Welke rol in thuis past het best bij jou?

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Foruminfo
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)

Re: Welke rol in thuis past het best bij jou?

Berichtdoor nelleke » do 18 sep 2014, 11:46

Femke zou het meest passend zijn als ik mezelf moest vergelijken. Zowel de positieve als de negatieve kantjes...
Laatst bijgewerkt door nelleke op vr 03 okt 2014, 09:58, in totaal 1 keer bewerkt.
nelleke
Nog geen rang

Heeft bedankt: 43 keer
Is bedankt: 5 keer

Berichtdoor Caligula » do 18 sep 2014, 12:45

nelleke,je hoeft je helemaal niet te schamen. Er zijn er hier nog wel een paar die rare dingen hebben gedaan denk ik (waaronder ik). En als je er uit ziet als Femke dan is dat een plus :angel: !
Je bent hier van harte welkom!
Potentia Principatum
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 897 keer
Is bedankt: 2231 keer
Gebande gebruiker

Berichtdoor ikke » do 18 sep 2014, 12:50

nelleke schreef:Ik heb(angstaanjagend) vele 'gebeurtenissen uit het leven' gelijk zoals femke gehad... nu , het incest verhaal wel achterwegen gelaten... om het helemaal in detail te gaan vertellen schaam ik me te erg en als er bv een bekende (daarmee bedoel ik iemand die mij kent) hier op dit forum zit , dan gaat ie mij onmiddelijk herkennen... want het zijn niet zo een dingen die een mens doorsnee meemaakt in z'n leven.. maar niet enkel 'de gebeurtenissen' van femke heb ik gemeen ook tamelijk wat karaktereigenschappen...ik ben impulsief , heb niet rap vertrouwen in iemand, maar als iik het dan toch heb klamp ik me keihard aan die persoon..., ik bedoel het altijd goed maar het loopt vaak mis :-) :-) , en zo kan ik er nog noemen. Ben ook zoals femke lager geschoold dan wat ik effectief zou aankunnen (en ben nu ook bezig om mijn A1 diploma te kunnen halen .soit, waarom ik da hier vermeld is eigenlijk omdat ik dat al HEEL lang kwijt wil maar door schaamte (zoals hierboven al vermeld) beter mijn mond kan houden...:-).. werkt therapeutish hier...;-)

Groot gelijk dat je je boekje hier niet helemaal opendoet! :thumbup:
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1431 keer
Is bedankt: 1339 keer

Berichtdoor thuisistop » zo 08 feb 2015, 10:31

ik denk dat ik wel een beetje op emma lijk buiten het stuk dat ze is weggelopen en ontvoerd maar kwa karakter ben ik toch wel wat puberig Stan kan ook maar dat is dan weer een jonge dus ja
thuisistop
Nog geen rang

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 0 keer

Vorige

Keer terug naar Thuis Algemeen