War Horse

Zeveren over allerlei films kan hier !
Foruminfo
Hier worden discussies over allerlei films gehouden.

War Horse

Berichtdoor Ann+ » vr 17 feb 2012, 23:37

Is er iemand die de film al heeft gezien? en zo ja, wat vond je ervan?

Hij krijgt de melding : geschikt voor alle leeftijden... maar is dat ook zo?

Mijn dochter van 9, 5 jaar zit volgende week op een paardenkamp, en wellicht zullen de oudere kinderen en pubers daar, het erover hebben, en dan weet ik graag wat meningen van anderen over deze film.
Ann+

Re: War Horse

Berichtdoor alma » za 18 feb 2012, 16:17

ik heb hem niet gezien en eerlijk gezegd interesseert het onderwerp mij ook niet, maar ik kan me indenken dat een 9-jarige zich daar in kan vinden :)

misschien een indicatie: het boek waarop het gebaseerd is, wordt aangeraden voor kinderen vanaf 10 jaar (bij ons in de bib zit het echter bij 12+), je weet zelf als moeder het beste wat je kind al aankan ;)
I think this line is mostly filler
alma
Poster rang 1
Poster rang 1

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 0 keer

Berichtdoor kittykattenfan » wo 22 feb 2012, 22:57

Ik heb hem ook nog niet gezien, maar hieronder vind je de Amerikaanse kijkwijzer. Die zijn altijd nogal conservatief op dat vlak, dus best zelf even oordelen.

http://www.imdb.com/title/tt1568911/par ... tification
Afbeelding
kittykattenfan
Poster rang 1
Poster rang 1

Heeft bedankt: 4 keer
Is bedankt: 7 keer

Berichtdoor Ann+ » do 23 feb 2012, 05:55

bedankt, Kittykattenfan!
De film is hier blijkbaar nog niet zo bekend onder de jeugd, dus zolang ze er zelf niet achter vraagt, om te mogen gaan kijken, ga ik er zelf maar over zwijgen..
Ann+

Berichtdoor lord F. » do 23 feb 2012, 10:41

anders eens recensies gaan lezen >> http://focus.knack.be/entertainment/fil ... 042138.htm

ik ben niet zo geïnteresseerd omdat het een jeugdfilm is, mss net een reden om hem te gaan zien met dochter?
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 419 keer
Is bedankt: 984 keer

Berichtdoor Matthi » di 27 aug 2013, 22:12

Ann+ schreef:Is er iemand die de film al heeft gezien? en zo ja, wat vond je ervan?

Hij krijgt de melding : geschikt voor alle leeftijden... maar is dat ook zo?

Mijn dochter van 9, 5 jaar zit volgende week op een paardenkamp, en wellicht zullen de oudere kinderen en pubers daar, het erover hebben, en dan weet ik graag wat meningen van anderen over deze film.

Hey Ann,

Ik heb je berichtje hier nooit opgemerkt eigenlijk. Ik heb de film al een tijdje geleden gezien. Is eigenlijk een perfecte gezinsfilm vind ik. Er wordt natuurlijk wel eens in gevochten, maar dat is helemaal niet het hoofddoel van de film. Hij is bovendien ook perfect te zien voor volwassenen.
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via twitter en facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
Matthi
Administrator
Administrator
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 18 keer
Is bedankt: 21 keer

Keer terug naar Films