Buurtpolitie

Zeveren over allerlei films kan hier !
Foruminfo
Hier worden discussies over allerlei films gehouden.

Buurtpolitie

Berichtdoor annekeHU » di 01 nov 2016, 21:02

Iemand die" de grote geldroof" van de buurtpolitie heeft gezien? En hier zijn of haar mening wil geven?
Ik heb hem nog niet gezien, en twijfel of ik hem ga zien...
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Heeft bedankt: 283 keer
Is bedankt: 407 keer

Re: Buurtpolitie

Berichtdoor lord F. » di 01 nov 2016, 21:08

Net eens de trailer bekeken. Ze hebben dus van die geldroof van een paar jaar geleden een film gemaakt?
Lijkt me ook wel een heel goedkoop concept om volk te lokken. :)
Het lijkt me ook meer een tv-film.
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 418 keer
Is bedankt: 974 keer

Berichtdoor Flower-Power » wo 02 nov 2016, 16:21

Het verhaal van de film spreekt mij niet aan.
Héél héél misschien dat ik wel zou kijken als hij ooit op de TV komt.
Enfin, dat is altijd zo bij mij met films, want ik ga NOOIT naar de bioscoop.

Ik kijk wel bijna elke dag naar de afleveringen op Tv - soms zijn ze flauw - soms zijn ze oké.

Vind het sinds kort vooral leuk om Tinneke en Koen bezig te zien, sinds ik weet dat ze in real life een koppel zijn,
en recent zelfs zijn getrouwd. Naar het schijnt doen ze in het echt ook vaak zo tegen elkaar, zo wat speels kibbelen, lijkt me een goed koppel, vooral door het feit dat ze samen goed kunnen acteren, dat lijkt me als koppel niet makkelijk en vanzelfsprekend, naar mijn idee moet je een sterk koppel zijn om hetzelfde werk op het zelfde moment samen dus te kunnen doen.
Flower-Power
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 69 keer
Is bedankt: 215 keer

Berichtdoor annekeHU » wo 02 nov 2016, 16:45

Flower-Power schreef:....
Vind het sinds kort vooral leuk om Tinneke en Koen bezig te zien, sinds ik weet dat ze in real life een koppel zijn,
en recent zelfs zijn getrouwd. Naar het schijnt doen ze in het echt ook vaak zo tegen elkaar, zo wat speels kibbelen, lijkt me een goed koppel, vooral door het feit dat ze samen goed kunnen acteren, dat lijkt me als koppel niet makkelijk en vanzelfsprekend, naar mijn idee moet je een sterk koppel zijn om hetzelfde werk op het zelfde moment samen dus te kunnen doen.

Ik denk dat je hier verkeerd zit... Koen Baetens wordt gespeeld door Andy Peelman en die is dus onlangs getrouwd met Tinne Kisling (een vrouw uit Duitsland afkomstig ,dacht ik) . Zijn tegenspeelster bij de Buurtpolitie heet Tineke Schillebeeckx en deze rol wordt gespeeld door Nicole Hummel.
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Heeft bedankt: 283 keer
Is bedankt: 407 keer

Berichtdoor Flower-Power » wo 02 nov 2016, 17:08

OEI - wie hebben er dan een relatie met elkaar in het echt - want men heeft het daar toch steeds over....
Nu ja, misschien ook niet zo belangrijk !! ??
Flower-Power
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 69 keer
Is bedankt: 215 keer

Berichtdoor Nickos » do 03 nov 2016, 15:21

Met alle respect voor mensen die hier wel naar kijken, ik snap het eerlijk gezegd niet goed. Het acteerwerk is zo extreem slecht... En het aantal mensen die nog steeds denken dat dit een realityserie is ligt nog steeds heel hoog merk ik. Ik zal dus zeker niet naar deze film gaan kijken, die trouwens op 8 dagen gefilmd is. (Dat op zich zegt genoeg).

Bovendien heb ik in mijn familie twee politie inspecteurs die zich dood ergeren aan deze serie en de manier waarop de politieagenten erin dingen doen en zeggen die gewoonweg nooit in het echte leven zouden gebeuren.
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 26 keer
Is bedankt: 158 keer

Berichtdoor lord F. » do 03 nov 2016, 19:03

Nickos schreef:Met alle respect voor mensen die hier wel naar kijken, ik snap het eerlijk gezegd niet goed. Het acteerwerk is zo extreem slecht... En het aantal mensen die nog steeds denken dat dit een realityserie is ligt nog steeds heel hoog merk ik. Ik zal dus zeker niet naar deze film gaan kijken, die trouwens op 8 dagen gefilmd is. (Dat op zich zegt genoeg).

Bovendien heb ik in mijn familie twee politie inspecteurs die zich dood ergeren aan deze serie en de manier waarop de politieagenten erin dingen doen en zeggen die gewoonweg nooit in het echte leven zouden gebeuren.

Haha idd, heb eens een stukje van een aflevering gezien en vond het ook maar een dubieus concept. ;-)

Dat ze nu die geldroof van een paar jaar geleden gebruikten voor die film bewijst in ieder geval hoe inspiratieloos ze wel zijn.
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Nickos » do 03 nov 2016, 23:25

lord F. schreef:
Nickos schreef:Met alle respect voor mensen die hier wel naar kijken, ik snap het eerlijk gezegd niet goed. Het acteerwerk is zo extreem slecht... En het aantal mensen die nog steeds denken dat dit een realityserie is ligt nog steeds heel hoog merk ik. Ik zal dus zeker niet naar deze film gaan kijken, die trouwens op 8 dagen gefilmd is. (Dat op zich zegt genoeg).

Haha idd, heb eens een stukje van een aflevering gezien en vond het ook maar een dubieus concept. ;-)

Dat ze nu die geldroof van een paar jaar geleden gebruikten voor die film bewijst in ieder geval hoe inspiratieloos ze wel zijn.

Ik vraag mij vooral af of de gemiddelde buurtpolitie kijker gemotiveerd zal geraken om naar de cinema te gaan hiervoor. :D
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 26 keer
Is bedankt: 158 keer

Berichtdoor Duimelijntje » vr 04 nov 2016, 00:08

Ik vind het een leuke serie.
En ik ben zeker van plan om de film te bekijken. Als die op tv komt, of op dvd uitkomt, je zal mij niet snel in een bioscoop zien.
Er zijn betere series ja. Maar persoonlijk vind ik het wel herkenbaar. Als je ziet waar de politie allemaal voor gebeld wordt.
Duimelijntje
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 1285 keer
Is bedankt: 274 keer

Berichtdoor lord F. » vr 04 nov 2016, 00:54

Bwa, dan kan je evengoed naar De Recherche kijken toch? Mij lijkt de film door het onderwerp nogal spelen op goedkoop succes.

Maar goed, ieder z'n smaak natuurlijk. :)
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Keer terug naar Films