Wat er niet klopt in Thuis

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Foruminfo
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)

Re: Wat er niet klopt in Thuis

Berichtdoor Renée » do 09 nov 2017, 12:11

Het is niet echt iets dat niet klopt, maar hoe laat gaat Sandrine slapen? Ik dacht dat ze nu 7 jaar was en gisteren was het nog licht toen ze al in bed zat! Met het winteruur moet dat voor 17u30 geweest zijn...
Renée
Nog geen rang

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 26 keer

Berichtdoor Yole » vr 24 nov 2017, 11:47

Het is niet echt iets wat niet klopt, maar iets wat ik niet goed begrijp. Vroeger hebben ze in het advocatenkantoor een paar keer een secretaresse gehad. Nu ze het zogezegd veel drukker hebben en veel meer grote klanten, kunnen ze daar zonder secretaresse ? Het lijkt me eigenlijk maar raar door de ogen gekeken van hun "grote" klanten, dat de advocaten daar altijd zelf de telefoon opnemen...
Yole
Nog geen rang

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 16 keer

Berichtdoor pnele » vr 24 nov 2017, 12:14

Je mag mij verbeteren als ik verkeerd ben maar zei Paulien maandag of dinsdag niet dat ze 's ochtends een cadeautje had gekregen waardoor ze zeker waren dat hun pogingen mislukt waren?
Hoe kan het dan dat ze gisteren zo hevig stonden en direct voor een volgende poging gingen bij de kabouters? Bij mijn weten is dat niet over op 1 dag en is ze al zeker niet op haar vruchtbaarste moment in de maand. Tenzij ik mij dit verkeerd herinner van in de biologielessen. De ene vrouw heeft er natuurlijk wel minder lang last van dan de andere maar 2 of 3 dagen is redelijk kort.
Gebruikers-avatar
pnele
Nog geen rang

Heeft bedankt: 22 keer
Is bedankt: 48 keer

Berichtdoor annekeHU » vr 24 nov 2017, 12:42

Yole schreef:Het is niet echt iets wat niet klopt, maar iets wat ik niet goed begrijp. Vroeger hebben ze in het advocatenkantoor een paar keer een secretaresse gehad. Nu ze het zogezegd veel drukker hebben en veel meer grote klanten, kunnen ze daar zonder secretaresse ? Het lijkt me eigenlijk maar raar door de ogen gekeken van hun "grote" klanten, dat de advocaten daar altijd zelf de telefoon opnemen...

die secretaresses zijn daar alleen maar als ze een rol spelen in een verhaallijn, dus bv. een relatie hebben met een van de partners... en Karin heeft nog pas voorgesteld om een secretaresse te zoeken ( ze had zelfs al een advertentie of zoiets klaar) omwille van de uitbreiding! en aangezien Tom momenteel zonder partner zit, is het wellicht wel mogelijk dat er zich eentje in de komende maanden aanbiedt!
Gebruikers-avatar
annekeHU
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 287 keer
Is bedankt: 422 keer

Berichtdoor annekeHU » vr 24 nov 2017, 12:43

pnele schreef:Je mag mij verbeteren als ik verkeerd ben maar zei Paulien maandag of dinsdag niet dat ze 's ochtends een cadeautje had gekregen waardoor ze zeker waren dat hun pogingen mislukt waren?
Hoe kan het dan dat ze gisteren zo hevig stonden en direct voor een volgende poging gingen bij de kabouters? Bij mijn weten is dat niet over op 1 dag en is ze al zeker niet op haar vruchtbaarste moment in de maand. Tenzij ik mij dit verkeerd herinner van in de biologielessen. De ene vrouw heeft er natuurlijk wel minder lang last van dan de andere maar 2 of 3 dagen is redelijk kort.

Klopt inderdaad, 2 of 3 dagen is heel kort, maar ja , ze willen oefenen, tegen dat ze de volgende keer op haar vruchtbaarste moment is zeker????
Gebruikers-avatar
annekeHU
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Caligula » vr 24 nov 2017, 13:42

Je weet toch dat de aanhouder wint hé!
Nu wat de secretaresse betreft,het zou natuurlijk niet misstaan moest er een zijn voor een "groot" advocatenkantoor. De normaalste zaak van de wereld. Maar ja, misschien een 55-jarige,zo een echte tang van een wijf? :mrgreen:
Moest het een kortgerokte jonge worden vrees ik het ergste.
Potentia Principatum
Gebruikers-avatar
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 927 keer
Is bedankt: 2265 keer
{ BANNED_USER_STATUS }

Berichtdoor Tiboko » za 25 nov 2017, 14:23

Caligula schreef:Nu wat de secretaresse betreft,het zou natuurlijk niet misstaan moest er een zijn voor een "groot" advocatenkantoor.

Welke indruk maakt het eigenlijk op grote klanten als RDT Shipping wanneer ze zo'n "druk kantoor" als dat van Tom DD binnenstappen en meteen bij de baas terechtkomen.

