Alleen het laatste shot vond ik niet zo goed, toen kwam Mark Willems toch nog in beeld, gepikt van de vorige generiek
Begingeneriek
- Crackers
- Poster rang 5

Re: Begingeneriek
De begingeneriek van gisteren was niet mis: de beelden van de vorige dag als generiek
Alleen het laatste shot vond ik niet zo goed, toen kwam Mark Willems toch nog in beeld, gepikt van de vorige generiek
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
Sandertje
- Poster rang 1

- x 15
Ik denk dat men geopteerd heeft de oude generiek te behouden wegens het vertrek van Paulien. Zij is een centrale figuur die ze niet konden weglaten uit de generiek begin dit jaar. Door de oude generiek te gebruiken moesten ze dus geen onnodige beelden draaien.
Paulien is intussen vervangen door Jana.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Zo'n theorie.Sandertje schreef:Ik denk dat men geopteerd heeft de oude generiek te behouden wegens het vertrek van Paulien. Zij is een centrale figuur die ze niet konden weglaten uit de generiek begin dit jaar. Door de oude generiek te gebruiken moesten ze dus geen onnodige beelden draaien.
Moesten ze een nieuwe generiek gemaakt hebben zou Paulien er gewoon niet meer ingezeten hebben.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
Jonathan
- Nog geen rang
Even iets over de huidige begingeneriek waaraan ik mij stilaan dooderger. Niet alleen zitten er heel erg weinig personages in (amper 9 of 10), al is dat niets nieuws, er zitten zelfs personages in die de serie reeds enige tijd hebben verlaten (Franky & Tibo). Ook Femke komt nog regelmatig voorbij, hoewel zij toch ook al enkele maanden, zij het tijdelijk, van het scherm is verdwenen. Wat mij nog het meeste stoort is echter dat de beelden die worden gebruikt bij wijze nog dateren van den tijd met "ons moe". Luc in Sanitechniek, Leo in Ter Smissen, Peggy in de Noorderzon,...Kost het nu zoveel moeite om Sofieke en Peter Evrard te vervangen? Zo ja, dan op z'n minst de beelden. Zo ja, dan op zijn minst de huidige personages de kans geven om in de begingeneriek te zitten ipv diegene die de deur al achter zich hebben toe getrokken.
Nog iemand die dit is opgevallen, of ben ik écht de enige?
0 x
- Nickos
- Poster rang 2

- x 1
- x 7
Je bent absoluut niet de enige, ik heb in september écht gevloekt toen ik zag dat er wederom niets veranderd was. Ik hoop oprecht dat dit het allerlaatste seizoen is met dit nummer en dat er volgend jaar een volledig nieuwe generiek komt want ze gebruiken 'nergens beter dan thuis' nu al sinds september 2007... Het is genoeg geweest :p.Jonathan schreef:Even iets over de huidige begingeneriek waaraan ik mij stilaan dooderger. Niet alleen zitten er heel erg weinig personages in (amper 9 of 10), al is dat niets nieuws, er zitten zelfs personages in die de serie reeds enige tijd hebben verlaten (Franky & Tibo). Ook Femke komt nog regelmatig voorbij, hoewel zij toch ook al enkele maanden, zij het tijdelijk, van het scherm is verdwenen. Wat mij nog het meeste stoort is echter dat de beelden die worden gebruikt bij wijze nog dateren van den tijd met "ons moe". Luc in Sanitechniek, Leo in Ter Smissen, Peggy in de Noorderzon,...Kost het nu zoveel moeite om Sofieke en Peter Evrard te vervangen? Zo ja, dan op z'n minst de beelden. Zo ja, dan op zijn minst de huidige personages de kans geven om in de begingeneriek te zitten ipv diegene die de deur al achter zich hebben toe getrokken.
0 x
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Tjah, besparingen zeker. Liever dat ze nog even dezelfde generiek gebruiken dan dat ze ergens meer op decors of goede verhaallijnen moeten beknibbelen.
0 x

-
lord F.
- Poster rang 5

Zal idd zoiets zijn en dat ze dan in september mss met een nieuwe generiek afkomen.Poolaapje schreef:Tjah, besparingen zeker. Liever dat ze nog even dezelfde generiek gebruiken dan dat ze ergens meer op decors of goede verhaallijnen moeten beknibbelen.
Maar het ene is helaas geen garantie voor het andere.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
Bas4444
- Nog geen rang
De intro heeft 3 versies!
In iedere intro 9 personages. 9 x 3 = 27 personages.
De drie intro's worden steeds herhaald...
Maar ik vind ook dat ze de intro wel weer eens vervangen. De personages dan, hè! Want Franky, Tibo en Femke kunnen toch vervangen worden door Paulien, Sam, Kurt, Toon of Adil...
In iedere intro 9 personages. 9 x 3 = 27 personages.
De drie intro's worden steeds herhaald...
Maar ik vind ook dat ze de intro wel weer eens vervangen. De personages dan, hè! Want Franky, Tibo en Femke kunnen toch vervangen worden door Paulien, Sam, Kurt, Toon of Adil...
0 x
- Kimmeke
- Poster rang 4

- x 1
Femke komt binnenkort terug dus die kan blijven staan in de intro.
Van mij mag er ook eens een ander generiek komen (en liefst een ander liedje als het kan)
Van mij mag er ook eens een ander generiek komen (en liefst een ander liedje als het kan)
0 x
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Is het eigenlijk zeker dat Tibo en Franky Thuis definitief verlaten?
(Of vraag ik dat beter in de spoilers?)
(Of vraag ik dat beter in de spoilers?)
0 x

- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
Daarvoor kan je inderdaad beter eens bij de spoilers kijken.
Maar voorlopig zijn F & T in Amerika, Femke zit idd al een paar maanden in de cel, zo moeilijk kan het toch niet zijn om die (al dan niet tijdelijk) te vervangen door nieuwe personages...
Maar voorlopig zijn F & T in Amerika, Femke zit idd al een paar maanden in de cel, zo moeilijk kan het toch niet zijn om die (al dan niet tijdelijk) te vervangen door nieuwe personages...
0 x
-
Jonathan
- Nog geen rang
Ik heb de generieken altijd zeer goed gevonden, en kan ook begrijpen dat je zo'n intro niet op 1,2,3 maakt, maar 6 seizoenen is nu wel behoorlijk lang. Wat mij het meeste stoort is dat hij blijkbaar sinds dit seizoen niet meer bijgewerkt wordt (oude personages weg, andere "fragmenten). Nu ja, het zal opnieuw wachten zijn tot september vrees ik alvorens we een facelift(je) mogen verwachten. Zolang ze hem maar niet laten inzingen door Bert Verbeke.Kimmeke schreef:Femke komt binnenkort terug dus die kan blijven staan in de intro.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Ik stoor mij hier niet zo aan. Ik heb liever deze generiek dan dat ze er nog een slechtere van maken.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
sien
- Nog geen rang
Het liedje stoort me gewoon enorm; wat een zagelied! Hoe lang wordt dit al gespeeld?
Misschien kan Bert Verbeke (Bram) het nieuwe lied zingen, nu hij Stars for life heeft gewonnen.
Misschien kan Bert Verbeke (Bram) het nieuwe lied zingen, nu hij Stars for life heeft gewonnen.
0 x
-
Lazylady
- x 435
Volledig mee eens!sien schreef:Het liedje stoort me gewoon enorm; wat een zagelied!
0 x