Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Foruminfo
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)

Re: Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Berichtdoor ikke » di 09 okt 2018, 11:08

satine schreef:Ik moest toch wel lachen toen Bob zei dat het goed was dat Karin op tijd was, want dat ze anders waarschijnlijk verder waren gegaan. :D

Dat was idd een geestig moment, en zijn gezicht vertelde duidelijk dat hij het niet zomaar op die manier zei.
Gebruikers-avatar
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1829 keer
Is bedankt: 1727 keer

Berichtdoor ikke » di 09 okt 2018, 20:19

't is nog bezig, maar ik erger mij al onnoemelijk aan Karin. Wat bezielt haar om Dries wandelen te sturen???
Ben ik ook dommer dan Tamara of zijn er nog die niet goed begrijpen wat Dries haar misdaan heeft?
Gebruikers-avatar
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor jessie V. » di 09 okt 2018, 21:37

Eerlijk gezegd begrijp ik dat hele gedoe niet goed. Ze zag haar kans om via Dries Tamara een hak te zetten. Hij moest Tamara verleiden zodat Bob Tamara zou dumpen. Maar omdat die twee gewoon samen bleven krijgt Dries de schuld en wordt hij ontslagen. Zoiets?
Maar zit dat allemaal zo diep bij Karin dat ze zo woest is en Dries, die ongetwijfeld een goede kracht is, de laan uit stuurt?
En dat zou dan allemaal komen doordat Steven met Rosa gaat trouwen? En haar, Karin, niet al te netjes heeft behandeld?
Ik zie de logica hier echt niet van :roll:
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1897 keer
Is bedankt: 1778 keer

Berichtdoor satine » wo 10 okt 2018, 11:09

Ik vraag me af of ze misschien een oogje had op Bob. :denk:
Of dat ze dàt als de ultieme wraak zag, niet alleen Tamara en Bob uiteen krijgen, maar hem ook voor haar winnen.
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1636 keer
Is bedankt: 3636 keer

Berichtdoor Christel » wo 10 okt 2018, 11:11

Ook ik kan dat totaal niet volgen :nope:

Een oogje op Bob (of iets wat daarop wijst) heb ik (nog) niet gezien, maar het zou natuurlijk kunnen op de langere termijn. :think:

Het enige wat ik kan bedenken (en daar moet ik echt moeite voor doen :mrgreen: ) is dat Karin het Tamara niet gunt dat Bob haar die misstap met Dries vergeeft, omdat ze zelf ook meermaals bedrogen is door Steven. Alsof ze het "de bedriegster" niet gunt dat een trouwe man als Bob haar vergeeft en niet in de steek laat, terwijl zij zelf altijd met lege handen is achtergebleven.
Of zoiets...
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Gebruikers-avatar
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 3865 keer
Is bedankt: 2473 keer

Berichtdoor satine » wo 10 okt 2018, 11:17

Maar zelf een verloofde collega verleiden was dan geen probleem. :denk:
Ergens begrijp ik haar, ze is gekwetst, verdrietig en alleen.
En blijkbaar kan of wil ze daar met niemand over praten, dus uit ze haar frustraties op een andere manier.
Maar toch blijf ik dit een vreemde actie vinden.
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1636 keer
Is bedankt: 3636 keer

Berichtdoor heidiw » wo 10 okt 2018, 12:44

satine schreef:Maar zelf een verloofde collega verleiden was dan geen probleem. :denk:

En dat heeft Tom haar in niet mis te verstane bewoordingen duidelijk gemaakt. Ik ben geen voorstander van fysiek geweld maar hoe hij haar ondanks haar tegenstribbeling de vergaderzaal induwde was schitterend. Ook Bob was zalig om te zien, zoals gewoonlijk minutieus gepland... en met effect en resultaat.
heidiw
Poster rang 3
Poster rang 3

Heeft bedankt: 436 keer
Is bedankt: 687 keer

Berichtdoor heidiw » wo 10 okt 2018, 12:48

ikke schreef:'t is nog bezig, maar ik erger mij al onnoemelijk aan Karin. Wat bezielt haar om Dries wandelen te sturen???
Ben ik ook dommer dan Tamara of zijn er nog die niet goed begrijpen wat Dries haar misdaan heeft?

De "persoonlijke opdracht", lees: Tamara verleiden zodat Bob de relatie zou verbreken is mislukt.
Wat ze nu doet is puur machtsmisbruik want die opdracht was niet werkgerelateerd.
heidiw
Poster rang 3
Poster rang 3

Heeft bedankt: 436 keer
Is bedankt: 687 keer

Berichtdoor Christel » wo 10 okt 2018, 13:36

satine schreef:Maar zelf een verloofde collega verleiden was dan geen probleem. :denk:

Dat vind ik idd ook vreemd, hoor. :yup: Als iemand het niet nauw lijkt te nemen met relaties, dan is Karin dat wel.
Maar die laatste stunt met Steven heeft haar wel ineens heel erg aangegrepen, dus misschien heeft dat bij haar iets aangewakkerd wat er voorheen niet was?

Voor het gedoe met Kobe en Steven deed Karin nergens moeilijk over. Ze is tot op het bot gekwetst toen ze jong was en heeft zich jarenlang afgesloten voor welke gevoelens dan ook, blijkbaar. Maar dat is toch wel langzaamaan gaan bijdraaien nadat Kobe en Steven in haar leven kwamen. En die behandelden haar - naar mijn mening toch - als rotte vis. Ze werd alleen uit de kast gehaald toen ze haar konden gebruiken, en daarna zagen ze haar niet meer staan.
Misschien heeft dat hier nu voor gezorgd?

Want ze is inderdaad gekwetst, verdrietig en alleen, en ik zou eerlijk gezegd ook niet kunnen zeggen met wie ze daar over zou kunnen praten. Ze heeft wat dat betreft niemand, alleen Tom misschien, en dat is nou niet direct iemand waar je makkelijk je hart bij uitstort op dat vlak, zeker niet omdat hij van Karin - gezien hun geschiedenis samen - nooit zou verwachten dat ze het zich zo aantrekt allemaal...
Gebruikers-avatar
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor ikke » wo 10 okt 2018, 18:00

Christel schreef:

Dat vind ik idd ook vreemd, hoor. :yup: Als iemand het niet nauw lijkt te nemen met relaties, dan is Karin dat wel.
Maar die laatste stunt met Steven heeft haar wel ineens heel erg aangegrepen, dus misschien heeft dat bij haar iets aangewakkerd wat er voorheen niet was?

Voor het gedoe met Kobe en Steven deed Karin nergens moeilijk over. Ze is tot op het bot gekwetst toen ze jong was en heeft zich jarenlang afgesloten voor welke gevoelens dan ook, blijkbaar. Maar dat is toch wel langzaamaan gaan bijdraaien nadat Kobe en Steven in haar leven kwamen. En die behandelden haar - naar mijn mening toch - als rotte vis. Ze werd alleen uit de kast gehaald toen ze haar konden gebruiken, en daarna zagen ze haar niet meer staan.
Misschien heeft dat hier nu voor gezorgd?

Want ze is inderdaad gekwetst, verdrietig en alleen, en ik zou eerlijk gezegd ook niet kunnen zeggen met wie ze daar over zou kunnen praten. Ze heeft wat dat betreft niemand, alleen Tom misschien, en dat is nou niet direct iemand waar je makkelijk je hart bij uitstort op dat vlak, zeker niet omdat hij van Karin - gezien hun geschiedenis samen - nooit zou verwachten dat ze het zich zo aantrekt allemaal...

Ik zie in dit alles nog steeds geen excuus voor haar gedrag.
Gebruikers-avatar
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Spoilers 8/10 - 12/10

