Iemand die" de grote geldroof" van de buurtpolitie heeft gezien? En hier zijn of haar mening wil geven?
Ik heb hem nog niet gezien, en twijfel of ik hem ga zien...
Flower-Power schreef:....
Vind het sinds kort vooral leuk om Tinneke en Koen bezig te zien, sinds ik weet dat ze in real life een koppel zijn,
en recent zelfs zijn getrouwd. Naar het schijnt doen ze in het echt ook vaak zo tegen elkaar, zo wat speels kibbelen, lijkt me een goed koppel, vooral door het feit dat ze samen goed kunnen acteren, dat lijkt me als koppel niet makkelijk en vanzelfsprekend, naar mijn idee moet je een sterk koppel zijn om hetzelfde werk op het zelfde moment samen dus te kunnen doen.
Nickos schreef:Met alle respect voor mensen die hier wel naar kijken, ik snap het eerlijk gezegd niet goed. Het acteerwerk is zo extreem slecht... En het aantal mensen die nog steeds denken dat dit een realityserie is ligt nog steeds heel hoog merk ik. Ik zal dus zeker niet naar deze film gaan kijken, die trouwens op 8 dagen gefilmd is. (Dat op zich zegt genoeg).
Bovendien heb ik in mijn familie twee politie inspecteurs die zich dood ergeren aan deze serie en de manier waarop de politieagenten erin dingen doen en zeggen die gewoonweg nooit in het echte leven zouden gebeuren.
lord F. schreef:Nickos schreef:Met alle respect voor mensen die hier wel naar kijken, ik snap het eerlijk gezegd niet goed. Het acteerwerk is zo extreem slecht... En het aantal mensen die nog steeds denken dat dit een realityserie is ligt nog steeds heel hoog merk ik. Ik zal dus zeker niet naar deze film gaan kijken, die trouwens op 8 dagen gefilmd is. (Dat op zich zegt genoeg).
Bovendien heb ik in mijn familie twee politie inspecteurs die zich dood ergeren aan deze serie en de manier waarop de politieagenten erin dingen doen en zeggen die gewoonweg nooit in het echte leven zouden gebeuren.
Haha idd, heb eens een stukje van een aflevering gezien en vond het ook maar een dubieus concept.
Dat ze nu die geldroof van een paar jaar geleden gebruikten voor die film bewijst in ieder geval hoe inspiratieloos ze wel zijn.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten