En vergeet Eddy niet, die jullie nu volledig hebben afgebrand. Juist Nancy en Eddy zorgden altijd voor een vrolijke noot in het dramadorp, maar als je dat weer terugbrengt en zoals in het verleden iedereen weer sprenkelt met het amnesiepoeder in verband met al deze verhaallijnen wordt het werkelijk volstrekt ongeloofwaardig.
Nu al zijn jullie weer bezig om een volgend koppel uit elkaar te halen, bovenop alle ongein. Alsof er met Tom en Judith en de kinderen niet genoeg stof is om het interessant te houden, Emma - nieuw huis - William & Marian; maar nee Judith heeft nog steeds een boon voor Toon en Tom wordt nu in de schoot van Karin Baert gegooid.
Elk seizoen een heel apart drama is nog te accepteren en te waarderen, maar zoveel verdriet en ruzie in ELK huishouden maakt Thuis voor mij echt te zware kost. Zeker als de karakters ineens vervangen lijken te zijn door buitenaardse dubbelgangers ofzo?
Ik volg de verhalen nu vooral hier op het forum en als ik een aflevering probeer te kijken moet ik steeds doorspoelen.