Berichtdoor Kees » do 11 okt 2018, 09:24

Ik ben niet iemand, die regelmatig commentaar geeft op dit forum, maar nu moet me toch iets van het hart. Gisterenavond was veruit de slechtste Thuis aflevering, die ik ooit gezien heb. Wat was me dat ?
Dat een rasacteur als Pol Goossens, daar een half uur moet gaan zagen over een cadeaumand ☹️
Dat gedoe met die fitness en die battle tussen Femke en Peter ☹️
Dat gezever over die afwas na die wafelenbak ☹️
Om nog maar te zwijgen over “spannende” Bob en Tamara en hun kinderachtig gedoe☹️
Judith en Ann die maar zitten te zagen en zagen en zagen ☹️☹️☹️
Dat kleffe gedoe tussen Steven en Rosa ☹️☹️☹️☹️☹️
Er liggen nochtans genoeg spannende verhaallijnen zomaar voor het grijpen: een affaire tussen Femke en Lander , Thilly die Juju nog wat op haar kop zit, een driehoeksrelatie tussen Tania, Ann en Tom, spanningen tussen Tamara en Bob, Tim die Sam eindelijk buitensmijt,...
Ik hoop dat de volgende weken terug wat meer spanningen brengt. De trouw, Peggy die wat roet in het eten strooit, Dries die zich niet laat doen door Karin, eindelijk eens wat Spanningen tussen Peter en Femke .
Ik weet niet of ik vanavond nog ga kijken ...
Een teleurgestelde Thuis fan ☹️☹️☹️
Kees
Nog geen rang

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 5 keer

Berichtdoor nounake » do 11 okt 2018, 09:39

De aflevering van gisteren vond ik in grote lijnen echt belachelijk ! Dat gedoe met dat sporten van Femke Peter en Arne is zooooo saai ! Weten de schrijvers nu echt niks anders meer voor die personnages?

Nancy met haar onnozele ideeën is ook afgezaagd nieuws aan 't worden ...dat ze heel dom is weten we ondertussen al wel .

Nee, er zijn al betere afleveringen geweest . :eusa-naughty: :eusa-naughty: :eusa-naughty: :eusa-naughty:
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 5794 keer
Is bedankt: 774 keer

Berichtdoor Christel » do 11 okt 2018, 10:46

ikke schreef:Ik zie in dit alles nog steeds geen excuus voor haar gedrag.

Dat is het ook niet (als er al een excuus is om jezelf zo achterbaks te gedragen als dat Karin gedaan heeft) en daar probeer ik ook niet naar te zoeken ;)
Ik probeer me alleen voor te stellen hoe Karin eventueel zo ver heeft kunnen komen dat ze van een succesvolle advocate is veranderd in iemand die zich bezig houdt met dergelijke belachelijke acties. Ik vind haar obsessie met iemand als Tamara totaal niet bij haar karakter passen zoals we dat in de afgelopen jaren hebben gezien. :nope:

En net zoals zowat alle andere verhaallijnen momenteel, vind ik het eerlijk gezegd allemaal ver gezocht, kinderachtig of saai.
Of alle drie tegelijk... :oops:
Gebruikers-avatar
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Spoilers 8/10 - 12/10

Berichtdoor Christel » do 11 okt 2018, 10:51

Tsja, Kees, ik kan me daar alleen maar helemaal bij aansluiten...
Gebruikers-avatar
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor ikke » do 11 okt 2018, 12:25

Kees schreef:Ik ben niet iemand, die regelmatig commentaar geeft op dit forum, maar nu moet me toch iets van het hart. Gisterenavond was veruit de slechtste Thuis aflevering, die ik ooit gezien heb. Wat was me dat ?
Dat een rasacteur als Pol Goossens, daar een half uur moet gaan zagen over een cadeaumand ☹️
Dat gedoe met die fitness en die battle tussen Femke en Peter ☹️
Dat gezever over die afwas na die wafelenbak ☹️
Om nog maar te zwijgen over “spannende” Bob en Tamara en hun kinderachtig gedoe☹️
Judith en Ann die maar zitten te zagen en zagen en zagen ☹️☹️☹️
Dat kleffe gedoe tussen Steven en Rosa ☹️☹️☹️☹️☹️
Er liggen nochtans genoeg spannende verhaallijnen zomaar voor het grijpen: een affaire tussen Femke en Lander , Thilly die Juju nog wat op haar kop zit, een driehoeksrelatie tussen Tania, Ann en Tom, spanningen tussen Tamara en Bob, Tim die Sam eindelijk buitensmijt,...
Ik hoop dat de volgende weken terug wat meer spanningen brengt. De trouw, Peggy die wat roet in het eten strooit, Dries die zich niet laat doen door Karin, eindelijk eens wat Spanningen tussen Peter en Femke .
Ik weet niet of ik vanavond nog ga kijken ...
Een teleurgestelde Thuis fan ☹️☹️☹️

Dit is een perfecte post voor het "Open brief-topic tav de scenaristen. :yup:
Gebruikers-avatar
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

VorigeVolgende

Keer terug naar Thuis Algemeen