Tabula rasa

Vanaf nu discussies, bedenkingen, informatie over andere tv-programma's en langlopende series
Foruminfo
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.

Re: Tabula rasa

Berichtdoor ikke » ma 13 nov 2017, 14:18

Ik ga nog kijken, maar met een bang hartje... 't is af en toe wat griezelig...
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1561 keer
Is bedankt: 1487 keer

Berichtdoor martha » ma 13 nov 2017, 18:13

lord F. schreef:Allez ik ben één van de weinigen hier blijkbaar maar ik vind het een enorm goeie serie. Ik ben Bart De Pauw eigenlijk al dankbaar dat we nu 2 afleveringen zien.

Ik blijf fan hoor van tabula rasa. En mij weeral geen ogenblik verveeld gisterenavond; mijn vermoeden van vorige week dat Benoit zijn vrouw bedriegt is dus waar :yup: En hij zal ook wel achter veel rare dingen zitten, zoals het vogeltje in de WC pot en de verdwijning van de poes en wie weet zit hij wel achter de verdwijning van Thomas De Geest. En Vronsky :lol: zijn beeldtaal ivm de liefde voor een vrouw was :lol: Zelfs zijn vest heeft een tekening van vlammen.
martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 406 keer
Is bedankt: 583 keer

Berichtdoor annekeHU » wo 15 nov 2017, 19:22

Ook de volgende 2 zondagen: telkens 2 afleveringen achter elkaar!
En dan is er nog 1 aflevering ( de 9de) op zondag 3/12.
annekeHU
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 287 keer
Is bedankt: 422 keer

Berichtdoor Glenny » wo 15 nov 2017, 23:41

annekeHU schreef:Ook de volgende 2 zondagen: telkens 2 afleveringen achter elkaar!

slechte beslissing van de VRT ! nu is het 3 weken eerder gedaan :mad:
Glenny
Poster rang 1
Poster rang 1

Heeft bedankt: 5 keer
Is bedankt: 28 keer

Berichtdoor ikke » do 16 nov 2017, 12:44

Glenny schreef:
annekeHU schreef:Ook de volgende 2 zondagen: telkens 2 afleveringen achter elkaar!

slechte beslissing van de VRT ! nu is het 3 weken eerder gedaan :mad:

Ik vind dat niet mis... Binnen 3 weken zitten we met andere zaken aan ons hoofd, dus voor mij prima.
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor ikke » ma 27 nov 2017, 09:06

Superspannend!
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor martha » ma 27 nov 2017, 14:09

verpleegster : "brandt het hier ergens ?"
vronsky "ja, het licht" :lol:

Moet nog de tweede aflevering van gisteren bekijken. Maar ik blijf het goed vinden. Veerle Baetens toont weer eens wat een ras actrice zij wel niet is :thumbup: En heb ergens gelezen dat eigenlijk de bedoeling was dat VTM deze reeks ging uitzenden maar dat zij bij nader inzien het niet meer wilden (zeker te slim voor hun publiek :doh: )
martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor ikke » ma 27 nov 2017, 14:23

martha schreef:verpleegster : "brandt het hier ergens ?"
vronsky "ja, het licht" :lol:

SCHITTEREND! :lol: :lol: :lol:
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Glenny » ma 27 nov 2017, 23:54

Vronsky is een zalige kerel !! ik hoop dat de gozer het overleefd heeft...
Glenny
Poster rang 1
Poster rang 1

Heeft bedankt: 5 keer
Is bedankt: 28 keer

Berichtdoor ikke » di 28 nov 2017, 08:28

Glenny schreef:Vronsky is een zalige kerel !! ik hoop dat de gozer het overleefd heeft...

Ik heb ook genoten van zijn bijdrages. Maar zwaar verbrand als hij waarschijnlijk is, zie ik het niet gebeuren dat hij nog veel zal opduiken in Tabula Rasa. Jammer, maar ik moet niet veel hebben van wonderbaarlijke genezingen zoals in Thuis.
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor martha » di 28 nov 2017, 18:49

Ondertussen deel 2 van zondag gezien : zijn er nog mensen hier die denken dat de 'boswachter" de biologische vader van Mie is ? Zijn er nog mensen die denken dat Mie niets met die verdwijning te maken heeft maar dat het ofwel de moeder (Rita : de patrones van hopeloze vrouwen :angel: ) ofwel de boswachter ofwel de zus is ? Of heeft Thomas doodgewoon zelfmoord gepleegd ?

Ja en vronsky : hij had het toch altijd over "zelfontbranding". Wat de acteur betreft die vronsky neerzet (Peter Vandebegin) : op NPO 2 volg ik de serie "Hollands hoop" een nederlandse versie (zonder humor) van onze "eigen kweek" en daar speelt Peter ook een psychopaat maar eentje die je eigenlijk symphatiek vindt. Geeft ook soms kurkdroge analyses/opmerkingen/commentaar.
martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor ikke » di 28 nov 2017, 20:06

martha schreef:Ondertussen deel 2 van zondag gezien : zijn er nog mensen hier die denken dat de 'boswachter" de biologische vader van Mie is ? Zijn er nog mensen die denken dat Mie niets met die verdwijning te maken heeft maar dat het ofwel de moeder (Rita : de patrones van hopeloze vrouwen :angel: ) ofwel de boswachter ofwel de zus is ? Of heeft Thomas doodgewoon zelfmoord gepleegd ?

Ja en vronsky : hij had het toch altijd over "zelfontbranding". Wat de acteur betreft die vronsky neerzet (Peter Vandebegin) : op NPO 2 volg ik de serie "Hollands hoop" een nederlandse versie (zonder humor) van onze "eigen kweek" en daar speelt Peter ook een psychopaat maar eentje die je eigenlijk symphatiek vindt. Geeft ook soms kurkdroge analyses/opmerkingen/commentaar.

Ik heb geen idee wat ik van die boswachter moet denken. Maar 'k ben wel zeker dat we dat binnenkort wel zullen te weten komen. ;) :dance:
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor ikke » ma 04 dec 2017, 09:58

Gisteravond met een voldaan gevoel gaan slapen. Tabula rasa was goed geweest.
Maar deze morgen was de criticaster in mij heel ontevreden: als Thomas zijn hand heeft afgezaagd, dan moest er toch in heel die hut ontzettend veel bloed zijn gevloeid, en niet enkel in de kelder?
Dus, ondanks mijn contentement over de reeks krijgen de makers van mij toch een slecht punt omdat ze dat detail over het hoofd hebben gezien. Gelukkig was het voor de rest over de hele lijn heel boeiend en heb ik mij tijdens het kijken die bedenking niet gemaakt. :mrgreen:
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor martha » ma 04 dec 2017, 18:13

ja Thomas die met zijn afgezaagde hand zomaar auto kan rijden, geen infectie heeft, geen slagader geraakt :doh: En wat die veronique, alias dokter mommaerts betreft : de eerste keer dat die meedeed zei ik : "pas maar mie want die heeft de verdoofde guy van de zande al op de spoorweg gezet terwijl er een trein komt aanrijden :angel: " Voor diegene die het niet snappen : TV serie zone stad waar die actrice zich ook uitgaf voor psychiater. En vorige week (ik weet het : het is gemakkelijk om dat nu te zeggen :mrgreen: ) had ik al een raar voorgevoel bij die veronique dus in eerste instantie was ik niet verbaasd dat zij achter alles zat met uitzondering van de verdwijning van Thomas .
martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor lord F. » ma 04 dec 2017, 23:24

martha schreef:En wat die veronique, alias dokter mommaerts betreft : de eerste keer dat die meedeed zei ik : "pas maar mie want die heeft de verdoofde guy van de zande al op de spoorweg gezet terwijl er een trein komt aanrijden :angel: " Voor diegene die het niet snappen : TV serie zone stad waar die actrice zich ook uitgaf voor psychiater.

En dan weet je wellicht nog niet welk lichaamsdeel ze ooit in haar filmdebuut s. afgezaagd heeft. ;)
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 419 keer
Is bedankt: 984 keer

VorigeVolgende

Keer terug naar Andere tv-programma's