Middag afleveringen

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Foruminfo
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)

Herhalingen

Berichtdoor frank » ma 22 mei 2006, 11:26

Voor 1 keertje m'n video geprogrammeerd voor de herhaling van Thuis van deze middag. 8) t is nl de aflevering van die rechtzaak waarin Luc aangeklaagd wordt voor de verkrachting op Simonne.
En niet alleen komen oude bekenden als Swerts en Wildiers nog eens voor in die aflevering, maar Bob De Moor is ook nog de rechter en Witse de openbaar aanklager. :)
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 0 keer

Berichtdoor Luc » ma 22 mei 2006, 19:12

Heb het laatste stukje ook toevallig gezien. Mathijs Scheepers (Kinderen Van Dewindt) deed ook mee in die aflevering (wel in de verhaallijn Senne-Marie). Was dat al helemaal vergeten, nochtans aflevering gezien destijds, maar Mathijs was toen nog niet zo bekend (voor mij althans niet).
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Is bedankt: 1 keer

Berichtdoor gerrit » ma 29 mei 2006, 20:06

Best wel interessant, Swerts zijn pleidooi over een verkrachting.

Maar wat ik me afvroeg: de aflevering van vandaag duurde 43 minuten. Een (bijna-)dubbelaflevering dus. Ik kan me echter niet herinneren dat dit een seizoenseinde was! Iemand die zich nog herinnert hoe dit kwam? De 1500e aflevering ofzo?
... there's a man in a smiling bag...
gerrit
Nog geen rang

Berichtdoor frank » ma 29 mei 2006, 20:40

gerrit schreef:Best wel interessant, Swerts zijn pleidooi over een verkrachting.

Maar wat ik me afvroeg: de aflevering van vandaag duurde 43 minuten. Een (bijna-)dubbelaflevering dus. Ik kan me echter niet herinneren dat dit een seizoenseinde was! Iemand die zich nog herinnert hoe dit kwam? De 1500e aflevering ofzo?

kweetnie, hoeveel afleveringen zijn er per seizoen ?

de vrouw van Poll Goossen was de advokaat van Luc zeker ? :)
Be there at ten.
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Berichtdoor Rieka » ma 29 mei 2006, 20:45

frank schreef:
gerrit schreef:Best wel interessant, Swerts zijn pleidooi over een verkrachting.

kweetnie, hoeveel afleveringen zijn er per seizoen ?

Is die getrouwd (geweest?)
Toen ik hem vorig jaar in oktober zag, was hij vergezeld van zijn vriendin....
Dan ben ik verkeerd ingelicht geweest??? Zou ook kunnen...
Laatst bijgewerkt door Gast op ma 29 mei 2006, 20:47, in totaal 2 keer bewerkt.
Rieka

Berichtdoor lies » ma 29 mei 2006, 20:47

Ja, hij is getrouwd met een actrice. Ik denk dat ze Annemie (Annemarie) Picard heet?
In this world of shit, baby you are it
lies
Nog geen rang

Berichtdoor robmolle » ma 29 mei 2006, 20:53

Ja die advocate werd gespeeld door Annemarie Picard, de vriendin/vrouw (?) van Pol Goossen. Het is trouwens de 2de rol van Annemarie in Thuis, want in het eerste seizoen speelt ze ook de rol van Agnes, de vrouw van Vervust. Vervust is eigenaar van een medicijnenbedrijf en betrokken bij een louche zaak in het bejaardentehuis. En hij is ook de vader van Elke, het meisje dat lesbisch is en een vriendin van Bianca & Peggy...
robmolle
Nog geen rang

Is bedankt: 5 keer

Berichtdoor Luc » ma 29 mei 2006, 21:48

oma schreef:

Is die getrouwd (geweest?)
Toen ik hem vorig jaar in oktober zag, was hij vergezeld van zijn vriendin....
Dan ben ik verkeerd ingelicht geweest??? Zou ook kunnen...