Dat diezelfde baas tijdens zijn meeting met een belangrijke klant als Steven ook nog eens de "gewone" binnenkomende telefoons moet opnemen, zelfs die van zijn moeder die met vakantie is ;-)

Bovendien een one man kantoor, waarbij dan ook nog rechtszaken moeten bepleit worden, totaal onrealistisch hé. Want wanneer Tom in de rechtbank is (en Karin nog afwezig), dan is het kantoor onbereikbaar (enkel voicemail wellicht). Op die manier wekken ze toch weinig vertrouwen bij nieuwe potentiële klanten. En dan wil hij verhuizen naar een groter pand?
Gebruikers-avatar
Tiboko
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 6 keer
Is bedankt: 179 keer

Berichtdoor ikke » za 25 nov 2017, 15:55

Voor mij maakt dat weinig uit: ik heb zo toch al geen vertrouwen in "het gerecht" en consoorten...
Gebruikers-avatar
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1886 keer
Is bedankt: 1802 keer

Berichtdoor satine » za 25 nov 2017, 16:19

Tiboko schreef:Dat diezelfde baas tijdens zijn meeting met een belangrijke klant als Steven ook nog eens de "gewone" binnenkomende telefoons moet opnemen, zelfs die van zijn moeder die met vakantie is ;)

Dat was niet tijdens het gesprek met Steven - maar dat is maar een detail. ;)
Het komt inderdaad allemaal verre van professioneel over.

Olivia die tegen Tamara zegt: 'en gij wilt later voor de klas staan' - of iets in die trant. Ik weet het niet meer letterlijk.
Tamara heeft die plannen al een hele tijd geleden opgegeven, dat moet Olivia toch weten, vermits ze die opleiding zelf volgt?
Of heb ik iets gemist?
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1725 keer
Is bedankt: 3841 keer

Berichtdoor Caligula » za 25 nov 2017, 16:46

Als ik Tom was zou ik nu gaan voor zo een oudere venijnige secretaresse maar die wel haar vak goed kent. Dat lijkt me het veiligste. ;)
Potentia Principatum
Gebruikers-avatar
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 927 keer
Is bedankt: 2265 keer
{ BANNED_USER_STATUS }

Berichtdoor martha » za 25 nov 2017, 17:50

satine schreef:
Olivia die tegen Tamara zegt: 'en gij wilt later voor de klas staan' - of iets in die trant. Ik weet het niet meer letterlijk.
Tamara heeft die plannen al een hele tijd geleden opgegeven, dat moet Olivia toch weten, vermits ze die opleiding zelf volgt?
Of heb ik iets gemist?

Satine, je hebt niets gemist : ik heb dat ook gehoord en vond dat ook raar want inderdaad Tamara is toch al lang gestopt.
Gebruikers-avatar
martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 498 keer
Is bedankt: 805 keer

Berichtdoor Soapseut » za 25 nov 2017, 21:57

Toen Olivia en Tamara gisteren naar het gemeenschapshuis moesten voor de lancering van de website, hadden ze afgesproken om 17 uur of 19 uur. En het was nog klaar buiten! Om 17 uur is het hier al donker...

En dan is er iets wat ik me afvraag (niet zozeer iets wat niet klopt).
Komen Renée en Ruben nog terug? Want ik vermoed dat die er echt wel definitief uit zijn, maar wat zijn die er dan ooit in komen doen?
Ooit heb ik eens een spoiler gelezen die erop leek te wijzen dat er iets scheelde met Renée (een ziekte ofzo) en dat Stan haar steunde... dat is uiteindelijk nooit gebeurd en nu is die weg en dat was het dan? Idem voor Jessica. Waarom gaan die mensen er ineens uit? En waarom zit die Arne er dan wel nog in?

Ik had zeker geen boon voor Ruben, maar die zijn verhaal was toch lang niet uitverteld?

Anderzijds zijn er dan mensen als Luc en Eddy wiens verhaal meer dan uitverteld is, en daar mogen we op zitten kijken.
Soapseut

Berichtdoor Nicolaske » ma 27 nov 2017, 17:19

Ruben komt niet meer terug, vrees ik...

Renee, tja, dat vind ik ook zo'n raar geval. Vorig seizoen leken ze een verhaallijn te beginnen waar ze een relatie begon met een andere jongen, maar hij leek haar niet zo goed te behandelen, want erg gelukkig leek ze er niet mee. Hij vocht dan met Stan even en dan werd gedaan alsof dat nooit gebeurd was. Vreemd, toch... :denk:

En die opmerking van Olivia naar Tamara toe vond ik ook vreemd. Volgens mij stond in het script 'en gij WOU voor de klas staan' en had niemand op set gemerkt dat Moora 'wil' zei. :lol:

Ten slotte, Paulien die 3 dagen na haar zogezegde 'cadeautje' op het werk wil rampetampen vond ik ook wel erg vreemd. :lol:
Life is but a joke, but I see nobody laughing.
Nicolaske
Poster rang 1
Poster rang 1

Heeft bedankt: 11 keer
Is bedankt: 121 keer

Berichtdoor annekeHU » ma 27 nov 2017, 23:18

Nicolaske schreef:Renee, tja, dat vind ik ook zo'n raar geval. Vorig seizoen leken ze een verhaallijn te beginnen waar ze een relatie begon met een andere jongen, maar hij leek haar niet zo goed te behandelen, want erg gelukkig leek ze er niet mee. Hij vocht dan met Stan even en dan werd gedaan alsof dat nooit gebeurd was. Vreemd, toch... :denk:

Raar, het bovenstaande is een paar uur geleden geschreven, en plots duikt Renee weer op.... er is zoiets van : je spreekt over de duivel, en je ziet zijn staart?
Gebruikers-avatar
annekeHU
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Nicolaske » di 28 nov 2017, 08:22

Inderdaad, Anneke, vanaf ik Renee en Seppe zag, kreeg ik een heel vreemd gevoel, ik moest meteen aan mijn post denken. 't Wordt misschien tijd dat ik nog eens de lotto probeer. :lol:
Life is but a joke, but I see nobody laughing.
Nicolaske
Poster rang 1
Poster rang 1

Heeft bedankt: 11 keer
Is bedankt: 121 keer

VorigeVolgende

Keer terug naar Thuis Algemeen