Over Water

Vanaf nu discussies, bedenkingen, informatie over andere tv-programma's en langlopende series
Foruminfo
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.

Over Water

Berichtdoor johan1969 » do 27 dec 2018, 17:25

Er zitten hier ongetwijfeld ook fans van de geweldige serie Over Water.

Ik heb een vraagje ivm iets wat mij niet duidelijk is (ik heb nog maar 2 afleveringen gezien, geen tijd om te 'binge kijken').

Freddy vindt Johnny, zijn schoonvader, dood in een dok. Mijn vraag is of hij vermoord is met een kogel of dat Freddy hem per ongeluk aanreed en hij daardoor in het dok is gevallen. Of een combinatie van beiden ?

Vlak voor Johnny, Freddy vindt hoor je een klap en is er een blutsje in zijn wagen. Later rijdt hij express tegen een andere wagen, laat zijn gegevens achter en laat zijn wagen herstellen (?) zodat de bluts zogezegd van die aanrijding met een andere auto zou komen.

De bluts na het aanrijden (?) van Johnny ziet er echter helemaal anders uit dan je zou denken na zo'n aanrijding met een persoon

Wie weet meer ?

Btw voor Over Water zijn er scenes opgenomen op mijn werkplek. :smile:
Gebruikers-avatar
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 112 keer

Re: Over Water

Berichtdoor martha » do 27 dec 2018, 18:50

Net in Humo gelezen bij dwarskijker : het is inderdaad Johnny die zijn schoonvader per ongeluk heeft aangereden. Ik wist het van ook niet. Ik ben geen binge watcher, net flix en co zijn niet aan mij besteed. Ik moet wel zeggen dat ik tijdens de eerste aflevering zeeziek werd van al die blote konten en tieten op de bananenboot . De tweede aflevering was al beter, dus ik wacht nog af. Ga nog niet afhaken.
Gebruikers-avatar
martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 512 keer
Is bedankt: 822 keer

Berichtdoor ikke » do 27 dec 2018, 19:22

Ik kijk ook naar "over water" en ik bekijk de afleveringen nu per twee of drie na elkaar terwijl we de kans hebben. Niet omdat ik zo'n grote fan ben, maar wel omdat ik rap wil weten hoe het afloopt. Wat ik hier en daar al per toeval las over wat er te gebeuren staat, bevalt mij niet. Ik vind het geen goede reeks, maar dat was te verwachten; hoe meer reclame er wordt gemaakt en hoe meer een reeks of film de hemel in geprezen wordt, hoe meer kans dat het niet mijn dada is.
We hadden ook al zitten denken dat John oorzaak is van het overlijden van zijn schoonpa, gezien hij zo geschokt was toen hij hoorde dat Freddy eigenlijk niet overleden is naar aanleiding van zijn hoofd-en heupwonde...
Laatst bijgewerkt door ikke op vr 28 dec 2018, 07:56, in totaal 1 keer bewerkt.
Gebruikers-avatar
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1920 keer
Is bedankt: 1814 keer

Berichtdoor johan1969 » do 27 dec 2018, 21:45

Als je iemand raakt met de auto, is dat toch niet aan het hoofd ?

En er lag n revolver naast Johnny. Wou hij zichzelf ombrengen of wou iemand anders dat ?

Hij was wel betrokken bij iets louche ...
Gebruikers-avatar
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor johan1969 » do 27 dec 2018, 21:48

ikke schreef:We hadden ook al zitten denken dat Johnny oorzaak is van het overlijden van zijn schoonpa, gezien hij zo geschokt was toen hij hoorde dat Freddy eigenlijk niet overleden is naar aanleiding van zijn hoofd-en heupwonde...

Geen spoilers :D . Ik heb nog maar 2 afleveringen gezien en Johnny is daar pas in gevonden maar nog niet onderzocht (tenzij ik in slaap gevallen ben voor de tv).
Gebruikers-avatar
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor ikke » vr 28 dec 2018, 07:58

johan1969 schreef:Als je iemand raakt met de auto, is dat toch niet aan het hoofd ?
En er lag n revolver naast FREDDY. Wou hij zichzelf ombrengen of wou iemand anders dat ?
Hij was wel betrokken bij iets louche ...

't Is niet omdat je een duw krijgt in je zij dat je niet op je hoofd kunt vallen, hé?!

