Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
-
- Nog geen rang
- x 1
ik snap wel dat ze als 40er het niet ziet zitten om met jonge mensen samen te wonen, dus als iemand die ze nauwelijks kent melk komt halen, begrijp ik haar reactie wel.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1609
- x 2434
Maar wel gratis. Ik denk niet dat Lowie aan Andreas huur vraagt.Marleenfan schreef: ↑za 12 apr 2025, 13:10ik snap wel dat ze als 40er het niet ziet zitten om met jonge mensen samen te wonen
En ze wonen niet samen. Ze had zeker iets mogen zeggen, maar op een andere manier. En aangeven dat het niet slecht zou zijn als ze eens samen zitten en afspraken maken.
Voor mij was de manier waarop ze het bracht nogal storend.
2 x
-
- Poster rang 5
- x 659
- x 516
Als ze het niet ziet zitten om met jonge mensen te gaan wonen, moet ze daar weg blijven.
1 x
-
- Poster rang 2
- x 87
- x 115
Misschien kan ze niet anders om financiële redenen.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 659
- x 516
Als dat een struikelblok is moet ze een baan zoeken. Zo gaat het bij de meeste mensen
0 x
-
- Poster rang 2
- x 87
- x 115
Ik weet ook niet waarom ze werkt. Ziekte, luiheid, niks vinden of nog iets anders.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1609
- x 2434
Nancy weer haar eigen, overdreven en hysterische zelve...
Robin die zichzelf waarschijnlijk in nesten gaat werken door de insinuaties over zijn stoere daden.
Karin die eindelijk ja zegt en een huwelijk met alles er op en er aan wil, tot vuurwerk toe.
Waldek die nog maar eens bewijst dat hij Karin helemaal niet kent, met zijn chalet in de Ardennen. Met zijn Baertzilla had hij wel gelijk denk ik.
Thilly die een ongeluk blijkbaar grappig vindt, zeker als het gaat over iemand die ze kent.
En Marie die blijkbaar nog nooit in de buurt van andere mensen heeft gewoond - als dit 'lawaai' haar al zo hard stoorde, is ze echt niet veel gewoon.
Robin die zichzelf waarschijnlijk in nesten gaat werken door de insinuaties over zijn stoere daden.
Karin die eindelijk ja zegt en een huwelijk met alles er op en er aan wil, tot vuurwerk toe.
Waldek die nog maar eens bewijst dat hij Karin helemaal niet kent, met zijn chalet in de Ardennen. Met zijn Baertzilla had hij wel gelijk denk ik.

Thilly die een ongeluk blijkbaar grappig vindt, zeker als het gaat over iemand die ze kent.
En Marie die blijkbaar nog nooit in de buurt van andere mensen heeft gewoond - als dit 'lawaai' haar al zo hard stoorde, is ze echt niet veel gewoon.
0 x
- apestaart
- Poster rang 4
- x 181
Maar blijkbaar doet zij toch mee met dat kotfeest zij werd wel als het ware erin meegesleurd door Cédric en Niels.

1 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1263
- x 1630
- Contacteer:
Dat was een onverwachte meevaller dat zijn eens de andere kant van haar toonde in plaats van op iedereen te sakkeren. De drank zal er ook wel iets mee te maken hebben.
En dan hebben we nog sukkel Tim die daar zomaar door Nancy aan de schandpaal wordt genageld en de volle laag kreeg. Ongehoord Nancy!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1263
- x 1630
- Contacteer:
Rosa heeft nu niet bepaald de beste keuze gemaakt door Marie te vragen om Femke te vervangen. Maar ja, ze is waarschijnlijk niet op de hoogte van de lichte wrijving tussen die 2.
Vond het niet bepaald eerlijk dat Tim voor Simonne niet helemaal eerlijk was over hem en Femke. Zo kreeg zij de verkeerde indruk van hetgeen er echt gebeurd is.
Wat een baby is Tom toch! Karen gaat trouwen, meneer wil hetzelfde. Hoe kinderachtig kan je zijn; Hij blaakt nu ook niet direct van originaliteit.
Vond het niet bepaald eerlijk dat Tim voor Simonne niet helemaal eerlijk was over hem en Femke. Zo kreeg zij de verkeerde indruk van hetgeen er echt gebeurd is.
Wat een baby is Tom toch! Karen gaat trouwen, meneer wil hetzelfde. Hoe kinderachtig kan je zijn; Hij blaakt nu ook niet direct van originaliteit.
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- satine
- Poster rang 5
- x 1609
- x 2434
Ik vond het wel opvallend hoe snel de kater van Marie vergeten was.
En Tom... zo'n lauwe man!
En Tom... zo'n lauwe man!
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 41
- x 966
Dat iedereen (van Vicky tot Thérèse) daar een korte opleiding kreeg om al die wijnen uit elkaar te kunnen houden en ook nog wat advies te kunnen geven blijkt plots van geen tel voor Rosa, want Marie blijkt wijnexpert te zijn en kan meteen ingezet worden...
Verder doet Femke daar blijkbaar de job van 3 (?) mensen, want de hulp van én Thérèse én Niels volstaat blijkbaar niet voor Rosa, daarom pakt ze er meteen een quasi voltijdse vervangster bij...
Eindelijk erkenning voor Femke

Verder doet Femke daar blijkbaar de job van 3 (?) mensen, want de hulp van én Thérèse én Niels volstaat blijkbaar niet voor Rosa, daarom pakt ze er meteen een quasi voltijdse vervangster bij...
Eindelijk erkenning voor Femke

0 x
-
- Poster rang 2
- x 87
- x 115
Marie had dat gewoon afgelezen hoor, stond op het wijnetiket 

0 x