Wat er niet klopt in Thuis

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Foruminfo
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)

Re: Wat er niet klopt in Thuis

Berichtdoor heidiw » wo 06 jun 2018, 20:42

Mayra heeft de echte Zoë slechts enkele uren bij zich gehad en ze heeft al een bloedgroepkaart terwijl er pas op de 3e of 4e dag bloed wordt afgenomen voor de hielprik. En het eerste jaar wordt de bloedgroep niet bepaald. Ik weet het, ik zaag er over, maar dergelijke fouten kunnen niet door de beugel zelfs niet in het belang van het verhaal.
heidiw
Poster rang 3
Poster rang 3

Heeft bedankt: 404 keer
Is bedankt: 622 keer

Berichtdoor Sanneke » do 07 jun 2018, 07:14

En het is ook niet logisch dat de bloedgroep wordt bepaald als er onderzoek wordt gedaan om te bepalen welke ziekte een baby heeft... Meteen met een nieuw bloedgroepkaartje, terwijl dat apart moet worden aangevraagd bij het bloedonderzoek...
In Thuis kunnen zulke dingen, maar in werkelijkheid zou het niet kloppen.
Sanne
Sanneke
Poster rang 1
Poster rang 1

Heeft bedankt: 8 keer
Is bedankt: 44 keer

Berichtdoor ranske » do 07 jun 2018, 09:59

Wat Mayra deed is misselijkmakend, haar verdiende loon krijgen is spannend genoeg waar ik op wacht en allerminst op overbodige foute kronkelingen.
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Heeft bedankt: 1338 keer
Is bedankt: 578 keer

Berichtdoor Devilex » vr 08 jun 2018, 13:19

Peter die te midden van de velden aan de visvijver ergens een coffeeshop weet zijn.
Devilex
Poster rang 1
Poster rang 1

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 12 keer

Berichtdoor ikke » vr 08 jun 2018, 15:09

Devilex schreef:Peter die te midden van de velden aan de visvijver ergens een coffeeshop weet zijn.

En duidelijk aan het drinken was uit een wegwerpbeker waar even duidelijk niets in zat. LOL
Kobe kan beter doen alsof ie koffie aan het drinken is. :yup:
Gebruikers-avatar
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1797 keer
Is bedankt: 1687 keer

Berichtdoor Sanneke » za 09 jun 2018, 20:51

Sanneke schreef:En het is ook niet logisch dat de bloedgroep wordt bepaald als er onderzoek wordt gedaan om te bepalen welke ziekte een baby heeft... Meteen met een nieuw bloedgroepkaartje, terwijl dat apart moet worden aangevraagd bij het bloedonderzoek...

Juist pas de aflevering gezien dat Waldek in het boekje van Kind & Gezin kijkt om te zien wat Zoë haar bloedgroep was. Dat staat er bij dat van onze dochter helemaal niet in...
Sanne
Sanneke
Poster rang 1
Poster rang 1

Is bedankt: 44 keer

Berichtdoor ILoveDidi » za 09 jun 2018, 21:45

Sanneke schreef:
Sanneke schreef:En het is ook niet logisch dat de bloedgroep wordt bepaald als er onderzoek wordt gedaan om te bepalen welke ziekte een baby heeft... Meteen met een nieuw bloedgroepkaartje, terwijl dat apart moet worden aangevraagd bij het bloedonderzoek...

Juist pas de aflevering gezien dat Waldek in het boekje van Kind & Gezin kijkt om te zien wat Zoë haar bloedgroep was. Dat staat er bij dat van onze dochter helemaal niet in...

Oh maar het kan wel hoor. In mijn eigen boekje van Kind en Gezin staat dat wel samen met de resultaten van de eerste onderzoeken. Ik weet wel niet of het standaard is. Ik was drie weken te vroeg en had een te laag geboortegewicht, misschien dat ze dan meer onderzoeken en dat mijn mama die resultaten er zelf bij heeft geschreven. Nu heeft Zoë ook extra onderzoeken gehad door Mayra haar vergiftiging, dus misschien hebben zij het er toen ook zelf bijgeschreven
ILoveDidi
Nog geen rang

Is bedankt: 22 keer

Berichtdoor GIL » vr 15 jun 2018, 17:57

heidiw schreef:Mayra heeft de echte Zoë slechts enkele uren bij zich gehad en ze heeft al een bloedgroepkaart terwijl er pas op de 3e of 4e dag bloed wordt afgenomen voor de hielprik. En het eerste jaar wordt de bloedgroep niet bepaald. Ik weet het, ik zaag er over, maar dergelijke fouten kunnen niet door de beugel zelfs niet in het belang van het verhaal.

Trouwens , hoe gaat dat kind ooit bij zijn biologische ouders geraken na de recente bekentenissen tegenover Walbeck als hij dit geheim voor zichzelf zou houden ? never ending story ? In deze finale episode had ik ook iets meer verwacht van Julia's case , scenaristen zijn echt wel zwak en fantasieloos ,zouden er beter finaal mee stoppen !!
GIL
Nog geen rang

Is bedankt: 15 keer

Berichtdoor ikke » vr 15 jun 2018, 19:00

GIL schreef:
heidiw schreef:Mayra heeft de echte Zoë slechts enkele uren bij zich gehad en ze heeft al een bloedgroepkaart terwijl er pas op de 3e of 4e dag bloed wordt afgenomen voor de hielprik. En het eerste jaar wordt de bloedgroep niet bepaald. Ik weet het, ik zaag er over, maar dergelijke fouten kunnen niet door de beugel zelfs niet in het belang van het verhaal.

Trouwens , hoe gaat dat kind ooit bij zijn biologische ouders geraken na de recente bekentenissen tegenover Walbeck als hij dit geheim voor zichzelf zou houden ? never ending story ? In deze finale episode had ik ook iets meer verwacht van Julia's case , scenaristen zijn echt wel zwak en fantasieloos ,zouden er beter finaal mee stoppen !!

Dit nieuwe(?) personage ken ik niet. :whistle:
Je richt misschien beter een schrijven naar de VRT als je echt iets wil teweeg brengen bij de scenaristen.
Ik ben ook niet echt tevreden over dit Thuisseizoen, maar als het echt je strot uitkomt kun je misschien simpelweg stoppen met kijken en dan verdwijnen je ergernissen daarover als sneeuw voor de zon. :yup:
Gebruikers-avatar
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1797 keer
Is bedankt: 1687 keer

Berichtdoor GIL » vr 15 jun 2018, 21:09

ikke schreef:
GIL schreef:

Dit nieuwe(?) personage ken ik niet. :whistle:
Je richt misschien beter een schrijven naar de VRT als je echt iets wil teweeg brengen bij de scenaristen.
Ik ben ook niet echt tevreden over dit Thuisseizoen, maar als het echt je strot uitkomt kun je misschien simpelweg stoppen met kijken en dan verdwijnen je ergernissen daarover als sneeuw voor de zon. :yup:

Alle begrip voor je reactie , doch eventjes wegzappen van canvas en Klara doen een mens met kritische belevings eigenschappen al eens goed.Maar goed ik kruip terug in mijn te realistisch wereldbeeld ,plezier gewenst voor volgend thuis seizoen :crazy: :violin:

PS. ik verwar Walbeck blijkbaar met Houllebecq schrijver van soumission .
GIL
Nog geen rang

Is bedankt: 15 keer

Berichtdoor johan1969 » za 16 jun 2018, 12:55

Ik had ook veel meer rampen verwacht ipv verzoeningen :D
Gebruikers-avatar
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5