Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Foruminfo
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)

Re: Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Berichtdoor ikke » vr 06 okt 2017, 11:16

Tegenwoordig is 't Thilly die voor een frisse wind, zeg maar tornado, zorgt. De rest vind ik nogal saai.
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1561 keer
Is bedankt: 1490 keer

Berichtdoor johan1969 » za 07 okt 2017, 12:32

Waarom noemen ze Thilly soms Thelma ???
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 72 keer

Berichtdoor satine » za 07 okt 2017, 12:33

Ik denk dat Thelma haar officiële naam is en Thilly haar bijnaam of zoiets.
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1361 keer
Is bedankt: 3034 keer

Berichtdoor tvx1 » za 07 okt 2017, 12:59

satine schreef:Ik denk dat Thelma haar officiële naam is en Thilly haar bijnaam of zoiets.

Inderdaad, net zoals Tom eigenlijk Thomas heet.
tvx1
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 434 keer
Is bedankt: 554 keer

Berichtdoor jessie V. » vr 27 okt 2017, 09:54

Wat me op viel was dat mensen niet bepaald blij zijn als ze op reis gaan voor hun plezier.
Sam zit te kniezen en Frank kan nog niet eens een koffer inpakken en is daardoor ook niet in een goeie bui
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1724 keer
Is bedankt: 1537 keer

Berichtdoor satine » za 28 okt 2017, 07:56

Wat ik vooral onthouden heb:

- Kleine wedstrijdjes maken zelfs de 'grootste vijanden' dikke vriendjes. Eerst bij de taxi's, nu bij Tamara en Thilly.
- Olivia heeft blijkbaar een zwak voor jongemannen met een hoek af. Zodat ze hen kan helpen in hun 'moeilijke periodes'.
- Tom heeft Peter blijkbaar toch veel harder op zijn hart getrapt dan hij vermoedde - maar het hoge woord is er uit, hij heeft de beleefde stilte doorbroken.
Benieuwd hoe dit verder loopt. En welke rol Karen dan gaat spelen.
- Junes denkt dat alles opgelost is met een simpele 'sorry', waarbij hij dan ook nog toegeeft dat hij moest van de mama.
- Peter blijkt buiten 'grote zakenman' ook nog ceremoniemeester te zijn. En therapeut. Niet moeilijk dat hij het altijd 'drukdrukdruk' heeft, ook al zit er nooit volk in zijn zaak.
- En er is een steen door het dak van het gebouw van de Kabouters gegooid. Dieter gaat een drukke week tegemoet.
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1361 keer
Is bedankt: 3034 keer

Berichtdoor ranske » za 28 okt 2017, 10:10

en Frank speelt het klaar om de reiskoffer te laden en nu hopen dat de 9 kilo reisgoed
die er uit moest niet datgene is wat ze het meest nodig hebben. :-?

Junes kent zijn grenzen nog niet en toch heb ik er wat mee te doen. :shhh:
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Heeft bedankt: 1101 keer
Is bedankt: 550 keer

Berichtdoor nounake » za 28 okt 2017, 10:22

Ik krijg de indruk dat de scenaristen het vervolg zomaar neerpennen zonder te weten wat er vooraf gebeurde en wat er moet van voortkomen ....
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 5718 keer
Is bedankt: 754 keer

Berichtdoor martha » zo 29 okt 2017, 16:19

Was ik eerder van de week nog heel positief over de jurk van Simonne (die ik persoonlijk heel mooi vind) dan was het geval dat zij vrijdag in de withoeve droeg een misser van formaat :shock: Niemand gelet waar de tekening van die bloemen was ? Het was precies of haar borsten scheef hingen en de ene ferm geaccentueerd werd.

En wat me ook opviel : waarom heeft de withoeve een kleine vuilniscontainer ? Het is m.i. toch een horecazaak waar veel afval geproduceerd wordt en ik denk niet dat de vuilniswagen iedere dag langskomt om die heel kleine container te ledigen.

