ligt, en niet meer reageert op externe prikkels. Dit is hetgene Dr. Geert komt zeggen tegen Rosa en Waldek.
Er worden testen gedaan, met telkens hetzelfde resultaat: geen reactie.
Die kunnen en willen dat uiteraard niet geloven, en op het eind van de maandagaflevering voelt Waldek dat Kasper in zijn hand knijpt?
Peggy wordt ondertussen ondervraagd door Tim, en iets later komt Tom zeggen, dat het parket uitgaat van een ongeluk. Er zal geen onderzoeksrechter worden aangesteld. Voor de pepperspray ( een verboden wapen) zal er wel nog een boete volgen
Peggy voelt zich schuldig, maar mag van Waldek Kasper niet zien. Peter probeert te troosten, maar lukt daar niet erg in.

Ondertussen wordt ook Nancy ten huwelijk gevraagd door Eddy, maar die doet dat op zijn manier, met andere woorden: letterlijk tussen de soep en de petatten, en op allesbehalve romantische wijze! Dus daar zit ook een haar in de boter.

Tussen Marianne en Geert lijkt alles op eens veel beter te gaan!

David waarschuwt Mayra voor Guy, omdat die het feit dat Mayra vriendelijk voor hem is, verkeerd interpreteert.

Deze 4 dingetjes herinner ik me zo uit het hoofd, misschien kunnen andere mensen aanvullen?
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Heeft bedankt: 283 keer
Is bedankt: 408 keer

Berichtdoor Jana_tje » ma 08 okt 2012, 13:11

Ik heb door een foute instelling van mijn dvd-recorder de aflevering van vrijdag gemist
Kan iemand even samenvatten aub? Dankjewel!
Jana_tje
Nog geen rang

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 1 keer

Berichtdoor Lazylady » ma 18 maart 2013, 22:08

Kan er mij iemand vertellen wat er vandaag is gebeurd?
Lazylady
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 299 keer
Is bedankt: 797 keer

Berichtdoor Christel » ma 18 maart 2013, 22:58

De visie van Peter en Peggy komt niet overeen. Peggy wil de bruiloft klein en intiem houden, terwijl Peter al naar een passende cathedraal zoekt om in te kunnen trouwen. Peggy denkt dat ze Peter wel af kan remmen, en vraagt aan Jenny of zij dat ook bij Rosa wil proberen. Die ziet het huwelijk volgens Jenny namelijk al zowat even groots als haar toekomstige schoonzoon.
Waldek denkt er het zijne van... :mrgreen:

Ann krijgt goed nieuws te horen: Geert wil koste wat kost vertrekken uit de praktijk, zelfs nadat hij met Marianne gesproken heeft en ze hem verzekerd heeft dat ze begrijpt dat hun huwelijk voorbij is, en dat ze dus echt alleen wil dat hij blijft voor Ann. Maar na een gesprek met (een duidelijk opgepepte) Ann en met Judith, verandert hij alsnog van gedachten. Ze kunnen hem overtuigen dat ze hem niet kunnen missen, dus voortaan werken ze met 3 doktoren samen.
Ondertussen maakt Geert werk van de scheiding. Marianne is er niet goed van. Ze bekent aan Nancy dat ze Geert nog altijd graag ziet, maar dat Geert blijkbaar niks meer om haar geeft. Ze beseft maar al te goed dat haar huwelijk voorbij is, en geeft zichzelf daar de schuld van.
Nancy is helemaal verdrietig door dit alles. Ze wil Marianne troosten, maar uiteindelijk is het niet helemaal duidelijk meer wie, wie troost... :lol: :razz:

Luc verplicht Frank om ontslag te nemen en heeft zijn C4 al klaar liggen. Op het laatste moment schuift Frank de kopie van Leontien's brief onder Luc zijn neus, met de mededeling dat hij nog eventjes blijft werken. Luc kijkt alsof hij ter plekke een rolberoerte krijgt. :twisted:

