Ze kunnen misschien allemaal samenhokken in de Withoeve? Frank kan hen wat entertainen!

Ze kunnen misschien allemaal samenhokken in de Withoeve? Frank kan hen wat entertainen!
Ze kunnen toch perfect op de bovenverdiepingen wonen terwijl het gelijkvloers verbouwt wordt? En wanneer dat klaar is, kunnen ze zoveel mogelijk daarvan gebruik maken terwijl er boven gewerkt wordt. Bovendien zou het kunnen dat de verbouwingen pad plaatsvinden wanneer Tom al verhuisd is, maar voor de huurders er in trekken. Het is niet dat Tamara en Bob, indien ze het huren, een datum hebben waarop ze uit hun huidige woonplaats gegooid worden. Peter en Femke heb ik evenmin een einddatum aan Frank en Simonne hun verblijf horen plakken. Is dus eigenlijk gewoon een kwestie van goede afspraken te maken.
Ik zeg ook niet dat het ideaal is. Maar het is zeker wel doenbaar. Denk ook dat je het wat overschat. Het is niet dat Tom dat hele huis helemaal wil strippen en volledig wil heropbouwen.
Een volledig nieuwe keuken wil Tom plaatsen, en "de boven" herinrichten. Wij zijn ook ooit begonnen aan een "kleine" verandering, collega's (huiseigenaars die een kleine verandering begonnen... en merkten dat het ene werk gevolgd werd door een volgende "kleine" ingreep, die volgde na de eerste werken...) weten heel goed waar ik het over heb. Enne, ik schreef niet dat Tom zijn huis helemaal wil strippen vóór hij het verhuurt.
Hij wil de keuken boven vervangen door een badkamer en beneden een nieuwe keuken plaats. Het huis bestaat momenteel uit twee vrij afgescheiden gedeeltes door de vroegere situatie kantoor beneden/woonst boven. Moet dus mogelijk zijn om die werken beurtelings in de afgescheiden gedeeltes uit te voeren. Bovendien heb ik geen enkele indicatie gezien van hem dat het de bedoeling is van de werken zeker uit te voeren terwijl er mensen in het huis wonen.ikke schreef: ↑wo 13 jan 2021, 12:47Een volledig nieuwe keuken wil Tom plaatsen, en "de boven" herinrichten. Wij zijn ook ooit begonnen aan een "kleine" verandering, collega's (huiseigenaars die een kleine verandering begonnen... en merkten dat het ene werk gevolgd werd door een volgende "kleine" ingreep, die volgde na de eerste werken...) weten heel goed waar ik het over heb. Enne, ik schreef niet dat Tom zijn huis helemaal wil strippen vóór hij het verhuurt.
En vooral dat het voor Roxanne bestemd was en dan nog met een dikke fooi erbovenop! Louch zaakje!