Wat er niet klopt in Thuis

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Foruminfo
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)

Re: Wat er niet klopt in Thuis

Berichtdoor Christel » vr 29 sep 2017, 09:35

Het vloggen wordt inderdaad wel érg rooskleurig voorgesteld. Maar misschien gaan we dat ook nog wel zien, want op deze manier kan ik me ook niet voorstellen dat Tamara's carrièremove een lang leven beschoren is... ;)
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 3211 keer
Is bedankt: 2128 keer

Berichtdoor satine » vr 29 sep 2017, 15:38

Er is toch helemaal niet gesproken over geld?
Het enige wat gezegd is, is dat als dit filmpje 'aanslaat', er meerdere zouden (kunnen) volgen.
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1380 keer
Is bedankt: 3094 keer

Berichtdoor Captain Cuckoo » vr 29 sep 2017, 17:12

satine schreef:Er is toch helemaal niet gesproken over geld?
Het enige wat gezegd is, is dat als dit filmpje 'aanslaat', er meerdere zouden (kunnen) volgen.

Aflevering 24 (#4264) - donderdag 28 september 2017
" Tamara slaat een nieuwe professionele weg in". Professioneel = "eigen aan een beroep" en een beroep wordt toch uitgeoefend om geld te verdienen?
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 594 keer
Is bedankt: 1142 keer

Berichtdoor ikke » vr 29 sep 2017, 17:31

Captain Cuckoo schreef:
satine schreef:Er is toch helemaal niet gesproken over geld?

Aflevering 24 (#4264) - donderdag 28 september 2017
" Tamara slaat een nieuwe professionele weg in". Professioneel = "eigen aan een beroep" en een beroep wordt toch uitgeoefend om geld te verdienen?

Dat past perfect bij het "op het verkeerde been zetten". Wordt meestal gedaan bij de korte inhouden die worden gegeven bij Tv-programma's (en zeker bij soaps en langlopende reeksen), kwestie van de kijkers nieuwsgierig te maken.
Geef toe: 't is verre van professioneel. :angel:
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1603 keer
Is bedankt: 1529 keer

Berichtdoor Caligula » vr 29 sep 2017, 21:23

Weet niet echt of dat hier thuis hoort,maar ik heb wel opgemerkt dat Olivia's lippen normaal waren in de Frens en dat ze vuurrood waren toen ze op het einde met Arne aan het wandelen was. En ik dacht niet dat ze de tijd had om er nog een flinke smeer op te geven.
Potentia Principatum
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 927 keer
Is bedankt: 2265 keer
Gebande gebruiker

Berichtdoor Christel » vr 29 sep 2017, 22:07

Dat dacht ik ook te zien, dat ze ineens lippenstift op had. Daar was de situatie inderdaad niet echt naar :mrgreen:
Maar goed, het kan ook heel goed alleen maar de lichtval zijn geweest buiten. Bij lippenstift is dat niet altijd heel duidelijk... :)
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 3211 keer
Is bedankt: 2128 keer

Berichtdoor Renée » za 30 sep 2017, 22:13

Ik begrijp niet goed wat het trouwfeest van Judit en Tom juist inhoudt: op een feestdag is het gemeentehuis niet open en kan er dus niet getrouwd worden. Ook voor de kerk, wat me zeer zou verwonderen daar Judit gescheiden is, kan er op die dag niet getrouwd worden. Dus is het dan een gewoon feest? Maar waarom moeten Judit en Tom dan trouwkleding hebben?
Renée
Nog geen rang

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 23 keer

Berichtdoor pnele » ma 02 okt 2017, 07:51

Renée schreef:Ik begrijp niet goed wat het trouwfeest van Judit en Tom juist inhoudt: op een feestdag is het gemeentehuis niet open en kan er dus niet getrouwd worden. Ook voor de kerk, wat me zeer zou verwonderen daar Judit gescheiden is, kan er op die dag niet getrouwd worden. Dus is het dan een gewoon feest? Maar waarom moeten Judit en Tom dan trouwkleding hebben?