Tibo belooft aan Jana dat hij niet al te moeilijk gaat doen over haar en Bram. Hij zegt haar wel dat ze het best zelf tegen Lowie vertelt hoe het zit. Dat was Jana toch al van plan...
Even later spreekt Tibo met Bram af, en hij geeft hem een preek/een les over verantwoordelijkheid. Hij vraagt Bram waar hij met Jana en de baby wil gaan wonen, hoe hij alles wil gaan regelen, en hoe hij het hele gebeuren wil gaan betalen. Als Bram zegt dat hij de kost gaat verdienen als Jana verder studeert, maakt Tibo hem duidelijk dat dit met zijn loon niet echt gaat lukken. Bram lijkt wat ondergesneeuwd en weet zo gauw niet wat hij moet zeggen. Hij gaat erover nadenken...

Dat was het wel zo'n beetje geloof ik... ;)
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 2926 keer
Is bedankt: 1974 keer

Berichtdoor Lazylady » di 19 maart 2013, 19:09

Bedankt!

:eek: Tibo die niet hysterisch deed en Franky geen preek gaf?! De wonderen zijn de wereld nog niet uit!

En dat gedoe bij de Verbeeks weer... *Verbazing alom* :roll:
Lazylady
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Taliver67 » di 19 maart 2013, 22:57

Ik heb een groot deel van de aflevering van vandaag di 19/03 gemist, want blokkeerde deed mijn digicorder terwijl hij op de pauzeknop stond (normaal zet ik de pauzeknop op, omdat ik rond de tijd dat Thuis begint, nog aan het eten ben), en ik heb hem moeten afzetten en terug opzetten. Ik heb gezien vanaf het moment dat Femke en Tim aan het discussiëren waren over haar rijexamen. Wat is er daarvoor gebeurd ?
Taliver67
Poster rang 1
Poster rang 1

Is bedankt: 0 keer

Berichtdoor Taliver67 » wo 20 maart 2013, 11:05

Help ? Straks moet ik nog betalen voor de aflevering te herbekijken :(
Taliver67
Poster rang 1
Poster rang 1

Berichtdoor Lazylady » wo 20 maart 2013, 11:23

Taliver67 schreef:Help ? Straks moet ik nog betalen voor de aflevering te herbekijken :(

Dat moet jij natuurlijk zelf weten?

Goed; ik weet het zelf ook niet zo precies meer, maar ik weet wel dat Frank nu dus Luc die kopie onder zijn neus heeft geduwd en wou "samenwerken" door hem wederom te chanteren. Hij scheurde "fier" zijn C4. ( :roll: ) Luc zei dat hij niet veel keuze had.

Geert zei tegen Marianne dat hij dan toch in de praktijk zou blijven. Marianne was natuurlijk blij, maar had tegelijk verdriet omdat haar huwelijk uiteindelijk toch voorbij was... Ze ging voor de verandering troost zoeken bij Nancy. (Het was toch Nancy...?)

Lowie heeft uiteindelijk het karretje van Bram vanuit de school zien wegrijden en weet nu dat Jana er terug samen mee is. Hij kwam huilend en boos tegelijk thuis en liep weer weg toen Luc met 'm probeerde te praten... (Niks nieuws dus.)

Bram was zo moedig om tegen zagevent (Tibo) te gaan praten en hij heeft beslist om zijn karretje te verkopen. Daar keek Jana wel eventjes van op en ze had schrik dat Bram het nog tegen haar zou gebruiken later. Die laatste verzekerde haar natuurlijk van niet...

Het verbaasde Peggy dat Peter een heel sjieke trouw wou en Rosa vroeg haar of zij dat ook wou... of had je dat gezien?

