Wat er niet klopt in Thuis

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Foruminfo
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)

Re: Wat er niet klopt in Thuis

Berichtdoor Luc » do 07 okt 2010, 17:52

johan1969 schreef:- Rosa kent ineens alles van loodgieterij, in ieder geval genoeg om als secretaresse daar te werken
- De hapjes op de trouw zijn meloen met ham, iets wat Mo toch niet mag eten

Mo zal de ham hoogstwaarschijnlijk in de vuilbak gekieperd hebben. Enfin, Mo en Bianca... :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo:
Gebruikers-avatar
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 1 keer

Berichtdoor Christel » do 07 okt 2010, 21:52

Luc schreef:Enfin, Mo en Bianca... :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo:

Inderdaad! Daar klopt écht helemaal niks van :lol:
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Gebruikers-avatar
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 3692 keer
Is bedankt: 2370 keer

Berichtdoor johan1969 » do 07 okt 2010, 22:58

Christel schreef:
johan1969 schreef:Als Bianca enkel met Mo trouwt om Tom een hak te zetten, had ze beter naar Canada kunnen verhuizen.

Ik snap sowieso niet dat ze dat niet al meteen gedaan heeft toen ze besloot om haar kind te houden. Ze had toen toch al kunnen weten dat Tom zich waarschijnlijk zou gaan bemoeien met dingen? Dat gaf ze toendertijd ook al aan, dat ze dat niet wilde hebben. Ze heeft al die tijd haar kop in het zand gestoken, en besluit nu dat trouwen met een vreemde dé oplossing is... 't Is me wat! :roll:
Ik vind eerlijk gezegd dat er in "Thuis" niet veel "stabiele" doktoren rond lopen :lol:

Enkel Geert he !
Gebruikers-avatar
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5

Is bedankt: 86 keer

Berichtdoor Christel » do 07 okt 2010, 23:17

johan1969 schreef:
Christel schreef:
johan1969 schreef:Als Bianca enkel met Mo trouwt om Tom een hak te zetten, had ze beter naar Canada kunnen verhuizen.

Ik snap sowieso niet dat ze dat niet al meteen gedaan heeft toen ze besloot om haar kind te houden. Ze had toen toch al kunnen weten dat Tom zich waarschijnlijk zou gaan bemoeien met dingen? Dat gaf ze toendertijd ook al aan, dat ze dat niet wilde hebben. Ze heeft al die tijd haar kop in het zand gestoken, en besluit nu dat trouwen met een vreemde dé oplossing is... 't Is me wat! :roll:
Ik vind eerlijk gezegd dat er in "Thuis" niet veel "stabiele" doktoren rond lopen :lol:

Enkel Geert he !

Mwah, ik weet niet... Geert was het destijds ook helemaal eens met Ann, toen ze het kind van Peggy (haar patiënte!) wilde adopteren. En hij vindt het nu ook een goed idee dat Bianca met Mo trouwt. Zelfs Frank had nog meer (behoorlijk steekhoudende) bezwaren dan Geert. Wie had dat ooit gedacht? :shock: ;)
Gebruikers-avatar
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Cataclysm Child » do 07 okt 2010, 23:50

Nja, sinds hij aanvaard heeft dat Ann lesbisch is, is hij veel milder geworden.
Gebruikers-avatar
Cataclysm Child
Poster rang 1
Poster rang 1

Is bedankt: 0 keer

Berichtdoor satine » vr 08 okt 2010, 06:53

Christel schreef:Zelfs Frank had nog meer (behoorlijk steekhoudende) bezwaren dan Geert. Wie had dat ooit gedacht? :shock: ;)

Misschien omdat Mo vroeger nog een relatie gehad heeft met Simonne, maar niet met Marianne? :wink:
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1549 keer
Is bedankt: 3484 keer

Berichtdoor Christel » vr 08 okt 2010, 08:56

satine schreef:
Christel schreef:Zelfs Frank had nog meer (behoorlijk steekhoudende) bezwaren dan Geert. Wie had dat ooit gedacht? :shock: ;)

Misschien omdat Mo vroeger nog een relatie gehad heeft met Simonne, maar niet met Marianne? :wink:

Dat zal inderdaad ook voor een groot deel meespelen. :P
Maar toch vind ik het raar dat die 3 doktoren daar, zo gemakkelijk over bepaalde zaken denken... ;)
Gebruikers-avatar
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor johan1969 » vr 08 okt 2010, 09:33

Christel schreef:
johan1969 schreef:
Christel schreef:

Enkel Geert he !