PS: je wilt geen spoilers te lezen krijgen, maar je wilt wel weten wat er te gebeuren staat? :denk:
Gebruikers-avatar
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor ikke » vr 28 dec 2018, 08:00

johan1969 schreef:
ikke schreef:We hadden ook al zitten denken dat John oorzaak is van het overlijden van zijn schoonpa, gezien hij zo geschokt was toen hij hoorde dat Freddy eigenlijk niet overleden is naar aanleiding van zijn hoofd-en heupwonde...

Geen spoilers :D . Ik heb nog maar 2 afleveringen gezien en Johnny is daar pas in gevonden maar nog niet onderzocht (tenzij ik in slaap gevallen ben voor de tv).[/quote]

Dan ben je toch niet zo'n grote fan?
Gebruikers-avatar
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor johan1969 » vr 28 dec 2018, 16:20

Ik ga niet alle afleveringen op 1 dag zien gewoon omdat het kan, nog andere dingen te doen :D
Gebruikers-avatar
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor ikke » za 29 dec 2018, 09:29

johan1969 schreef:Ik ga niet alle afleveringen op 1 dag zien gewoon omdat het kan, nog andere dingen te doen :D

Niemand is verplicht om alle afleveringen ineens te bekijken, hé?! En als ik de aankondiging daarvan goed begrepen heb is het om de grote nieuwsgierige fans een geschenk te bezorgen dat men ervoor gezorgd heeft dat alle afleveringen kunnen bekeken worden. Je kan die afleveringen bekijken wanneer het je uitkomt, en dat hebben wij gedaan: op verschillende avonden een paar afleveringen bekeken, zo moesten we geen 10 weken "wachten" om te weten hoe het afloopt.
Veel kijkplezier, bezige bij!
Gebruikers-avatar
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor johan1969 » ma 31 dec 2018, 18:07

Gisteren de aflevering van gisteren gezien en wat bleek : Johnny heeft Freddy idd aangereden maar hij was nog niet dood en is later in t water gevallen en verdronken …

Ik vind wel dat zijn auto weinig schade had nadat hij n persoon n gebroken heup heeft bezorgd. Zelfs als je achteruit rijdt aan lage snelheid tegen n flexibel plastic paaltje, heb je meer schade aan je auto ! 'Wat klopt er niet in Over Water ?' :D
Gebruikers-avatar
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor ikke » ma 31 dec 2018, 21:25

johan1969 schreef:Gisteren de aflevering van gisteren gezien en wat bleek : Johnny heeft Freddy idd aangereden maar hij was nog niet dood en is later in t water gevallen en verdronken …

Ik vind wel dat zijn auto weinig schade had nadat hij n persoon n gebroken heup heeft bezorgd. Zelfs als je achteruit rijdt aan lage snelheid tegen n flexibel plastic paaltje, heb je meer schade aan je auto ! 'Wat klopt er niet in Over Water ?' :D

Een plastieken paaltje geeft minder mee dan menselijk vlees?
Gebruikers-avatar
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor johan1969 » ma 31 dec 2018, 22:33

Als je ziet hoe een auto eruit ziet als de chauffeur een ree of hond heeft geraakt, da's meer dan een blutsje van 5 cm diep zoals op Johnny's Volvo
Gebruikers-avatar
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor ikke » di 01 jan 2019, 11:36

johan1969 schreef:Als je ziet hoe een auto eruit ziet als de chauffeur een ree of hond heeft geraakt, da's meer dan een blutsje van 5 cm diep zoals op Johnny's Volvo

Geen idee. Wat ik wel weet is dat ik niet nog eens zal kijken naar "Over water". Goed voor één keer voor mij.
En 'k vind 't ook geen goed idee om je te fixeren op het realiteitsgehalte. Je kunt in iedere film of reeks zware en minder zware fouten ontdekken...
Gebruikers-avatar
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor johan1969 » di 01 jan 2019, 23:11

Ik vind Over Water wel n goeie serie. Enkel die vooruitblikken vind ik wat minder.
Gebruikers-avatar
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor ikke » wo 02 jan 2019, 09:29

johan1969 schreef:Ik vind Over Water wel n goeie serie. Enkel die vooruitblikken vind ik wat minder.

Ach bon, ik dacht dat "flash backs" achteruitblikken waren. :mrgreen: Daarom dat ik er moeite mee had? :lol:
Gebruikers-avatar
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Volgende

Keer terug naar Andere tv-programma's