Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Foruminfo
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)

Re: Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Berichtdoor Yole » zo 05 nov 2017, 10:01

Judith haar avontuurtjes...dat was eigenlijk niets he...
Yole
Nog geen rang

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 11 keer

Berichtdoor satine » zo 05 nov 2017, 10:59

Inderdaad, die 1 of twee kussen wegen niet op tegen wat Tom gedaan heeft - ook al was er tussen hem en Karin niets meer de laatste tijd.
Vooral de manier waarop hij Judith toen heeft behandeld was beneden alle peil, terwijl hij zelf van bil ging met zijn confrater.
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1362 keer
Is bedankt: 3034 keer

Berichtdoor GIL » zo 05 nov 2017, 11:52

Sorry maar het aantal keren dat Judith haar verloofde bedroog heeft er weinig mee te maken ,bedrog is bedrog .
Komt er bij dat Tom absoluut geen liefdesrelatie onderhield met zijn confrater en dikwijls tegen zijn zin inging op de verleiding technieken van Karen.Neen, als er enige hypocrisie de kop opsteekt dan is het nu wel ,mij niet gelaten hoor ,deze situaties zijn het zout op de patatten en hijsen deze steeds minder populaire soap terug naar een kijkwaardig peil . Ben trouwens positief verrast aangaande de acteer prestaties van seutemie dokter Ann,kan meer dan ik dacht. :yup:
GIL
Nog geen rang

Berichtdoor Caligula » zo 05 nov 2017, 13:11

Ik herinner me toch wel dat Judith eerst een klap gegeven heeft aan Toon toen die haar wou kussen en later heeft ze moeten vechten om vanonder hem uit te komen. Dus kunnen we toch wel stellen dat Judith het echt niet wou. Hetzelfde kan niet gezegd worden van Tom hé.
Potentia Principatum
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 927 keer
Is bedankt: 2265 keer
Gebande gebruiker

Berichtdoor GIL » zo 05 nov 2017, 17:36

Caligula schreef:Ik herinner me toch wel dat Judith eerst een klap gegeven heeft aan Toon toen die haar wou kussen en later heeft ze moeten vechten om vanonder hem uit te komen. Dus kunnen we toch wel stellen dat Judith het echt niet wou. Hetzelfde kan niet gezegd worden van Tom hé.

Ook weer waar !
GIL
Nog geen rang

Berichtdoor Captain Cuckoo » ma 06 nov 2017, 09:38

In groot contrast met de vorige slappe seizoensfinale was de aflevering van vorige vrijdag wèl een cliffhanger geweest om een seizoen in spanning en schoonheid af te sluiten.
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 594 keer
Is bedankt: 1141 keer

Berichtdoor pnele » di 07 nov 2017, 08:44

Wat ik vond van de vorige aflevering? DRAMA, veeeeeel drama.
We wilden bijna een bakje onder de tv zetten om al het water op te vangen :lol:
pnele
Nog geen rang

Heeft bedankt: 14 keer
Is bedankt: 28 keer

Berichtdoor martha » di 07 nov 2017, 13:42

"valiezenkoers " :mrgreen:
martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 406 keer
Is bedankt: 583 keer

Berichtdoor jessie V. » vr 10 nov 2017, 20:48

De "plannen"van Marianne en Tom. :twisted:
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1724 keer
Is bedankt: 1537 keer

Berichtdoor Christel » vr 10 nov 2017, 21:08

jessie V. schreef:De "plannen"van Marianne en Tom. :twisted:

Inderdaad...en we zijn weer vertrokken! :roll: :crazy: :lol: ;)
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 3151 keer
Is bedankt: 2104 keer

Berichtdoor satine » vr 10 nov 2017, 21:30

:lol: Ik vond het wel grappig, zo vlak voor het weekend, vooral dat lachje van Marianne erbij...

Mooie scène tussen Steven en Kobe ook wel.
En leuk nog eens een lachende Luc te zien.

Sam en Tim... dat was te verwachten dat daar meteen ruzie over zou komen.
Als ze nu eens gewoon die Joren een weekend bij hen laten logeren? Kunnen ze kijken wat dat geeft en zo heeft Veerle ook een paar dagen om op adem te komen.
Maar bij Sam is het altijd alles of niks...
Ik vraag me af hoe ze haar (part-time) job gaat combineren met Hannah en een puber die misschien niet eens naar school wil.

Verder vond ik het nogal vreemd dat Tom blijkbaar opeens van de Withoeve in de gang van het doktershuis stond.
Of heb ik onbewust een mini-dutje gedaan? :denk:
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor jessie V. » vr 10 nov 2017, 21:33

Je hebt geen mini-dutje gedaan. Wees niet ongerust :razz Ik snapte dat ook niet.
Misschien is hij na de woorden van Peter ijlings het doktershuis gerend.
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1724 keer
Is bedankt: 1537 keer

Berichtdoor satine » vr 10 nov 2017, 22:03

Ah ok, het leek wel alsof er een stuk tussenuit geknipt was.
Thanks jessie, dan lag het toch niet aan mij - een mens zou gaan twijfelen. ;)

Dat is op zich wel jammer, want dan vraag ik mij nu af: wie heeft Tom binnen gelaten?
Heeft hij gewoon zijn sleutel gebruikt, was het spreekuur en kon hij daarom binnen komen, of heeft Judith hem binnen gelaten?
Wat mij ook opviel was dat Stan niet meteen zei dat Tom moest weggaan.
Hij vroeg of alles ok was met zijn moeder, maar hij zei niets negatiefs naar Tom toe.
En dat hij meteen daarna Marianne in de armen vloog, dat pakte mij wel.
Ik vraag mij af of Stan en Emma op de hoogte zijn dat Marianne zou gaan verhuizen?

