Madam Secretary

Vanaf nu discussies, bedenkingen, informatie over andere tv-programma's en langlopende series
Foruminfo
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.

Madam Secretary

Berichtdoor Caligula » ma 31 okt 2016, 14:15

Heeft iemand al gekeken? Ik heb enkele episodes gezien en ik vind het wel wat. Typisch Amerikaans natuurlijk maar lang niet slecht. Het is natuurlijk fictie met toch een hint naar Hillary Clinton die enkele jaren Madam Secretary is geweest.
Enfin,ik vind het wel de moeite.
Potentia Principatum
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 897 keer
Is bedankt: 2232 keer
Gebande gebruiker

Re: Madam Secretary

Berichtdoor martha » ma 31 okt 2016, 19:12

Ik :yup: Dit was de tweede reeks waarvan donderdag de laatste aflevering was. Geen nood, de derde reeks is al van start gegaan in de USA. En ik zie het graag. En ja, het verbaast me soms hoe deze fictie verbazend goed samen gaat met de actualiteit. Voorbeeldje : in de eerste helft van de tweede reeks ging het over "ruzie" met rusland. (de air force one was gehackt en bijna neergestort) Die zeiden natuurlijk : neen het zijn wij niet, het zijn die van oekraïne, en die van oekraïne schoven de schuld op rusland zodanig dat er bijna een wereldoorlog losbrak. En wat gebeurde er hier onlangs : rusland die zegt dat het belgen zijn die die burgers in Syrië hebben gebombardeerd. Neen, zegt belgië : wij zijn het niet, het zijn de russen :mrgreen: Ik moest toen zo denken aan madam secretary :shh:

Oh, en soms (in de eerste reeks meer dan in de tweede) is het light versie van Homeland. Toen wij die aanslagen in Brussel hadden, was "Elisabeth madam secretary" ook slachtoffer van een bomaanslag. Ik herinner me dat één heel kies de reeks enkele dagen heeft stopgezet.
martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 376 keer
Is bedankt: 509 keer

Keer terug naar Andere tv-programma's