En ik hoop maar niet dat Waldek de verkeerde conclusies trekt uit de aandacht die hij van Thilly krijgt.
martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 406 keer
Is bedankt: 583 keer

Berichtdoor tvx1 » ma 30 okt 2017, 18:29

martha schreef:En wat me ook opviel : waarom heeft de withoeve een kleine vuilniscontainer ? Het is m.i. toch een horecazaak waar veel afval geproduceerd wordt en ik denk niet dat de vuilniswagen iedere dag langskomt om die heel kleine container te ledigen.En ik hoop maar niet dat Waldek de verkeerde conclusies trekt uit de aandacht die hij van Thilly krijgt.
Precies daarom dus. De vuilniswagen komt daar niet alle dagen langs en ze moeten hun vuilniszakken in afwachtingen toch ergens kunnen opslaan.
tvx1
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 434 keer
Is bedankt: 554 keer

Berichtdoor ranske » ma 30 okt 2017, 20:24

[quote="martha"]Was ik eerder van de week nog heel positief over de jurk van Simonne :shock: Niemand gelet waar de tekening van die bloemen was ? Het was precies of haar borsten scheef hingen en de ene ferm geaccentueerd werd.

't Was inderdaad verwarrend, en ook amusant, :lol: vraag me af of ze dat echt niet zien ? :denk:
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Heeft bedankt: 1101 keer
Is bedankt: 550 keer

Berichtdoor Caligula » di 31 okt 2017, 13:22

ranske schreef:t Was inderdaad verwarrend, en ook amusant, :lol: vraag me af of ze dat echt niet zien ? :denk:

Simonne waarschijnlijk wel,de scenaristen dat is een andere zaak.
Potentia Principatum
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 927 keer
Is bedankt: 2265 keer
Gebande gebruiker

Berichtdoor NotG » di 31 okt 2017, 13:33

Sorry dat ik het zeg, maar als de tuin van die typisch Vlaamse woning La Palma moet voorstellen... zwakker kon echt niet.
Het is niet omdat je een palmboom plaatst, dat iedereen het gevoel gaat krijgen dat ze op reis zijn. Het was ook enorm bewolkt zo te zien.

Voor een serie dat rond de miljoen kijkers heeft elke dag, vind ik bijzonder triest. Waarom kan er eens geen budget zijn waardoor ze echt op reis kunnen opnemen?
NotG
Nog geen rang

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 1 keer

Berichtdoor annekeHU » di 31 okt 2017, 15:09

NotG schreef:Sorry dat ik het zeg, maar als de tuin van die typisch Vlaamse woning La Palma moet voorstellen... zwakker kon echt niet.
Het is niet omdat je een palmboom plaatst, dat iedereen het gevoel gaat krijgen dat ze op reis zijn. Het was ook enorm bewolkt zo te zien.

Voor een serie dat rond de miljoen kijkers heeft elke dag, vind ik bijzonder triest. Waarom kan er eens geen budget zijn waardoor ze echt op reis kunnen opnemen?

als ze het budget niet hebben, waarom kan Frank zijn familie dan niet trakteren op een midweek Erperheide of een ander bungalowpark, of misschien een of andere vakantiewoning in de Ardennen... zo moeilijk kan dat toch niet zijn, om te vinden, en het is dan tenminste geloofwaardig!
annekeHU
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 287 keer
Is bedankt: 422 keer

Berichtdoor pnele » di 31 okt 2017, 15:19

annekeHU schreef:
NotG schreef:Sorry dat ik het zeg, maar als de tuin van die typisch Vlaamse woning La Palma moet voorstellen... zwakker kon echt niet.

als ze het budget niet hebben, waarom kan Frank zijn familie dan niet trakteren op een midweek Erperheide of een ander bungalowpark, of misschien een of andere vakantiewoning in de Ardennen... zo moeilijk kan dat toch niet zijn, om te vinden, en het is dan tenminste geloofwaardig!

Ik was net hetzelfde aan het denken. Welke Vlaamse familie gaat al eens niet op weekend/reis naar een bungalowpark of de Ardennen? Heel veel volgens mij. Het zou inderdaad veel geloofwaardiger overkomen dan zeggen dat je in La Palma zit maar eigenlijk in een bewolkte Vlaamse tuin zit te vertoeven. :boo:
pnele
Nog geen rang

Heeft bedankt: 14 keer
Is bedankt: 28 keer

VorigeVolgende

Keer terug naar Thuis Algemeen