Bij Nancy en Eddy was het weer eens ruzie. Meneer had zo'n onnozel geweldadig spelletje gekocht en Nancy was het beu om nooit eens rustig te kunnen thuiskomen. Ze wil nu een poetsvrouw, maar meneer snapt natuurlijk niet "waarom iemand die zelf poetsvrouw is een poetsvrouw wil." Nancy zei dat ze zich dat toch wel konden permiteren als Eddy zo'n spel kon kopen en ervoor nog... (Ik weet het niet meer.) Dan vroeg meneer weer naar zijn eten waarop Nancy boos wegstormde en hij zich weer afvroeg "wat hij nu weer verkeerd gezegd had."
Laatst bijgewerkt door Lazylady op wo 20 maart 2013, 11:31, in totaal 2 keer bewerkt.
Lazylady
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Taliver67 » wo 20 maart 2013, 11:29

Merciee!! :D Ja dat had ik nog gezien, dat Peggy in een lach schoot toen Rosa haar zei dat Peter in de kerk wilde trouwen.
Taliver67
Poster rang 1
Poster rang 1

Berichtdoor annekeHU » wo 20 maart 2013, 12:24

Bedankt,Lazylady, ik heb ook niet kunnen kijken( moest naar een vergadering) ... nu ben ik ook weer mee!
Een aflevering missen is niet echt erg, met alle stukjes hier en op facebook kan je je wel een beeld vormen, maar zo'n samenvatting is natuurlijk leuker!
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Heeft bedankt: 283 keer
Is bedankt: 408 keer

Berichtdoor martha » wo 20 maart 2013, 16:41

Ik ga de vragen proberen op te lossen van lazylady :

marianne ging haar verdriet gaan uitpraten met Jenny die haar oa. aanraadde een hobby te zoeken waarop Marianne nogal verontwaardigd reageerde

Eddy heeft naast zijn spelconsole een dure smart-phone gekocht

En toen Lowie te weten kwam dat Luc en Julia het al wisten dat het terug koekenbak is tussen Jana en Bram sloeg hij zo hard de deur achter zich dicht dat het enige kadertje dat op het appartement hangt, naar beneden viel :lol:

Ach en dan is er nog het bloemetjeshemd van Tom : Judith vroeg of die veel water nodig hadden of dat het een erfstuk was :lol: Ik hoorde bepaalde forummers juichen tot in mijn woonkamer. Tom wou naar een romantische film, Judith naar een horrorfilm en Tom verwisselde de kaartjes zodat ze toch naar de romantische film zijn geweest en het einde van die film hebben ze maar nagespeeld op straat ttz :romance-kisscheek: En Tom heeft beloofd een ander hemd aan te trekken : eentje met beertjes :lol:
martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 376 keer
Is bedankt: 515 keer

Berichtdoor Lazylady » do 02 mei 2013, 18:39

Is er gisteren vóór de scène dat Tom wegging uit het kantoor en Peter naar Femke wou bellen, maar vervolgens naar het kerkje keek nog iets speciaals gebeurd?
Lazylady
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor OFWGKTA » vr 03 mei 2013, 17:23

Lazylady schreef:Is er gisteren vóór de scène dat Tom wegging uit het kantoor en Peter naar Femke wou bellen, maar vervolgens naar het kerkje keek nog iets speciaals gebeurd?

Wel ja dat Bram ging gaan eten bij Tibobo & Franky. Franky heeft dan alles verteld over die boiler en dat Eddy er alles mee te maken heeft.
OFWGKTA
Nog geen rang

Heeft bedankt: 1 keer
Is bedankt: 5 keer

Berichtdoor Lazylady » vr 03 mei 2013, 17:26

OFWGKTA schreef:Wel ja dat Bram ging gaan eten bij Tibobo & Franky. Franky heeft dan alles verteld over die boiler en dat Eddy er alles mee te maken heeft.

Dat was gisteren denk ik. Ik had het over de aflevering op 1 mei.
Lazylady
Poster rang 5
Poster rang 5

Volgende

Keer terug naar Thuis Algemeen