Ik dacht dat die gescheiden was (en nu een nieuwe vriendin heeft, Annemarie) en hij ook een oudere zoon (in de 20) heeft.

Om terug on topic te gaan. De 1500e aflevering moet zo'n kleine 3 jaar geleden uitgezonden geweest zijn (2003) en ik denk niet dat ze al zo ver zitten met die herhalingen. Als het ook geen seizoenseinde was, dan weet ik het ook niet waarom die aflevering zo lang duurde.
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Berichtdoor frank » ma 29 mei 2006, 22:02

Luc schreef:Om terug on topic te gaan. De 1500e aflevering moet zo'n kleine 3 jaar geleden uitgezonden geweest zijn (2003) en ik denk niet dat ze al zo ver zitten met die herhalingen. Als het ook geen seizoenseinde was, dan weet ik het ook niet waarom die aflevering zo lang duurde.

Even gekeken op IMdB en die aflevering zou uit 2002 dateren gezien Werner De Smedt toen nog meespeelde. En de 1000ste was het jaar daarvoor, dus t zal de 1500ste nog niet geweest zijn. Omdat Thuis 7,5 jaar bestond misschien ?
Be there at ten.
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Berichtdoor Luc » za 03 jun 2006, 13:23

frank schreef:Even gekeken op IMdB en die aflevering zou uit 2002 dateren gezien Werner De Smedt toen nog meespeelde. En de 1000ste was het jaar daarvoor, dus t zal de 1500ste nog niet geweest zijn. Omdat Thuis 7,5 jaar bestond misschien ?

Ja, ik heb nog eens gekeken in de programmagids en momenteel zitten ze met de herhalingen aan aflevering 1185. Dus ze lopen een goede 4 jaar achterop.
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Berichtdoor *Sarah* » do 22 jun 2006, 09:48

Amai zitten ze al zo ver met de herhalingen?

Ik ben beginnen kijken (avonduitzendingen) toen Marianne Rosa aftroggelde op't perron (toen mee Jean-Pierre).

Af en toe kijk ik nog eens smiddags naar de herhalingen, ' t is wel leuk dat nog allemaal eens terug te zien. Zéker met de personages zoals Wernder De Smedt
*Sarah*
Nog geen rang

Berichtdoor Luc » do 22 jun 2006, 18:01

*Sarah* schreef:Amai zitten ze al zo ver met de herhalingen?

Ik ben beginnen kijken (avonduitzendingen) toen Marianne Rosa aftroggelde op't perron (toen mee Jean-Pierre).

Af en toe kijk ik nog eens smiddags naar de herhalingen, ' t is wel leuk dat nog allemaal eens terug te zien. Zéker met de personages zoals Wernder De Smedt

Het gaat inderdaad snel met die herhalingen. In de zomer blijven ze ook herhalen. Soms valt er wel eens aflevering weg wegens koers meestal, maar toch halen ze tijdens de zomer nog steeds een stuk in.
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Herhalingen

Berichtdoor filip 005 » vr 07 jul 2006, 10:54

Ik programmeer mijn dvd speler ook altijd als ik de kans heb voor de afleveringen van s'middags, dan kijk ik die aflevering s'avonds ongeveer rond het uur dat thuis normaal was onder de examens deed ik dat ook want anders is er toch nie veel op vind ik s'avonds

aleeee cya en tot nog eens

filip veldeman
filip 005
Nog geen rang

Is bedankt: 2 keer

herhaling

Berichtdoor thuisfreak » vr 07 jul 2006, 16:01

hallo iedereen waneer zenden ze de herhaling uit bent de tieners sofie en sam laat aub iets weten
thuisfreak

Re: herhaling

Berichtdoor frank » vr 07 jul 2006, 16:28

thuisfreak schreef:hallo iedereen waneer zenden ze de herhaling uit bent de tieners sofie en sam laat aub iets weten

herlees uw posting nog eens. :roll:
Denk niet dat er iemand snapt wat je nu eigenlijk vraagt. :?
Be there at ten.
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Volgende

Keer terug naar Thuis Algemeen