Kwam die vraag zelfs niet in de aflevering? En ik dacht dat Tom daarop zei dat hij wel iets zou regelen... Wat dat inhoudt en of het dan ook zal lukken is iets anders natuurlijk...
pnele
Nog geen rang

Heeft bedankt: 14 keer
Is bedankt: 28 keer

Berichtdoor heidiw » ma 02 okt 2017, 10:35

Renée schreef:Ook voor de kerk, wat me zeer zou verwonderen daar Judit gescheiden is, kan er op die dag niet getrouwd worden.

De ex van Judith is intussen overleden en Tom was nog nooit eerder getrouwd, dus behalve die feestdag staat niets een kerkelijk huwelijk in de weg
heidiw
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 236 keer
Is bedankt: 390 keer

Berichtdoor ikke » ma 02 okt 2017, 12:16

pnele schreef:
Renée schreef:Ik begrijp niet goed wat het trouwfeest van Judit en Tom juist inhoudt: op een feestdag is het gemeentehuis niet open en kan er dus niet getrouwd worden. Ook voor de kerk, wat me zeer zou verwonderen daar Judit gescheiden is, kan er op die dag niet getrouwd worden. Dus is het dan een gewoon feest? Maar waarom moeten Judit en Tom dan trouwkleding hebben?

Kwam die vraag zelfs niet in de aflevering? En ik dacht dat Tom daarop zei dat hij wel iets zou regelen... Wat dat inhoudt en of het dan ook zal lukken is iets anders natuurlijk...

En daarop dacht ik: "jaja, mijnheer den advocaat zal zijn "lange arm" gebruiken om te kunnen trouwen op een dag dat het voor Jan Modaal niet kan... :thumbdown:
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1603 keer
Is bedankt: 1529 keer

Berichtdoor pnele » wo 04 okt 2017, 08:45

Hoe kan Renzo, met een halftijdse job bij de taxi's, in hemelsnaam nu het meeste aantal kilometers hebben?
Simonne en Mayra hebben dubbel zoveel tijd om met de taxi te rijden.
Ofwel zitten Simonnen en Mayra de helft van hun tijd dus met hun duimen te draaien ofwel doet Renzo overuren. Dat kan anders toch niet?
pnele
Nog geen rang

Berichtdoor satine » wo 04 okt 2017, 09:00

Dat vroeg ik mij ook al af - maar vaak zitten Femke en Simonne samen de dispatch te doen - dat kan toch niet zijn dat daar twee mensen voor nodig zijn, met amper 3 chauffeurs.
En Mayra brengt haar dagen dikwijls door 'aan het station', blijkbaar.
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1380 keer
Is bedankt: 3094 keer

Berichtdoor tvx1 » wo 04 okt 2017, 13:08

Zoals Tom zelf aankaartte, kunnen ze desnoods de dag voordien het huwelijk voor de wet en in de kerk laten doorgaan (en ja dat laatste kan, want Judith is immers weduwe) en enkel het feest op 1 november doen.
tvx1
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 434 keer
Is bedankt: 554 keer

Berichtdoor johan1969 » wo 04 okt 2017, 15:48

Dat is wel raar, dienst in de kerk en gemeentehuis op 1 dag en trouwfeest de dag erna
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 76 keer

Berichtdoor pnele » wo 04 okt 2017, 16:29

johan1969 schreef:Dat is wel raar, dienst in de kerk en gemeentehuis op 1 dag en trouwfeest de dag erna

Dat is toch helemaal niet zo raar. Wij gaan dat ook doen. We willen op de 6de trouwen maar dat is een donderdag en aangezien dat voor veel mensen niet echt past in hun agenda, geven we het feest de dag erna op vrijdagavond.
pnele
Nog geen rang

VorigeVolgende

Keer terug naar Thuis Algemeen