Rieka schreef:Een verschrikkelijk ongeval waarbij de inzittenden als bij wonder zo goed als ongeschonden uitkomen...
Nickos schreef:Ging er geen nieuwe generiek komen? Weer een heel jaar naar "Nergens beter dan thuis" luisteren, ik ben het echt kotsbeu gehoord ^^
Luc schreef:Nickos schreef:Ging er geen nieuwe generiek komen? Weer een heel jaar naar "Nergens beter dan thuis" luisteren, ik ben het echt kotsbeu gehoord ^^
generiek is toch wat veranderd ? alleen het liedje lijkt nog verdacht veel op het oude, das een vaststaand feit.
Nickos schreef:Luc schreef:Nickos schreef:Ging er geen nieuwe generiek komen? Weer een heel jaar naar "Nergens beter dan thuis" luisteren, ik ben het echt kotsbeu gehoord ^^
generiek is toch wat veranderd ? alleen het liedje lijkt nog verdacht veel op het oude, das een vaststaand feit.
ik was er van overtuigd dat er een volledig nieuwe generiek ging komen, maar we zullen blijkbaar nog minstens een jaar moeten wachten?
lord F. schreef:Nickos schreef:Luc schreef:Nickos schreef:Ging er geen nieuwe generiek komen? Weer een heel jaar naar "Nergens beter dan thuis" luisteren, ik ben het echt kotsbeu gehoord ^^
ik was er van overtuigd dat er een volledig nieuwe generiek ging komen, maar we zullen blijkbaar nog minstens een jaar moeten wachten?
of een halfjaar? die generiek waar de personages kwamen voorbij gewandeld enzo kwam er ook rond nieuwjaar.
De huidige is nog maar een jaar oud trouwens. Eén bepaalde generiek heeft 5 jaar standgehouden.
lord F. schreef:het liedje is 2 jaar oud.
Nickos schreef:lord F. schreef:het liedje is 2 jaar oud.
Drie jaar eigenlijk
maartenB schreef:Ik kan mij natuurlijk vergissen hé. Maar volgens mij hebben we alle 3 verschillende generieken gehad en, volgens mij zit
Kris niet in de generiek?
Natuurlijk kan ik ze gemist hebben maar ik denk het niet.
Tenzij het natuurlijk word zoals vorig seizoen, de ene keer zie je tim en de andere keer Kris.
Rieka schreef:Cataclysm Child schreef:Hoezo? Eddy zei toch dat hij moest blazen, maar dat het resultaat toch negatief was.
Eddy blies negatief, dat klopt niet... hij had zich toch moed ingedronken?
Keer terug naar Thuis Algemeen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast