Beau sejour

Vanaf nu discussies, bedenkingen, informatie over andere tv-programma's en langlopende series
Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
Plaats reactie
annekeHU
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Beau sejour

Bericht door annekeHU » di 28 feb 2017, 11:00

Lazylady schreef:Zou het de laatste episode iets langer duren? Want er valt toch nog een heleboel uit te klaren! Niet enkel wie het gedaan heeft, maar ook hoe het zal aflopen tussen Kristel en haar "twee mannen", wat Ines met haar kindje gaat doen, of Luc zichzelf niets zal aandoen (heb dat al verschillende keren gedacht), voor wie onze brave flik nu gaat kiezen, hoe het zal aflopen tussen Kato en Charlie, van wie dat verborgen geld is,...
Ik hoop het, dat alles uitgeklaard gaat worden, en dat ze niet kiezen voor een zogenoemd "open einde"... dat je zelf nog van alles mag invullen!
0 x

Glenny
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Glenny » di 28 feb 2017, 11:37

ik ben al eens gaan piepen op een.be en de aflevering zou 59 minuten duren....
0 x

lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. » di 28 feb 2017, 12:50

Lazylady schreef:
Glenny schreef:
lord F. schreef:Uhu, maar Stijn Meuris heeft toch maar een heel klein rolletje in de serie? :-)
Zal wel gewoon een grapje zijn.
maar de gozer blijft toch wel altijd terugkomen in de serie.... hmm, verdacht :wtf:
Daarom dus!
Maar toch, het is nu niet dat hij ook maar ergens betrokken is in een verhaallijn.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!

Lazylady
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Lazylady » wo 01 mar 2017, 22:18

Is het nog geen zondagavond...? :( :D
0 x

Glenny
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Glenny » vr 03 mar 2017, 02:35

ik zit op Facebook in een discussie groep en postte er zonet dat we, nu het stilaan zondag wordt moeten zeggen wie we denken wie het is, ik postte er, zo ijverig ik ben, een hele brok van wat ik denk hoe de vork in de steel zit. Voor mijn vriendjes hier zal ik de tekst hier effe plakken.

ik vind dat we stilaan voor de laatste keer in onze kaarten moeten laten kijken voor zondag de aap uit de mouw komt. Ik bedoel dus dat we onze laatste keus moeten geven en dus één verdachte naar voor moeten schuiven als ultieme en definitieve dader en zeggen waarom. Ik bijt de spits af en ga wellicht voor een verrassing: ik zeg inspecteur Dora Plettinckx. Waarom ? Omdat zij het onderzoek heel snel wilde afsluiten door rap te veronderstellen dat het een voor de hand liggend moordonderzoek is. Eerst met Leon, ze was overtuigd dat het een passionele moord was. En nu met Charlie, het onderzoek kan niet snel genoeg afgehandeld zijn. Ik vind het gewoon verdacht. Plus dat zij uiteraard van alles op de hoogte is en hier misschien heeft kunnen op in spelen om haar hachje te redden. En omdat volgens velen het een vrouw is die Kato een uppercut gaf en er niet zo veel vrouwen als verdachte nog zijn ga ik voor deze onverwachte keuze, en ja ik geloof echt in deze theorie. Waarom zij Kato en de anderen vermoordde, daar kan ik nu niet op antwoorden. Je kan dit alles ook over Schneider zeggen maar hell no dat zij het gedaan heeft, dat voel je gewoon. Tot slot: misschien dat Plettinckx en Blom samen werkten, dat kan ook. Nu hou ik mijn virtuele bek tot zondagavond !!
0 x

Duimelijntje
Poster rang 2
Poster rang 2
x 30
x 11
Contacteer:

Bericht door Duimelijntje » vr 03 mar 2017, 08:10

Persoonlijk verdenk ik de vader van Sofia (Marcus).
Al is het misschien wat vergezocht aangezien hij dan zijn eigen dochter vermoord heeft. Maar misschien zag hij meer en meer haar moeder in haar. En misschien is hij helemaal niet de biologische vader van Sofia.
Waarom hij Kato dan vermoord heeft kan ik niet direct zeggen, tenzij het ook iets met die drugs te maken heeft.
0 x

lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. » vr 03 mar 2017, 08:11

Die Dora, is dat Mieke De Grootte? :-)
Ik ken al de namen niet van de personages.
En wie is Blom?
0 x

Lazylady
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Lazylady » vr 03 mar 2017, 11:50

lord F. schreef:Die Dora, is dat Mieke De Grootte? :-)
Ik ken al de namen niet van de personages.
En wie is Blom?
Die collega van Schneider die er zich snel vanaf wil maken, en Blom is Bakkie.
0 x

karolien85
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door karolien85 » vr 03 mar 2017, 17:10

Goh, wel moeilijk hoor! Eehmm...
Ik heb zoveel mogelijke verdachten... Bijna iedereen :)
Ik gok dan maar op.. Bakkie (want die hamer die toen int begin gevonden is, heeft hij weg gedaan. En er was zogezegd alleen maar dierlijk bloed op.. En volgens mij was dat het echte moordwapen)
0 x

martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 59
x 106

Bericht door martha » vr 03 mar 2017, 18:56

En ik zie dat Arte ook begonnen is met het uitzenden van beau sejour, ik denk de donderdagavond (telkens 2 afleveringen) voor diegenen die het nog eens willen terugzien :mrgreen:
0 x

lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. » vr 03 mar 2017, 20:07

martha schreef:En ik zie dat Arte ook begonnen is met het uitzenden van beau sejour, ik denk de donderdagavond (telkens 2 afleveringen) voor diegenen die het nog eens willen terugzien :mrgreen:
Gedubt?
0 x

Glenny
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Glenny » zo 05 mar 2017, 13:53

het aftellen is ingezet !!
0 x

hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3
x 6

Bericht door hannanaske » zo 05 mar 2017, 20:24

Allez, ik ga als dader voor de volledige underdog: dat vies madammetje (is dat de huurbaas ofzo?) van Ines :yup:
Niemand die haar verdenkt! :razz:
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.

hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3
x 6

Bericht door hannanaske » zo 05 mar 2017, 22:17

hannanaske schreef:
Lazylady schreef:
hannanaske schreef:Ik denk dat ze met copycat bedoelen dat die moeder van sofia en die vader van leon op dezelfde manier gestorven/vermoord zijn.
Hoe, die waren toch verongelukt, of, of..?!
Ja, dat werd verteld nadat Sofia vorige week vroeg hoe haar mama eigenlijk is gestorven. Ze wist ook niets over een 'relatie' tussen haar moeder en de vader van Leon. Als die mama al 5 jaar dood is en ze wist nog niet eens hoe en waar het gebeurd is, vind ik dat eigenlijk al serieus verdacht. En als Leon niet tegen Sofia had gezegd dat een relatie tussen hen niet kon door hun ouders, had ze eigenlijk nog niets geweten.
Waarom al die geheimzinnige toestanden daarover? En waarom zou Marcus nu plotseling zo eerlijk zijn als hij al die jaren zo'n belangrijke informatie achterhield?

Toen we het einde zagen en Sofia en Leon aan die brug zagen was het toch meteen duidelijk dat er iets bedoeld wordt met die copycat. Ik snapte het eigenlijk ook niet zo goed wat ze hiermee bedoelden. Het was mijn vriend die er plotseling opkwam dat die ouders wellicht ook op die manier vermoord werden.

En eerlijk gezegd: Het lijkt me ook het meest aannemelijke. :shh:
Mijn vriend heeft het dus bij het rechte eind gehad! :lol: Een dikke pluim op zijn bolhoed!
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.

karolien85
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door karolien85 » zo 05 mar 2017, 22:26

Jaja.. Die goeie ouwe Marcus!!! Ik dacht het wel... (niet dus :mrgreen: eventjes wel verdacht geweest, maar ik heb iedereen wel als verdachte gehad, dus dat telt niet hé ;)) :lol:
En hij kon haar dus ook zien :eek: foei!
Wel mooi dat Kato vervaagde. En als laatste bij Charlie.. Mooi einde :thumbup:
0 x

Plaats reactie