Mwah, ik weet niet... Geert was het destijds ook helemaal eens met Ann, toen ze het kind van Peggy (haar patiënte!) wilde adopteren. En hij vindt het nu ook een goed idee dat Bianca met Mo trouwt. Zelfs Frank had nog meer (behoorlijk steekhoudende) bezwaren dan Geert. Wie had dat ooit gedacht? :shock: ;)

Bianca is Ann, zijn stiefdochter niet he. Uiteindelijk is het maar familie van het vierde knoopsgat voor hem ('aangetrouwde' kleinzoon). En ik denk dat hij al zorgen genoeg heeft ivm Marians gestoorde gedrag ivm Ter Smissen.
Gebruikers-avatar
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Christel » vr 08 okt 2010, 10:43

johan1969 schreef:
Christel schreef:
johan1969 schreef:
Christel schreef:

Enkel Geert he !

Bianca is Ann, zijn stiefdochter niet he. Uiteindelijk is het maar familie van het vierde knoopsgat voor hem ('aangetrouwde' kleinzoon). En ik denk dat hij al zorgen genoeg heeft ivm Marians gestoorde gedrag ivm Ter Smissen.

En waardoor is Marianne zo gestoord gaan reageren? Door die hele toestand rond Ann en de adoptie van Sandrine (en alle daaruit voortkomende ellende met Rosa & Co.). Die adoptie is iets waar Geert destijds ook voor de volle 100% achter stond, en waarover Marianne van hem toen niet mocht zeggen dat het om problemen vragen was. Het is dus eigenlijk zijn eigen schuld dat Marianne nu zo loopt te flippen steeds.. :mrgreen:
Gebruikers-avatar
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor johan1969 » za 09 okt 2010, 09:34

Wat klopt er niet : dat Bram de waarheid ivm zijn vader en Simonne nog niet tegen Frank verteld heeft nadat deze hem bijeengeslagen heeft.
Gebruikers-avatar
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Christel » za 09 okt 2010, 10:29

johan1969 schreef:Wat klopt er niet : dat Bram de waarheid ivm zijn vader en Simonne nog niet tegen Frank verteld heeft nadat deze hem bijeengeslagen heeft.

Ja, ik had ook verwacht dat Bram dat er wel uit zou flappen toen Frank hem zo de deur uit gooide.
Maar eigenlijk vind ik het nog veel vreemder hoe Herman het aangepakt heeft met die €50.000,-. Hij had alles zo goed geregeld, zelfs t/m de chocolade die hij op zijn uitvaart wilde. Hij heeft het over allerlei dingen gehad met Simonne, inclusief het feit dat hij wilde dat ze voor Bram zou zorgen. Maar dat geld liet hij afhangen van een beetje "goed geluk". Ik vind dat heel die verhaallijn maar vreemd in elkaar steekt... :?
Gebruikers-avatar
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Cataclysm Child » za 16 okt 2010, 01:30

Toen Waldek bij Sanitechnik binnenkwam had hij kortgeschoren haar, maar toen hij nadien 's middags met Nancy aan de toog zat had hij weer meer haar, zoals voordien, en nadien bij Nancy thuis weer de kortgeschoren kop :mrgreen:
Gebruikers-avatar
Cataclysm Child
Poster rang 1
Poster rang 1

Is bedankt: 0 keer

Berichtdoor johan1969 » za 16 okt 2010, 09:41

Ja, dat viel mij ook keihard op !

Zijn kale kop met een beetje bakkebaarden vind ik niet bij hem passen, zo lijkt hij 'te hard'.
Gebruikers-avatar
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor johan1969 » za 16 okt 2010, 09:42

Nog een paar zaken die niet kloppen ivm Tim. Nu ja, ik weet niet of ze niet kloppen, ze zijn in ieder geval niet correct.

Ik vind dat hij nogal hard zijn macht als politieagent misbruikt.

Oa dat Jens' rijexamen vervroegd werd door zijn invloed !

Er was nog iets, maar het ontglipt me.
Gebruikers-avatar
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Christel » za 16 okt 2010, 18:18

Rieka schreef:
johan1969 schreef:Nog een paar zaken die niet kloppen ivm Tim. Nu ja, ik weet niet of ze niet kloppen, ze zijn in ieder geval niet correct.

Ik vind dat hij nogal hard zijn macht als politieagent misbruikt.

Oa dat Jens' rijexamen vervroegd werd door zijn invloed !

Er was nog iets, maar het ontglipt me.

:lol: :lol: :lol: Doe zo verder! :lol: :lol: :lol:

:lol:
Misschien het feit dat Tim eventjes een controle op het dragen van gordels organiseerde, zodat Jens zijn rij-examen alleen bestond uit wachten en in de file staan? :mrgreen:
Gebruikers-avatar
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

VorigeVolgende

Keer terug naar Thuis Algemeen