Sorry voor Alles

Vanaf nu discussies, bedenkingen, informatie over andere tv-programma's en langlopende series
Foruminfo
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.

Re: Sorry voor Alles

Berichtdoor Prieeltje » ma 03 okt 2016, 09:36

De aflevering van gisteren viel wat tegen, inderdaad déja-vu gevoel en een kandidate die doordat het er zo dik op lag ook wel al wat doorhad...
Faith is to believe what you do not see, the reward of this faith is to see what you believe...
Prieeltje
Poster rang 1
Poster rang 1

Heeft bedankt: 38 keer
Is bedankt: 67 keer

Berichtdoor annekeHU » ma 03 okt 2016, 10:50

Ik zou het in geen enkel geval willen meemaken, zo'n hele maand gevolgd worden ,en daarna zo'n televisieshow... Ik moet eigenlijk eens op zoek gaan naar de kijkcijfers voor dat programma! Ik twijfel eraan ,dat die week na week even hoog blijven. En volgens mij wordt een tweede seizoen moeilijk, want op den duur gaan de kandidaten toch wel echt doorhebben, dat er iets niet klopt.
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Heeft bedankt: 280 keer
Is bedankt: 402 keer

Berichtdoor Wiske » ma 03 okt 2016, 11:14

De aflevering van gisteren vond ik ook één van de minste. Die kandidate leek mij niet echt verrast toen ze daar in die studio belandde. Omdat ze het er net iets té dik hadden opgelegd?

annekeHU schreef:Ik zou het in geen enkel geval willen meemaken, zo'n hele maand gevolgd worden ,en daarna zo'n televisieshow... Ik moet eigenlijk eens op zoek gaan naar de kijkcijfers voor dat programma! Ik twijfel eraan ,dat die week na week even hoog blijven. En volgens mij wordt een tweede seizoen moeilijk, want op den duur gaan de kandidaten toch wel echt doorhebben, dat er iets niet klopt.

Dat denk ik ook!
Wiske
Nog geen rang

Heeft bedankt: 78 keer
Is bedankt: 22 keer

Berichtdoor karolien85 » ma 03 okt 2016, 21:54

Ik vond de eerste aflevering wel leuk. Daarna is het eigenlijk alleen maar hetzelfde .. Dus kijk ik niet meer, alleen het begin, want t moest maar eens een oude bekende zijn die daar staat :smile:
Een goed boek, en mijn zondagavond is ook gevuld :thumbup:
karolien85
Poster rang 3
Poster rang 3

Heeft bedankt: 275 keer
Is bedankt: 232 keer

Berichtdoor Crackers » zo 09 okt 2016, 20:40

Is dat programma er nu weer :doh:

Het wordt tijd dat ze zich gaan excuseren voor dat programma :problem:

Dat het maar vlug professor T. is :yup:
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 396 keer
Is bedankt: 688 keer

Berichtdoor annekeHU » zo 09 okt 2016, 21:09

Tja, hier staat de Tv ook aan, om over een half uurtje professor T niet te missen! dus ik hoor het wel , met hun programma.. maar ik ben ondertussen met andere dingen bezig.
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Heeft bedankt: 280 keer
Is bedankt: 402 keer

Berichtdoor Lazylady » ma 10 okt 2016, 11:05

Wat een gezever zeg. Ik zet hem ook vroeger op voor Professor T., maar als dat nog bezig is zap ik toch een paar minuten. Jongens jongens...
Lazylady
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 299 keer
Is bedankt: 796 keer

Berichtdoor hannanaske » ma 10 okt 2016, 14:01

Fijn om te lezen dat ik totaal geen smaak heb wat televisie betreft. Ik vind T. zelf niet zo leuk en dat is niet omdat ik het zever vind, maar gewoon omdat ik genoeg heb van detectiveseries.

Ik blijf Sorry voor Alles wel leuk vinden. Ik stel me soms ook wel vragen bij de geloofwaardigheid ervan en of er geen dingen wat in scene gezet werden, maar toch.... Ik blijf er wel graag naar kijken.
Imagination is the only weapon in the war against reality.
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 95 keer
Is bedankt: 671 keer

Berichtdoor Crackers » ma 10 okt 2016, 14:50

Sorry voor alles hannanaske ;) smaken verschillen (gelukkig) en je mag de posts hier dus niet persoonlijk opnemen. Iedereen kijkt naar wat zij of hij wil ;)
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor martha » ma 10 okt 2016, 18:26

Jullie verzuchtingen worden verhoord : volgende week is het al de laatste "sorry voor alles". :razz:

Wat gisteren betreft : ik vond het ook één van de minste maar waarvoor we wel keken was dat die schooldirecteur de echtgenoot van een vriendin van mijn dochter is. En mijn dochter had in augustus al bericht gekregen dat die had meegewerkt en eveneens dat die aflevering gepland was op 9 oktober. Dus helemaal niets rechtstreeks, al maanden op voorhand ingeblikt.

Maar ik zou het ook heel freaky vinden als ik zo gevolgd werd en al helemaal freaken als ik zou weten dat vreemden in mijn huis aan het rondsnuffelen zijn. Mijn dochter zegt dat ik een hele moeilijke zou zijn want dat ik onvoorspelbaar ben als ik ergens naartoe moet. Ik kan de ochtend zelf beslissen bvb of ik naar een wandeltocht ga en naar de winkel/familiebezoek ga ik ook maar als ik enorme goesting erin heb. Ze zegt dat ze me zelfs niet zou kunnen meekrijgen naar het programma zelf want dat ik wel weer iets zou uitvinden om gezellig thuis te blijven :lol:
martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 375 keer
Is bedankt: 509 keer

Berichtdoor ikke » ma 10 okt 2016, 20:41

Ik zou ook niet graag gevolgd worden.
Maar kijken hoe een ander bij de neus genomen werd en als troost een "sorry voor alles" krijgt en als toemaatjes heel mooie prijzen mee naar huis kan nemen, dat vind ik voor één seizoen heel leuk.
Ik hoop dat ze verstandig zullen zijn en het bij één seizoen laten. Meer zou teveel zijn :yup:
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1457 keer
Is bedankt: 1376 keer

Berichtdoor Crackers » zo 16 okt 2016, 21:14

Nu snap ik het concept van dat programma. Ze vragen gewoon iedere week een stommere kandidaat.

Blij dat het programma straks voorgoed wordt afgevoerd :bye:
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Nickos » ma 17 okt 2016, 12:27

Crackers schreef:Nu snap ik het concept van dat programma. Ze vragen gewoon iedere week een stommere kandidaat.

Er is nochtans al bevestigd dat er wel degelijk een tweede seizoen komt. Wat ik persoonlijk niet erg vind, ik vond het een tof en origineel concept, en Van den Hoof is naar mijn mening ook een sympathieke, toffe presentator. Exact het soort mens dat je nodig hebt om iemand die plots in zo'n studio terecht komt op zijn of haar gemak te stellen. Ieder zijn ding natuurlijk. En het zal er niet makkelijker op worden nu mensen het programma kennen. Benieuwd hoe ze dat gaan oplossen.
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 26 keer
Is bedankt: 157 keer

Berichtdoor ikke » ma 17 okt 2016, 13:59

Crackers schreef:Nu snap ik het concept van dat programma. Ze vragen gewoon iedere week een stommere kandidaat.

Ik vind de kandidaten allesbehalve stom.
Maar er moet niet persé een tweede seizoen komen voor mij. De verrassing is er al af.
We zien wel...
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1457 keer
Is bedankt: 1376 keer

Berichtdoor hannanaske » ma 17 okt 2016, 14:30

Ik vond die els trouwens een heel toffe madam. Goedlachs en heel vrolijk. Misschien was dat het probleem; ze lachtte teveel. Want tegenwoordig moet je vooral klagen en destructief zijn als je op dit forum komt. :twisted:
Imagination is the only weapon in the war against reality.
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 95 keer
Is bedankt: 671 keer

VorigeVolgende

Keer terug naar Andere tv-programma's