Als er ooit een toenadering komt tussen Tom en Judith (àls!!!) dan zou het best wel eens kunnen dat het via de kinderen komt.
Want ook Emma leek het niet makkelijk te hebben na haar gesprek met Tom.
Uiteindelijk heeft Tom een hele tijd gewoon deel uitgemaakt van hun jeugd, van hun gezin.
Ze konden bij hem terecht, Stan had een 'vaderfiguur' die volgens velen toch belangrijk is tijdens de puberteit.
Die twee konden het best met elkaar vinden, vroeger.
En wat hij ook gedaan heeft, hoe teleurgesteld ze ook zijn in Tom, dat wil niet zeggen dat ze hem niet kunnen missen.

Edit: wat ik ook wel fijn vond aan de aflevering van vanavond was dat Adil en Waldek niet zomaar wat geld in een envelop gestoken hadden, maar er vouchers mee gekocht hadden zodat Eddy eens een daguitstapje kan doen met zijn dochter.
Dat vond ik heel attent.
Want als Eddy zijn dochter ziet, dan straalt hij. Mooi om te zien eigenlijk.
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Christel » zo 12 nov 2017, 19:39

satine schreef:Wat mij ook opviel was dat Stan niet meteen zei dat Tom moest weggaan.
Hij vroeg of alles ok was met zijn moeder, maar hij zei niets negatiefs naar Tom toe.
En dat hij meteen daarna Marianne in de armen vloog, dat pakte mij wel.
Ik vraag mij af of Stan en Emma op de hoogte zijn dat Marianne zou gaan verhuizen?

Als er ooit een toenadering komt tussen Tom en Judith (àls!!!) dan zou het best wel eens kunnen dat het via de kinderen komt.
Want ook Emma leek het niet makkelijk te hebben na haar gesprek met Tom.
Uiteindelijk heeft Tom een hele tijd gewoon deel uitgemaakt van hun jeugd, van hun gezin.
Ze konden bij hem terecht, Stan had een 'vaderfiguur' die volgens velen toch belangrijk is tijdens de puberteit.
Die twee konden het best met elkaar vinden, vroeger.
En wat hij ook gedaan heeft, hoe teleurgesteld ze ook zijn in Tom, dat wil niet zeggen dat ze hem niet kunnen missen.

Inderdaad, en eigenlijk vind ik dat tot nu toe ook wel heel mooi aangebracht op deze manier. Ik hoop ook dat ze dit verder zo uitwerken, want het komt op mij veel logischer over dan bijvoorbeeld Judith's reactie op Ann.

Tom speelt eigenlijk al jaren een heel grote rol in het leven van Stan en Emma. Hij heeft Judith en hen door dik en dun gesteund, en ik moet toegeven dat ik de liefde van zijn kant altijd vele malen duidelijker vond dan de liefde van Judith voor hem. Heel erg jammer dat hij zich niet in heeft kunnen houden met Karin, en dat wat dat betreft zijn oude streken weer boven zijn komen drijven, want de afgelopen jaren heeft Tom verder op alle andere vlakken toch wel bewezen dat hij er écht was voor Judith en de kinderen, en dat hij heel veel van hen alle 3 houdt.

Het is zelfs zo dat ik me afvraag of dat huwelijk er ooit wel gekomen zou zijn als Stan en Emma er niet geweest waren, dus tsja...
Als het nooit meer goedkomt tussen Judith en Tom, dan is dat jammer maar begrijpelijk, maar ik zou het wel heel zonde en ook heel raar vinden als Emma en vooral Stan niks meer van Tom moesten weten hierdoor...
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 3151 keer
Is bedankt: 2104 keer

Berichtdoor satine » wo 15 nov 2017, 22:49

Arme Stan, zo'n gesprek moeten horen op die leeftijd, terwijl je leven net helemaal op zijn kop gezet is.
Ik hoop dat Marianne hem gerust kan stellen, dat het niet haar idee was om te verhuizen, dat hij en Emma nog altijd op haar steun zullen kunnen rekenen.
Ook als het is om raad te vragen of gewoon even hun verhaal kwijt te kunnen.
Stan zit met iets, dat was gisteren al duidelijk toen hij opeens toch nog schoolwerk bleek te hebben nadat Judith zei dat hij het haar kon vertellen als er iets was.
Hij mist Tom maar durft het niet te zeggen, om zijn moeder niet te kwetsen.
Gelukkig kon hij dat tot nu toe kwijt bij Marianne, maar als ook zij weg gaat...
Ik hoop dat hij aan Judith vertelt wat hij gehoord heeft, want dit is niet niks.
Zij MOET weten hoe haar collega zich gedraagt.
Als het gif zo hoog zit, hoelang duurt het dan nog voor het uitgebraakt wordt waar patiënten bij zijn?
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

VorigeVolgende

Keer terug naar Thuis Algemeen